Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bravewolf (02.01.2021 14:15): Age of Empires II je samozřejmě výborná hra a v komentu k Definitive Edition jsem psal, jak se drží i na poli progamingu, ale rozhodně nelze říct, že by byla rozvinutější, složitější, nebo, že by představovala vrchol RTS. V tom byla vždy až za Starcraftem. Ono to možná svádí, když vidíš, že je tam více ras (národů) a že se sbírá více surovin apod., ale naopak v AoE II byly taktiky o maličko jednotvárnější než ve Starcraftu a herní mechaniky byly právě v SC:BW jednoznačně nejnáročnější. SC:BW má rozvinuté taktiky, protože se musí taktizovat už od výroby prvních jednotek. Existují strategie, které ukončí soupeře do 3 minut a s tím vším se musí počítat, buildy se musí přizpůsobovat, jednotky se musí nejen vyrobit, ale i správně použít atd. atd. Samozřejmě v AoE II to platí také, ale v SC:BW to platí v nejvyšší možné míře.

Co se týče HW nároků, tak zrovna k SC: Remastered je velmi málo informací, musel jsem vycházet z oficiálních požadavků. Ale je fakt, že ty remastery jsou většinou mnohem náročnější než původní hra, protože se využívají moderní technologie, byť jde o hru z roku 1998 a vývoj nemá optimalizaci pro slabý HW za prioritu.
To by bola nuda, keby mal Starcraft casual ovládanie. You must construct additional pylons :)

Edit: To "otrasné" ovládanie je už legendárne, myslím že aj Quicksilver sa ním inšpiroval, keď dizajnoval Master of Orion 3 v podobe Imperial focusu.
@H34D (komentář): nejsem nejaky real-time strategy hrac ani expert, ale aspon co si pamatuju z doby kolem roku 1999 kdy sem tyhle hry hraval tak mi Age of Empires 2 prisel jako vrchol- slozitejsi,rozvinutejsi aspon co se hernich mechanik a moznosti tyce. Ale osobne davam prednost Starrfcaftu hlavne pro tu vymazlenost ras a ultimatnost gameplaye

a teda cumim na ty HW naroky jak se rapidne s tim remasterem zvedly
@valcik (14.07.2019 00:07): Jab to dával do odkazů! :) Taky mi to přijde jako pitomost. Zadarmo fajn, aby se přitáhli zpět hráči. Ale za těch cca deset euro je to meh. Navíc ten remaster je v původní verzi nádherný. Scífkové nebe. :)
@DEU (20.09.2017 23:31): z mého pohledu byli vždy nejefektivnější guardiani....zvlášt že šlo využívat nedopných terenu....aby se knim pozemní jednotky nemohli ani přiblížit...co se týká protivzdušné obrany...tam jsou vždy lepší hydraliskové...než mutaliskové....
....ale masakrovat nepřátelskou bázi jen za pomoci armády ultralisků...to je opravdu něco
Nejultimatnejsi zergske kombo je pozemni armada 12 Ultralisku a zbytek Hydraliskove. Kdyz k nim pripojite jeste Defilera a vycastite Dark Swarm, jste prakticky nezastavitelni. Guardiani pripadaji v uvahu pri bombardovani zdalky, ale musi byt kryti prave Hydralisky nebo alespon Mutalisky. Velice ucinni jsou zejmena proti Siege Tankum. Efektivni je rovnez spammovat Nydus Wormy a nahnat do nich stovky Zerglingu vylepsenych na rychlost pohybu a utoku.
@Jab (15.09.2017 13:38): přesně....to byl nejdokonalejší prvek prvního starcraftu .... zergové byli zkrátka plenitele planet, putovali od planety k planetě...které doslova vyhlazovali.....žádné svědomí, žádná individuální slabost ale pouze cesta za asimilací...zdokonalením..................v tom mně trochu mrzelo jejich pojetí ve dvojce zergové jsou pouze rakovina.....každá ta bytost je vlastně jenom zkorumpovaná Amonovým vlivem. Ale všichni přece chcem keriganku z broodwaru.....která se opět žene jen za účelem a z nuly ovládne všechny roje.....oblafne všechny protivníky.....tam a tehdy byla správným jedinečným padouchem

