Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 90
90%. Tady není o čem. Na o patnáct let novější Need for Speed: Underground 2 sice nedám dopustit, ale tohle je s ohledem na rok vydání uplně jiná liga. Pravý původní americký tuning tak, jak ho většina lidí vlastně vůbec nezná.

Vezmu 32ku Forda, odkopnu přední a zadní nárazník, uříznu střechu o dvacet čísel ("Top Chop, buddy!"), vyměním kolesa s pneumokoky a osadím ho mocným osmiválcem do V.

No a co teď? Nemám do čeho píchnout, tak se třeba projedu po předměstí a dám si něco na zub. A hle! Kluci stojí u bistra s cígem v hudbě a čekají asi na Godota. Já? Jo, proč ne. Jedu si to rozdat s Jouzou ze železářství o deset babek. Mezitím ještě natankuju, plná nádrž za cenu dnešního poledního menýčka. Fuu..

No, zkrátka pro mě, jakožto pro vrchního sledovatele brakových realitek typu Fast´N´Loud a milovníka automobilismu obecně, úplný zázrak. Taktéž sice zbožňuji modernější pojetí úprav a tuningu dle japonského stylu, dokonce mi ani nevadí ještě nedávná evropská scéna s tunami a tunami laminátu, ale tohle je prostě něco jiného.

Co mi věru vadilo, byla šílená hudba na pozadí, která se ale dala naštěstí jedním šikovným kliknutím na rádio v garáži vypnout. Jízdní model při závodění také není úplně uzemňující, ale v rámci hry jako celku jsem byl docela spokojen. Když vezmu v potaz, že legendárním Stunts jsem dal 95%, tak tady těch o pět méně naprosto sedí. Kdysi dávno bych se nebál ani absolútu. Jdu si s radostí odehrát datadisk a poté rovnou skočím na druhý díl Street Rod 2: The Next Generation.

Pro: zpracování, úpravy, inzeráty v novinách, prostředí, grafika

Proti: závodění nebylo úplně dokonalé, hudba (dala se vypnout)

+11
  • PC 85
V dnešní době by tento kousek uspěl možná jako nějaká free gameska na nějakém portálu, tak moc se za těch více než 20 let změnilo, ale věřím tomu, že v době svého vydání to musel být nářez. Ke mě se Street Rod dostal někde v druhé polovině 90. let, kdy o nějakém NFS: Underground ještě neměl nikdo ani ponětí a možnost tunit si virtuálně auto nebyla skoro žádná a já jsem s hraním začínal.

Princip hry byl celkem jednoduchý, ale přesto docela zábavný, nákup auta, úpravy a závodění. Závody byly trochu jednotvárné a ten poslední pro mě znamenal docela peklo, protože mi to tenkrát ještě moc nešlo, ale vše vyvažoval ten krásný pocit, když hráč získal nové auto na úpravy :)

Pro: Tuning a prostě vše kolem aut

Proti: Závodění, poslední závod

+10
  • PC 80
Dokonalý příklad staré hry, jejíž kvality téměř dokonale pohřbil čas a jediné, co může nyní hráči nabídnou, je nostalgie. Část s modifikováním auta je pořád relativně zábavná, i když primitivní, nicméně závody samotné jsou velmi blízko nehratelnému peklu. Jízdní model nedosahuje ani dobového standardu v podobě her typu Test Drive 2 či Grand Prix Circuit. Ale co naplat, stejně si to sem tam zapnu, pošteluju některý z klasických bouráků a vyklepnu dva tři hejsky v "pink slips" :) Sice 80%, ale z čiré nostalgie.

Mimochodem, hra mi vždy přišla jako ideální kandidát na remake. Škoda, že se toho nikdy nikdo nechopil.

Pro: modifikování aut

Proti: jízdní model

+9
  • PC 85
Duchovní předchůdce NFSU :) Celé je to takové primitivně jednoduché z dnešního pohledu, ale možnost nakupovat auta a následně je tunit měla něco do sebe, už proto že šlo o modely z let tuším někde mezi 1910-1980 a celé to upravovaní i nakupování bylo zpracované moc hezky, určitě líp než v NFSU. Už jen to hledání v inzerátech a následné smlouvání ceny byla docela zábava a když vám nové auto za zvuku burácení motoru (ehm, to byl snad ještě PC speaker ne? :)) přijelo do garáže... no prostě člověk si ke svým vozům vytvořil vztah. Dobré to bylo. Vlastně když nad tím tak přemýšlím, závody pro mě byly jen taková nezbytná formalita a možná i nejslabší část hry :)

Pro: auta, tuning, nákupy, auta, relativně vzato i zvuky a hudba, auta :)

Proti: závody, je to z roku 89 :)

+8
  • PC 85
Hra pro všechny milovníky aut, kteří si rádi závodní auta vylepšují. Tato možnost dělá Street Rod tak jedinečnou hru, protože něco podobného se pokud já vím vyskyto až v Need for Speed Undergroundech o hodně let později. Dále co by stálo vyzdvihout je, že hra není nějak složitá. Je poměrně jednoduchá. Máte garáž kam si můžete koupit auto a pak ho libovolně upravovat a tunovat. Závody jezdíte o peníze nebo o auto prohraného. Závodní trasy jsou takřka stejné, což je dost škoda a ubírá to kvalitu hře. Ale jinak je to zajímavá závodní hra, která může nadchnout nejenom automobilové fanoušky.

Pro: Vylepšování aut

Proti: Závodní trasy jsou pořád stejné.

+5
  • PC 55
Street Rod se dá bezesporu brát jako předchůdce série Need for speed, ale je to už hodně zaprášená a jednoduchá záležitost.

Nákupy aut, jejich opravování a závodění o pár doláčů a samozřejmě další auta k opravám - to je vlastně oč tu běží.

Chápu, že milovníky tuningu a závodění nutnost a srdeční záležitost, nicméně mně to nic moc neřeklo, některé závody na hranici hratelnosti a brzy mě to omrzelo - 55 %
+3