Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
Tak musím říct že grafiku to má moc pěknou, takto jsem si představoval Diablo 3, né že použijí grafiku z wowka ... Taky se to zatím velmi dobře hraje :)
To je síla :( teda jedno jakej mam level veci, ze ja vul si to daval na nejtezsi ... Jedna mapa 4 hodiny... Si pripadam, jak kdyz progresujem bosse ve wow ..Tak uz jsem snad u konce tak to dohraju, ale nesmyslne tezky a odmena zadna

DOHRANO
Ahoj. Může někdo prosím poradit? Zůstal jsem viset v úkolu"Spustit generátor" reps.Najdi inženýra. Zbyl mi klíč v inventáři z první části, nevím k čemu je. V té huti mám vyvřaděno, ale nevím jak projít přes dvě fialové bariéry.
Dík
jinak koukal jsem na videa a bred byl vždy v doupěti,kam se dají dát vybušniny,to jsem vybouchal a bred nikde divný
to tam ještě není,ale už jsem prošel všechno a už nevím kam asi opravdu nějaký bug škoda,vždy hru dohraju a ještě jednou díky
@mladas35 (24.06.2013 12:07): Je třeba pokecat s Vladosem, který Ti zadá "tower defence" quest, vedoucí ke splnění úkolu Kill Breda. Pokud mezi questy nemáš pod položkou "Kill Breda" (zatím samozřejmě neodškrtnuto) ještě "Talk to Vlados", tak jsi na mapě, na které jsi původně potkal Bredu, nezabil pár zbylých nepřátel (k tomu, aby se objevilo "Talk to Vlados" je nejprve nutné zabít všechny Breda miniony). Až po objevení úkolu "Talk to Vlados" má smysl se vrátit zpátky do Lair.

Zkus napsat, v jaké fázi tohoto úkolu se přesně nacházíš.
zdravím,mám dotaz chybí mi jen zabít Breda,ale nikde ve hře není,ostatní questy mám hotový.dík za radu
@FildasCZ (23.06.2013 20:50): @Skrblík (23.06.2013 21:01):
Hry zásadně hraju na Normal - či jiný dostupný ekvivalent - protože věřím, že kolem průměrné obtížnosti je hra obvykle navržena.

Kamera je vždy centrována na postavu. Zbytečný zoom in samozřejmě lze, aby se člověk mohl pokochat detailním pohledem na van Helsingovu hučku, zoom out jako obvykle ne, protože to by to potom hráč měl moc přehledné, ne? Nejvyšší zoom out tak tak stačí na přehled o bojišti, ale nestačí k tomu, abys ve dvou ze čtyř směrů mohl střílet na hranici dostřelu zbraně.

Jinak prostředí, grafika - moc pěkné. Vývoj už méně. Hrál jsem za střelce a z celého stromu jsem použival jen skilly střelba + AoE výbuch. Bylo to bohužel zdaleka nejefektivnější a nic jiného nemělo smysl používat - to se váže k tomu počtu nepřátel. K čemu mi jsou mrazící nebo oslabující střely, když jednoho parchanta stejně sejmu na dvě tři rány, ale za ním se řadí sto dalších? Sem tam na bosse jsem použil rage, ale jinak to nebylo vůbec třeba, na běžné creepy je to škoda plýtvat.
@Skrblík (23.06.2013 19:47): Spousta ARPG mi přijde v dnešní době jako značná vymaštěnost, nicméně před čtrnácti dny jsem dohrál Blade & Sword 2, úplně jiná liga. V Diablu jedničce člověk rozhodně kosí výrazně méně nepřátel (jednička je IMHO nejen z tohoto důvodu o třídu lepší než dvojka) a celkově je kvalitativně úplně někde jinde. Tak dva měsíce zpátky mě zajímalo, jestli si Diablo neidealizuju, tak jsem jej chvilku nainstaloval a musel jsem jej zase odinstalovat, protože mě chytlo opravdu hodně a nedohraných her mám víc než dost (a to už jsem jej v minulosti dohrál 3x). Jestli bereš zatrpklost žánrem stav, kdy mě neposadí na zadek každá špatně vymyšlená a vykradená (Chosen Well of Souls) rubanice, na které jsou zajímavé pouze počty nepřátel, tak ano. Úplně stejnou "zatrpklostí" trpím u dnešních FPS.

"Pche, jasně když máš god mode tak to žádná hrozba není." První dvě kapitoly jsou za střelce na normal směšně jednoduché. Prostředí, grafika a dobrý vývoj postavy podle mého nezachrání hru, která je po první půlhodině na jedno brdo a jediné, čím se liší pokročilejší levely, jsou stále absurdnější počty nepřátel. Ale každý máme jiná měřítka, já se ztotožňuji s Borghalem a jeho větou "co přesně na takovém gameplay má být zábavné?".

