Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Shadow Harvest: Phantom Ops

06.04.2011
28
5 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Shadow Harvest je střílečka z pohledu třetího osoby kombinovaná se stealth akcí. Hráč se ujme ovládání dvou postav - kapitána Myry Lee a kapitána Arona Alvareze.

Hraní za každou postavu představuje úplně rozdílný zážitek. Za Arona se jedná o klasickou střílečku z třetí osoby. Hraní za Myru představuje stealth akci. Každá postava má své vlastní dovednosti. Aron například dokáže používat bullet-time a dostat se tak z předem prohrané situace. Myra má zase k ruce zneviditelnění podobné jako používá Predátor ve slavné filmové a herní sérii nebo nověji nano-oblek v Crysis.

Příběh se odehrává v roce 2025 v několika zemích třetího světa, jako je například Somálsko. Úkolem obou postav je zastavit dodávání amerických zbraní do těchto zemí. Během hraní má hráč možnost volně přepínat mezi oběma charaktery podle toho, jak si to situace vyžádá.


Poslední diskuzní příspěvek

Na Steamu za 10E, to to dlouho netrvalo, takhle by mely zlevnovat vsechny hry :)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 25
Kravina, která by byla stejnou kravinou už před deseti lety. Black Lion Studios možná měli v ranci nápady s kooperací nebo schopnostmi hrdinů, ale s disponovanými prostředky prostě nebylo možné je všechny realizovat. Lepší akci se systémem krytí nabídl i kill.switch a to je přitom hra vousatá jako ministr Kubice a nedávno oslavila osmé narozeniny.
+10
  • PC 20
Shadow Harvest disponuje doslova pár dobrými nápady. Na dvou místech ve hře dává kooperace / přepínání mezi dvěma hrdiny smysl a Myra disponuje speciální čepelí a šipkami, díky kterým nejsou zabití nepřátelé vidět (maskovací nanotechnologie, konečný počet na misi).

Jinak je hra opravdu velmi špatná. Počínaje hnusně přepálenou a rozmazanou grafikou, zejména při přebíjení je autentičnost trojky v žíle přímo neuvěřitelná. Ty stealth mise, u kterých navíc Myra nesmí být vidět, jsou nefalšovanou parodií na žánr stealth akcí, jenomže po dvacátém opakování stejného úseku se už asi bavit nebudete. UI je naprosto idiotská, na sluchové vjemy reagují nepřátelé velmi sporadicky, v misích, kde nesmí být Myra vidět, je naopak nějaká mrtvola dvě absolutně nerozhodí. V neposlední řadě zní střelba z útočných pušek jako plácání mokrým hadrem, bonus spočívá v tom, že občas se zvuky ozvou se zpožděním několika sekund (smrtelný chropot dávno zabitého nepřítele při plížení člověka opravdu dost překvapí). Systém checkpointů je taktéž navržený tak, jak se zrovna autoři vyspali (tj. tam, kde jsou opravdu potřeba, je jich málo a naopak).

Pokud si chcete zahrát něco podobného, sáhněte raději po alespoň průměrné kill.switch či velmi slušné Counter Terrorist Special Forces: Fire for Effect, tohle opravdu nestojí za to ani při hodně velké slevě.

Pro: spolupráce hlavních hrdinů

Proti: grafika, UI, stealth pasáže, checkpointy, zvukové effekty

+10