Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Silent Hill


Diskuze

« Novější Starší »
nevim zkousel sem to jak na notebooku tak PC a je to uplne to stejne, le coz o to, bila krev mi tak nevadi jako neplynula kamera

navic to vubec nejede plynule at mam detaily a veskere video nastaveni v emulatoru na max. nebo min. je to porad stejne trhane ten obraz, stejne tak na notebooku... proste ta kamera se vubec nepohybuje plynule :(
tak problem je ze at stahnu jakykoliv plugin porad to hlasi chybu ze to nenacetlo D3D plugin a ten jediny kdyz ho tam mam na vyber tedy D3D plugin hra akceptuje. Kdyz jej dam ze slozky pryc a necham tam software, OpenGL nebo DX6 plugin ani jeden to neprijme a hra se nespusti... cim to muze byt? delam neco spatne?


edit: pritom kdyz t stazene puginy v emulatoru dam nechat otestovat tak me to hlasi ze je vse vporadku
na googlu sem hledal a melo by to byt pluginem a ja v emulatoru mam na vyber jen D3D, tak sem sel na stranky autora pluginu kde sem si stahl OpenGL plugin a vlozil jej do souboru Plugins kde sem si jej v emulatoru vybral,ale po spusteni hry mi to hlasi chybu ze ten plugin nelze nacist
tak dalsi problem mam ze pris souboji je ma i souperova krev bila misto cervene, pritom kdyz na zacatku jdu ulickou tak stopy od krve kolem cevene jsou, wtf?
jen asi omylem vypnul frame limit, zapina se a vypina nejakou F klavesou. Tusim ze to je F4.

EDIT : aha, to je Silent Hill tedy PS1 emulator. Ale bude to tim, ale tam fakt uz nevim kde se to vypina a zapina.
proste si nekde najdi polozku frame limit a zapni ji:)
Po dlhých rokov som sa dokopal k prvému Silent Hillu a musím povedať, že je dosť creepy, Mam o mnoho väčší strach ako pri dnešných hrách. Najprv som si nemohol zvyknúť na ovládanie a trošku som bol aj frustrovaný, ale potom som zistil, že to má celkom grády, ak sa na teba vrhnú dva, tri monštrá a ty sa nedokážeš popasovať s ovládaním.
Otázkou stále je, proč války a konflikty japonské videohry neřeší (na rozdíl od literatury a kinematografie - desítky až stovky významných děl). Bylo by příliš povrchní, označit to za příznak pocitu viny.

Hlavním důvodem je kreativita a nové přístupy, které u západních studií (tvůrci píčovin) často chybí. Válka je příliš omezující téma, a v rámci interaktivního média i značně zatuchlá forma, která vylučuje autorské videohry, jako je právě série Silent Hill.
@Fritol (10.09.2018 12:34): Spíš než o samotný akt prohry jde o odlišný narativ. Japonsko až do devadesátých let mělo velmi silný narativ oběti, který se spoluvytvořil i s americkými okupačními silami hned po válce (není tedy čistě japonskou věcí), aby se usnadnil průběh reforem.
Ten narativ samozřejmě přetrvává stále, viz premiér Abe. Je jasné, že japonští herní vývojáři si asi udělají research a narazí na problematičnost. Není sjednocující narativ, který by hluboce nerozděloval.

