Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 25
Kravina, která by byla stejnou kravinou už před deseti lety. Black Lion Studios možná měli v ranci nápady s kooperací nebo schopnostmi hrdinů, ale s disponovanými prostředky prostě nebylo možné je všechny realizovat. Lepší akci se systémem krytí nabídl i kill.switch a to je přitom hra vousatá jako ministr Kubice a nedávno oslavila osmé narozeniny.
+10
  • PC 20
Shadow Harvest disponuje doslova pár dobrými nápady. Na dvou místech ve hře dává kooperace / přepínání mezi dvěma hrdiny smysl a Myra disponuje speciální čepelí a šipkami, díky kterým nejsou zabití nepřátelé vidět (maskovací nanotechnologie, konečný počet na misi).

Jinak je hra opravdu velmi špatná. Počínaje hnusně přepálenou a rozmazanou grafikou, zejména při přebíjení je autentičnost trojky v žíle přímo neuvěřitelná. Ty stealth mise, u kterých navíc Myra nesmí být vidět, jsou nefalšovanou parodií na žánr stealth akcí, jenomže po dvacátém opakování stejného úseku se už asi bavit nebudete. UI je naprosto idiotská, na sluchové vjemy reagují nepřátelé velmi sporadicky, v misích, kde nesmí být Myra vidět, je naopak nějaká mrtvola dvě absolutně nerozhodí. V neposlední řadě zní střelba z útočných pušek jako plácání mokrým hadrem, bonus spočívá v tom, že občas se zvuky ozvou se zpožděním několika sekund (smrtelný chropot dávno zabitého nepřítele při plížení člověka opravdu dost překvapí). Systém checkpointů je taktéž navržený tak, jak se zrovna autoři vyspali (tj. tam, kde jsou opravdu potřeba, je jich málo a naopak).

Pokud si chcete zahrát něco podobného, sáhněte raději po alespoň průměrné kill.switch či velmi slušné Counter Terrorist Special Forces: Fire for Effect, tohle opravdu nestojí za to ani při hodně velké slevě.

Pro: spolupráce hlavních hrdinů

Proti: grafika, UI, stealth pasáže, checkpointy, zvukové effekty

+10