Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (25.06.2020 17:00): Vzhledem k tomu, že ten Winchester taky zabíjí na jednu ráno a že má podle mě nejrychlejší kadenci, považuju pro mě za ultimátní zbraň. Smysl jednoranek mi tam trochu uniká, ale jsou asi do počtu a opravdu je ještě nějací chudáci museli používat, tak ať tam jsou samozřejmě.
Pistole vůbec marné nejsou, řekl bych, že jsou dokonce ještě více užitečné, než byly v realitě :)) a zastaralost revolveru už je na tom taky vidět, ty vybíjecí páky jsou opravdu za trest a jediný, kdo s tím umí dokonale rychle operovat ja Arthur Morgan.

Je pravda, že tady ty kulomety nejsou tak příšerně marné jako v jiných hrách (kde ti garantují povětšinou 1-2 killy než se na tvé místo snese každá zbraň na straně nepřítele). A jo, v Tannenbergu jsou jen pevné kulomety. Ono když člověk nepočítá Chauchat nebo BAR, tak žádné jiné v té době nebyly :))
I takový MG08/15 měl absurdně daleko do toho, co bychom si představili jako kulomet přenosný jedním člověkem.
@Shoggot (25.06.2020 15:50): Mě tedy nepřišlo, že by zrovna ten winchester byl nějak ultimátní puška, a to jsem kvůli achivementům vyzkoušel všechno, dokonce jsem tam běhal s mečem jako idiot, a snažil se vyzývat kozáky aby na mě šli taky s mečem... :) Občas se poštestí šikovně vpadnout do zákopu a po staru všechny vyvraždit lopatou. Ostatně mi všechny pušky přišly vcelku Ok, pokud neměli vysloveně pomalé vyhození zápalky.

Ale ano, být kulometčník je spíše za trest, pokud tedy nenajdeš vysloveně dobré místo, kde si skryt z boků a pokrýváš celou oblast. Co si ale pamatuji, tak v Tannenbergu máš pouze pevné kulomety.

Já s lidma tedy neměl problém snad nikdy, vždy to šlo nějak udělat, aby se kooperovalo.

Každopádně ani pistole tu nejsou vysloveně marné. tedy až na ten revolver, kterému se při nabíjení musí jehličkou vysunout zápalka, u té jsem měl vždycky nutkání ji hodit po nepříteli.
@Gordon (25.06.2020 14:48): Já bych chtěl ale těch 20 :))
Ale i tak je to zábava. Chce to ale fakt nějakou asi větší partu lidí o několika squadech, takhle tam všichni nějak pobíhají či co a ty s tím Winchesterem 1895 prostě jen sázíš smrt všude okolo. Nicméně tě nakonec někdo udolá a znova.
@Gordon (25.06.2020 09:28): To bych rád zkusil! Uplně nejlepší by bylo hrát za nějakého toho sturmtruppera, který měl pod každým ramenem jednu tašku a v každý bylo 10 granátů. Neměl nic víc, ale nic víc ani nepotřeboval :))
To je celý problém WW1 hry a stříleček obecně: kulomet, což je nejužitečnější zbraň ze všech, je takřka nepoužitelný, protože každý jantar s opakovačkou, ve skutečnosti asi nejmíň užitečnou zbraní ve WWI, ti zaměří pixel hlavy a protože jsi nepohyblivý, tak tě na místě oddělá.
Je to pravda lepší než Verdun, zábavnější. V podstatě to ale taky hezky ukazuje limity ztvárnění první světové války. Desítky hráčů s opakovacíma puškama, což je jednotvárné, repetitivní (haha) a prostě na jedno brdo. Člověk se vůbec nediví Battlefield 1 že tam narval co největší množství poloautomatických a automatických zbraní. Opakovací pušky jsou totiž nuda. Ne nadarmo je právě v Tannenbergu nejlepší puškou pákový Winchester Model 1895, protože toho prostě vychrlí víc.

Ale na chvíli je to zábava, za prachy ve slevě ideál. Zvuk a grafika jsou moc pěkné. Jako demonstrace toho, kam až nejdál jde dotáhnout koncept FPS z WW1 taky dobré. Vždy to bude po chvíli ufff.
@Bodkin (09.07.2018 11:05): Tož mě taky serou, ale mají tu nasrávací a posrávací atmošku, kterou to srabácké střílení přes kopce nemá. Když vidíš nepřítele z dálky a on tě nevidí, je to jednoduchý. Ale v těch zákopech jsou si všichni tak nějak víc rovni (všichni posraný) a je to někdy o infarkt.
@Bodkin (24.06.2018 15:48): Já když si chci zastřílet a zaexpit, jdu hrát Tannenberg (holt marný boti), ale ta pravá zákopová atmoška je jen ve Verdunu. Na Tannenbergu se mi taky líbí systém respawnu s náhledem na bojiště, s čímž souvisí nový režim Maneuver. Ten je fajn.
Verdun byl fajn a tak všechno, ale Tannenberg mi příjde mnohem lepší. Ale to bude tou frontou.
@MCZ (20.11.2017 12:58): Bodkin DoI popsal celkem trefně, hratelnostně akčnější a rychlejší než Red Orchestra, ale s realistickým chováním zbraní, takže určitou vážnost si hra zachovává. Přirovnání přestřelek k filmům od Tarantina je dost trefné, opravdu tam lítá vzduchem všechno možné, všude samý prach a špína. A ještě na jednu věc bych řekl má Insurgency a Day of Infamy patent a to jsou zvukové efekty, které jsou špičkové, jedny z nejlepší u tohodle žánru a celé te gunplay parádě to přidává na atmosféře.
@Shoggot (20.11.2017 11:41): Je to přibližně stejně náročné, stejný engine, ačkoliv osobně mi přijde, že hra běží o něco lépe, ačkoliv přidává více efektů v podobě různého počasí, obzvlášť mlha je celkem hustá.
Taky o tom uvažuju, Red Orchestra 2 je už hrozně fousatá (a "broken" tak moc, až se stydím, že s ní ztrácím čas).
Tak kdo z fanoušků první světové války a Verdunu to hrajete a jak vás východní fronta baví? Za mě musím říct, že je to posun k lepšímu, volnějšímu stylu hry, který dovoluje rozmanitější hratelnost plnou pohybu a překvapení. Díky botům si hráč zahraje i s menší skupinkou lidí a kdo se ve Verdunu trápil jako já, tak v Tannenbergu si bude chrotat.