@FildasCZ (23.06.2013 20:50): S kamerou samozřejmě manipulovat jde, můžeš s ní zazoomovat :-) Ne že by to ve hře, kde člověk potřebuje mít (zejména za střeleckou postavu) přehled, k něčemu bylo. Odzoomovat na rozumnou vzdálenost nejde. Co se týče příběhu, nevím jak Ty, ale já hraju kvůli příběhu máloco, u Diablovek mi přijde opravdu dost nepodstatný. Jinak naprostý souhlas se Skrblíkem stran Let's Play, rozhodně nemám patent na rozum.
No koukám, že tu jste větší experti. Nevím problém s kamerou jsem žádný neměl, občas bych si zazoomoval pro efekt, ale to je tak asi všechno. Žadnou hrozbu? Pche, jasně když máš god mode tak to žádná hrozba není. Musel jsem často utíkat a rozhodně to není o tom, že kam naběhneš, tak to hned vymlátíš. Ujasněme si proto jestli všichni hovoříme o té samé hře. Mě se tu líbí prostředí, stylová grafika, velmi pěkně udělaný vývoj postav. Hru jsem ještě nedohrál, ale bavil jsem se u ní.

Pokud se chcete podívat jestli vás hra bude bavit doporučuji Lets Play od Hrej, kde celkem pěkně odprezentovali hru - http://www.youtube.com/watch?v=DlL5MSaEbk4

Za mě prozatím 80%
@Skrblík (23.06.2013 19:47): "Kamera je v pohodě" ? A nějaké argumenty proč? Zoom level byl opravdu tragický. Díky úhlu kamery mělo smysl postupovat pouze doprava a nahoru, jinak totiž na hráče stříleli nepřátelé zpoza obrazovky aniž by se proti tomu dalo něco dělat. Můj dohled ve směru dolů/doleva byl menší než dostřel. Nemluvě o tom, že když jsem získal perk zlepšení střelby na vzdálenost 15m a více, na takovou vzdálenost se dalo střílet opravdu jen ve směru nahoru/doprava.

Víceméně souhlasím s tím, co psal Phoenix. Rozsáhlé úrovně naplněné stovkami bezvýznamných nepřátel kteří nepředstavují žádnou hrozbu ani když hrdinu úplně obklíčí. První dvě kapitoly jsem prošel s jedním prstem v nose a druhým prstem na pravém tlačítku myši. Geroj buď šel dál, nebo automaticky střílel do masy nepřátel, a k postupu nebylo třeba nic víc. To ani není o zatrpklosti žánrem - co přesně by na takovém gameplay mělo být zábavného?
V Diablu taky kosíš tisíce nepřátel. Kamera je v pohodě. Spíš zůstává otázka proč někdo zatrpklý tímto žánrem takovou hru vůbec hraje. Hra je dobrá a takový sračkoidní hodnocení si určitě nezaslouží...
Nesmyslný úhel kamery (díky kterému každou chvíli někdo útočí mimo obraz), zoufale absurdní počty nepřátel (pokoseno 8400 za 12 hodin hraní, hra navíc nepočítá ty, kteří byli zabiti pomocí pastí v Lair), stereotypní, doslova ubíjející leveldesign (každý level musí mít nutně kilometr a jediné co se v něm nachází jsou ony absurdní počty nepřátel), okořeněný ještě navíc dvakrát tolik ubíjejícími "tower defence" vložkami nebo opakováním stejných levelů. Skokový vzrůst obtížnosti mezi druhou a třetí kapitolou (v prvních dvou bylo naprosto zbytečné používat rage, lektvary a podobné legrace, protože nepřátelé si ani neškrtli). Do toho chyby typu nemožnosti střílet daným směrem (protože na zemi se nachází celých pět centimetrů vysoká mina) nebo osmisekundová schopnost, která vydrží tři sekundy. Za co proboha tato zoufalost na úrovni Space Hack dostává 8/10?
Mohu jen potvrdit, chvíli mě to trvalo, ale teď se nemůžu nabažit. Diablo 3 jsem sice nehrál, nicméně tento kousek mě baví. Velmi se mi líbí neustálé objevování nových schopností a rozvoj charakteru, pomocnice je též vítaným prvkem. Zatím jsem velmi nadšenej, pokud se prokoušu až na konec, tak ode mě máte (možná) první komentář...
Tak hru vřele doporučuju. Na to že je to nezavisla hra tak propracovana jak prase. Je pravdou že je to kopirka diabla, ktery mě minulo bohužel, ale i tak se jedná o propracovaný rpg.
Mě to zatím nijak extra neoslnilo. Taková příjemnější odreagovačka, lehký nadprůměr zatím.
Uvidíme, jak se to rozjede.
No nevypadá to zle... Možná to i zkusím... Nějakou dobu sem pořádný rpg nehrál...