jj hydralisci jsou pro každého, kdo chce zkrátka hru projít do konce (bez větších problému....ale různorodější armáda nabídne ryhclejší a zajímavější expanze)......guardiani jsou skvělý...ale hráč jich potřebuje alespoň 9 a do toho obranu proti vzdušným jednotkám....v základní hře nejsou queens nebo defilers důležití.. to ale neznamená..že snima nemusí být kopa zábavy.....v broodwaru už jsou mnohem důležitější
A hlavně narozdíl od druhého dílu nejsou zde zergové vlastně "hodní". :) S Hydralisky je to dobrá rada. To je univerzální jednotka. Časem jsou obdobně skvělí i Guardiani (vytvoření mutací Mutalisků). Rád jsem měl i královny (hlavně kvůli přehledu o nepříteli díky jejich parazitům) a infested terran. K nim se ale dostaneš jen při hraní proti Terranům samozřejmě. Platí trojice Protossové dobíjejí štíty, zergové regenerují (v té chvili je dobré je mít zahrabané, pokzd to jde) a terrani opravují (s Brood War mediky i léčí). Super jsou i lurkeři z BW. Platí, že snad každá jednotka má využití.
@Cobot (15.09.2017 12:59): drony.drony a ještě jednou drony.....hodně těžit (aspoň 8 dronů těžba minerálů)...pak teprve stavet.....jo ono je to netypický v tom, že všechny jednotky morfujes v hive/hatchery/lair z larev.....
@Tyrael (15.09.2017 12:22): Já se k boji ještě ani nedostal. Já nějak nechápu jak funguje stavění budov a jednotek. Ale je to moje vina, já tomu nedal potřebnej čas. Už jsem si našel na webu co jaká jednotka dělá a jak se staví. Zbejvá to jen projít a pochopit.
Zergove chcou čas....prozen to přes hydralisky...relativně základní jednotky...s vyšším počtem zničiš vše
Super i je, že to jde F5kou přepínat na původní grafiku.
@Tyrael (28.08.2017 11:19): Doufám. Já to porvé hrál někdy na začátku roku a akorát v při první misi za Zergy oznámili tenhle remaster. Vzhledem k tomu, že se mi to graficky moc nelíbilo, tak jsem si řekl, že počkám až to vyjde. A jo je to o fous lepší. Hlavně widescreen.
devátou misi za zergy v broodwaru, musíš dokončit pět minut před koncem časového limitu (to je zničit všechny protosské budovy.........) = odemkne se bous level

jinak limit mise 30 minut, takže to musíš stihnout do 25 minut...jinak bacha pokud máš zrychlenou hru
Někde jsme četl, že je ve hře (původní, ale asi i tady), nějaká tajná mise. Nevíte jak se do ní dostanu?
Tak logicky pro další. Zoom in je pro každého. Zoom out jen pro diváky zápasů ostatních. Takže hráči mulťáku i singlu mají stejný max zoom out nehledě na rozlišení. Jinak graficky je to ohromný rozdíl proti původní verzi.

A hlavně se tím vrátila krásná grafika dob před Warcraftem 3. Páč ten uvedl Blizzard na grafické zcestí, z něhož se zatím nedostal. Teda Overwatch vypadá fajn. To je jediná výjimka. :)
Btw max odzoomování je tedy stejné pro 1080p i vyšší (QHD, UHD)? A rovněž jak rozdílné jsou jednotky na vyšších rozlišeních než 1080p? Postřehl jsem někde diskuzi, že se autoři opravdu patlali jen se 4K a u nižší rozlišení vypustili některé detaily. To by bylo trudné, pokud to lze spatřit při normálním hraní.

P. S. Nebo je zoom jen pro "diváky"?
Blizzard remaster udelal proto, ze korejci (hlavni fan baze a nejdulezitejsi trh) prechazeli (resp. presli) od dvojky k jednicce.
Btw prej profi hráči hromadně přešli od dvojky k remasteru jedničky. Čili se to týká jen Korey. :)
Sick Game 1v1 Artosis' Games
Už chápu, proč se hraní Starcraftu říká sport...

Hmm... LoL (Playing one champ, master that one champ and know how to fight around the other 5 enemy that choose randomly from 137 champ with different mechanic and coordinate with your 4 teammate that randomly play 137 champ with different mechanic. If you are saying that it is easy, then y don't you try and raise your win rate above 50% of your first 100 games Or better, try to win vs faker, the most popular LOL players, I am sure it will be an easy task for you. The people that said "you only control one champ" is the kind of idiot that need to be purge.)
@Bodkin (22.08.2017 18:34): Fajn, že aspoň nejaké existujú (ani jednu z nich som nehral) ale 3 z desiatok existujúcich RTS je hodne úbohé číslo.
Pre mňa je malý odzoom snáď najväčší a notoricky sa opakujúci problém celého žánru.
Odzoomování by se hodilo, alespoň v singleplayeru, kde nebude záležet na tom že má hráč výhodu. Takto tu zvětšuje výhled jen převedení na widescreen.

Ale ta upravená grafika je pěkná, na 32" na QHD vypadá velmi dobře i při přiblížení - rušivá je teď jen malá (stále stejná) plynulost animací. A samozřejmě zvyká se na to snadno, po chvíli hraní je to starý dobrý Starcraft, a při přepnutí na staré rozlišení se člověk nestačí divit.
Erm, jako co jsi čekal od remasteru, který si zakládá na tom, že pouze zvětšuje rozlišení (včetně příslušného vylepšení se zachováním původního vzhledu) a modernizuje interface pro multiplayer a moderní dobu?

Teď už jen doufat v D2 Remaster...
tak grafika je pěkná....ale nějak jsem od toho čekal věci navíc....ty tři mise na Chau Saře z demoverze, ty tam mohli přidat.......tak snad není tato podoba konečná