Jelikož žijí i v shame culture, tak se ani na svou imperiální minulost tak silně kriticky dívat nemůžou, protože by z toho bylo velké mrzení.
@Drolin (10.09.2018 12:28): Japonci neprodukují WW2 hry (Uhm, produkují, zrovna dnes jednu představili na PS konferenci) protože prohráli. Stejně tak neprodukují WW2 hry němci. A USA na tom s Vietnamem neni o moc líp. Nikdo nechce dělat hry o tom, jak dostali klepec, když domáci trh je vždycky ten hlavní pro tyhle země. Každý chce být hrdina, ne poražený. Takže ne, není na tom nic "zajímavého", je to prostě logický důsledek jejich historie.
Nejradši mám hrdinu ze čtyřky, který se jen jednoho dne ráno probere, v jeho bytě se začnou dít podivné japonské píčoviny a jeho reakce na to se ani neblíží lehkému otrávení. Opravdový hrdina.
Na hře mi nejvíc vadilo recyklování lokací a to, že jsem polovinu hry strávil indoor a běhal od dveří ke dveřím (škola a nemocnice byly trochu únavné). Překvapily mě celkem těžké hádanky, ale až na jednu jsem je dal bez návodu (i klavír).

Kamera a ovládání nejsou ideální, ale dá se na to zvyknout.

Atmosféra a ozvučení top.

Příběh jsem plně pochopil, až když jsem si přečetl dodatečné info na netu. Ono se to nedá pobrat jen z téhle hry, musíte buď hrát i další díly série, kouknout na film nebo si hodně věcí vydedukovat.
Dohrál jsem během předminulých Vánoc a skvělé, ta atmosféra i příběh fungují doteď skvěle :D
hotovo - finální souboj a herní výsledek

- v lokaci nowhere - jsem ztratil trpělivost a použil návod
- napřed jsem získal špatný+ konec, pak jsem loadnul pár hodin starej sejv a získal dobrý+ konec s kouknutím do návodu
- předtím ten souboj s tou obří můrou - už jsem myslel že ji neporazím protože jsem neměl dost nábojů ale naštěstí si mi ji podařilo umlátit kladivem
- čistý herní čas asi 14 hodin a 30minut, poraženo skoro 300 nepřátel
tady někdy úplně blbě zaměřuje - někdy zaměří to nejvzdálenější monstrum, místo toho aby zamířil na toho nejbližšího nepřítele, kterej se na něj žene. ze začátku jsem - když mě zabíjeli ty psy a pterodaktylové tak jsem díky těm info obrazovkám po zabití zjistil, že lze provést rychlé otočení stiskem kléves pro úkrok naráz, a také jsou tam dvě výuková videa - spůstí se po chvíli z hlavního menu hry - jak bojovat například s těma psama a jak se vyhejbat těm pterodaktylům.
Skutočná legenda medzi hrami, pred pár rokmi som hral emulovanú verziu na PC, ale dostal som zlý koniec. Druhý a tretí diel sú síce lepšie a viac prepracované, ale stále je to oveľa lepšie ako to čo prišlo po nich.

@Všivák (06.11.2017 08:31): Ak si myslíš že ten klavír je ťažký, tak by si mal vidieť niektoré puzzle v Silent Hill 3, hlavne ten s tými knihami.
@Všivák (komentář): viz Všivák komentář - ten klavír mi zabral asi 15 minut než mi po opětovném přečtení toho nadpisu došlo že musím cvakat ty nehrající klávesy, a jejiž počet odpovídá i těm ptákům pak to byla otázka minutky, jelikož jsem si to pořádí těch ptáků vypsal na papír

a nějak mi tam nesedí ta tebou odhadovaná herní doba - u této hádánky mám zatím čistý herní čas u posledního sejvu asi 4 hodiny 40 minut, skutečný čas o pár hodin více. (odhaduju to na 20 hodin)
@Charllize (05.11.2017 18:40): Pokud vím, tak i u PC her se preferovaly UK covery, takže u konzolí by to nemělo být jinak. Editoval bych to, ale teď bych neměl posílat žádné úpravy, takže to je na někom jiném :)
nebylo by lepsi davat obaly verzi hry ktera vysla tady u nas, kdyz to je mozne? tady ta je zrovna americka verze a na pohled to tady asi nikomu nic moc nerekne. kdysi existovali regiony a americke ci japonske verze na evropskych konzolich nefungovaly. Podle me to je zavadejeici mit tady americkej obal.
odkaz