Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

koukám, že ten Win kurzor a neukládaní nespravili ani ve Steam verzi :-)
Hrává to tu ještě někdo? Stejně jako Strady bych docela prozkoušel ten Survival mód.
Nedal by někdo semnou Survival Mode? Sám dám 20 wave, pak už to nejde.
@Maximus (21.01.2013 22:48): Na Mark of the Ninja je hlavně fajn, že se jedná o stealth plošinovku, kterých přeci jen nemáme mnoho:)... takhle z hlavy si vybavuji pouze Trilby: The Art of Theft, případně Oddworldy (víceméně), i tak jsem však od Mark of the Ninja čekal trochu více (což neznamená, že by nebyl dostatečně zábavný).
@Isair (21.01.2013 12:28): Mňa potešilo na jednotke, že príbeh síce bol veľmi jednoduchý, ale bol sympaticky priamočiary ako z filmov od Rodrigueza a dával zmysel, dvojka ma v tomto ohlade veľmi sklamala, ja som celý čas poriadne nechápal motiváciu Shanka a ani tie príbehové situácie. Pravdaže o príbeh tu veľmi nejde, ale príjemne to hnalo v jednotke dopredu.

Celkovo ma to bavilo menej, neviem prečo, asi som to čakal viac prepracované, viac nápadov a nie len jednoduchšiu jednotku (a to s tými nožami myslím vážne, v 95% súbojoch som využíval iba to).

Už som zvedavý na Mark Of The Ninja :) som veľký fanúšik plošinoviek a veľmi ma teší, že sa ich rodí v poslednom čase tak veľa.
@Maximus (21.01.2013 10:27): Myslím především rozmanitější samotné souboje s nimi. Zatímco v jedničce stačila na drtivou většinu bossů ta samá taktika (viz. Video 1 a Video 2, dvojka je měla přeci jen rozmanitější (ženská levitovala, "Inferno" metal oheň, při závěrečném fightu jste museli navíc uhýbat střelám z kulometů, na jeřáb byla potřeba opět odlišná taktika...).

Co se příběhu týče, mohou si myslím oba díly podat ruce, ani jeden mi nepřišel nijak zvlášť zajímavý, avšak skvěle motivovaly k likvidování těch hord nepřátel a prokousávání se až k finálnímu záporákovi. Všechny důležité zbraně myslím jsou ve dvojce přítomné (z těch na blízko beztak hráč používal vždy ty nejsilnější... osobně jsem využil jen mačety a občas motorovku, ze střelných jsem si také vždy vybral jednu oblíbenou a tu používal, čili se to od dvojky příliš nelišilo). S těmi noži to myslím zbytečně zjednodušuješ, 100% fightů jistě neřešily (navíc nebyly o tolik silnější, než jiné střelné zbraně z jedničky).

O moc jednodušší mi dvojka nepřišla, ono už v jedničce šla většina nepřátel ustřílet či jednoduchým způsobem usekat (bossové) bez větší námahy jen s trochou cviku, ve dvojce už jen zkrátka člověk ihned věděl "jak na to", páč měl právě ten skill z jedničky (alespoň v mém případě tomu tak bylo).

Ten coop ti neberu, to je jistě jasné plus pro jedničku, avšak bohužel jsem převážně sólo hráč (a nikdo z mého okolí Shanka nevlastní), tak jsem jej beztak nevyužil, čili mi je to v závěru putna. S hudbou souhlasím také, ta z jedničky se mi vryla do paměti o cosi více.

Jak jsem už však říkal, dvojka dominuje především svou rozmanitostí (více contentu, více zajímavých situací...), což je ten hlavní důvod, proč jsem si ji i nepatrně více užil. Navíc ten single-player mi přeci jen vydržel déle.
Jednotka je božia! Viac zbraní, lepší príbeh, lepšia a rozmanitejšia hudba, náročnejšie, atď...
V dvojke mi stačilo zobrať hádzajúce nože a nepriatelia aj bossovia padali ako nič (vlastne som ani žiadnu inú zbran nepoužíval)
A nevravím o tom, že coop v jednotke je tak isto dlhý ako single kampaň a má úplne iný príbeh a bossov!

A bossovia rozmanitejší neboli - tučkovia (aj v jednotke aj v dvojke), ženská (aj jednotka aj dvojka), nejaký crazy profesor/kazatel (aj jednotka aj dvojka), záverečný boss (veľmi podobný z jednotky) ehm
@Redfield (21.01.2013 02:27): Vidím to podobně, za největší plus pak považuji právě celkovou rozmanitost hry (oproti jedničce)... ať už co se boss fightů, prostředí či dalších herních prvků týká (například zmíněná střelba z kulometu, ovládání i jiné postavy etc.). Steam mi také ukazuje o pár minut více, byť dvojnásobek to není.
@Maximus (20.01.2013 21:38): Zajímavé, já měl snad přesně opačné pocity. Bossové rozmanitější, obtížnost se celkově zvýšila, ovládání zpřesnilo, délka narostla na dvojnásobek a příběh mi nelezl krkem. Celkově pocit ze hry lepší (až tedy na dementní ovládání kulometu) a s chutí jsem si to dal nedávno znovu. Jenom ten coop jsem bohužel nehrál ani v jednom.
Tak teda jednotka bola oveľa lepšia. Príbeh tam dával zmysel a celé to bolo podstatne komplikovanejšie (pri boss fightoch som umieral nespočetne veľakrát a každý dal naozaj zabrať a musela sa vymyslieť nejaká taktika). A ani nevravím o tom, že coop kampaň bola tak isto dlhá ako single a bola úplne rozdielna.

Dvojka je divným pokračovaním skvelej jednotky, je to stále to isté, ale nejaké jednoduchšie (boss fighty trápne jednoduché, neumrel som pri súbojoch ani raz) , kratšie (prešiel som to za smiešne 2 hodiny) a príbeh nedáva zmysel vôbec.
Na steame za veľmi slušných 3,39. Kupuje niekto? Ja som veľký fanúšik jednotky (mimochodom tiež za rovnakú cenu) a už mám kúpené.
Jednotka má coop kampaň uplne inu ako single a dvojka má zasa coop survival mod.