Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf (04.04.2019 05:53): U DMC5 me zklamalo (spis moje "chyba" nez chyba hry), ze jsem se soubojak prvnim pruchodem vubec nenaucil. Kdybych to rozehral ted znovu, klidne znovu na Demon Hunter obtiznost tak vim, ze v nekterych pasazich se budu "trapit" uplne stejne jako pri prvnim hrani. Poprve v serii kdy se mi to stalo. U ctyrky a DmC jsem ten soubojak pruchodem vzdy dostal do rukou dost na to, abych mel sebevedomi a hlavne chut si to dat znovu na tezsi obtiznost. To u petky ne no.

Ja se u Genichira vetsinou nestihnu dolecit (maximalne mezi prvni a druhou polovinou prvni faze), holt bud ho dam bez toho nebo ho nedam vubec. :P

@Charllize (04.04.2019 09:51): Po hrani Sekira a sledovani videi na TyTrubko z Dark Souls uz se na hrani DS nechystam. Je to pomale a pusobi to strasne nudne. :) Radsi si po dohrani Sekira (pokud ho dohraju) zahraji Nioh, ten mi na pohled sedi mnohem vic.
@Charllize (04.04.2019 09:51): já hry hrávám vždy docela dlouho, maratony nevedu, nemám problém něco týden nehrát, i když je to nejlepší věc na světě. Tohle by mohl být From titul, který dohraji asi nejrychleji, ač jsem zpočátku plánoval, že by mi mohl vydržet třeba do léta. :D Kdybych teda dojel těch posledních cca 20% hry, tak už mám hotovo. Ale zrovna jsem se do něčeho začetl.. a je to bichle.

A lepší než Souls to je určitě - trojka byla jeden velký fan service a recyklace a už jsem rád, že se vydali jiným směrem. Lepší než Bloodborne nakonec asi ne, nebo je to minimálně na stejné úrovni. Takový Prey, Original Sin 2, Persona 5 na mě z poslední doby zapůsobily něčím, co tady zatím nevidím.

Ale řekl bych, že poslední lokace a případná DLC tomu ještě značně pomůžou. Takže nedělám ukvapené závěry.
Ti bossové holt fungují tak, že se jeví jako naprostá zeď přes kterou cesta nevede a nakonec je zabijete bez ressurectu a se zbývajícími léčivy. Stačí se prostě nějak vnitřně naladit na tu vlnu a tempo a jde to. A přijde mi to jako nejvíc fér hra od Fromu. Ještě se nestalo, že bych tu umřel a považoval to za nefér. Tady víc než kdy jindy víte, co jste měli udělat a co vás nakonec stálo život.

Spís mi tam začínají vadit jiné věci.

DMC 5 je button mash kde když jde do tuhého, máte devil trigger a zlaté orby. Tak není třeba trpělivosti, na ty normální obtížnosti. Včera jsem si ho pro změnu chvíli zahrál. Jako na prokládání Sekira je to super. :-D
@kuler91 (03.04.2019 22:44): Tak ja to nehraji kvuli vyzve nebo nejakemu zadostiucineni, hraju to protoze me to bavi. I ty pokusy u bossu me bavi. Frustrovany nejsem protoze mi to neprijde jako nemozne, prave naopak. Nektere hry jsou v obtiznosti vylozene nefer, to ale neni pripad Sekira. Pokud bych mel zminit hru, kterou osobne povazuji za opravdu tezkou tak je to treba Super Meat Boy. Nektere levely tam se skutecne zdaji byt vylozene nemozne.
@marwel (03.04.2019 22:34): Tak to asi nemá moc smysl hrát .. popravdě, taky nevím proč to hraju .. ještě mi něco málo zbývá, ale spíš jsem z toho nasraný, než uspokojený :D ...
Ale co vím jistě, že další hra od nich se mi už moc hrát nechce ... je to fakt o nervy a člověk si připadá jak blázen, když dělá v řadě 20-30 rund u bosse, který ne a ne padnout ... Mě to jako baví, ale zároveň i dost sere. Není to moc odpočinková hra.
@RemixSvK (03.04.2019 22:09): Vzdyt rikam, lehky souboj, jen me to proste nejde. Takhle je to zatim ve hre porad. Zatim jsem nenarazil na nic o cem bych mohl vylozene objektivne rict, ze je to fakt tezke, vzdy to byla moje neschopnost.

Je to zajimave kdyz to srovnam treba s Devil May Cry 5, kde neslo vzdy o mou neschopnost jako casto spis o naprostou neprehlednost na bojisti (a to vcetne boss fightu, coz je naprosto zasadni selhani vyvojaru, pokud mam rict svuj nazorú. To je neco, co se nastesti v Sekiru vubec nedeje, utoky jsou vetsinou snadno identifikovatelne, jen ty reakce jsou v mem pripade bud pomale a nebo spatne.
Genchiro není složitý, když člověk ví ... taky jsem tam cca 30x chcípnul, ale pak mi to došlo a 3x fáze snad i bez healu. Je třeba být na něm celou dobu nalepený 3-4x útoky, pak chviličku počkat na jeho protiútok, ten deflektnout a jedem to celé znova ... je potřeba jen dávat pozor na perilous attacky, které buď vykrýt nebo jim uhnout ...
U Sekira je potřeba zachovat klid a být trpělivý, což se mi bohužel taky nedaří jak bych potřeboval ... :)
@marwel (03.04.2019 21:58): No ja som sa mu snažil väčšinu útokov deflectovať a ked sa tak stalo tak som používal hlavne combat art - Whirlwind Slash, ten mu prejde aj cez obranu. Ale treba sa ho naozaj naučiť deflectovať. Ta salva by ti nemala preraziť obranu a minúť staminu.
@RemixSvK (03.04.2019 21:52): Tak ja jsem vzdycky agresivni, takze to neni problem. Problem je, ze mu vzdycky nejaky utok projde. Nejhorsi je ta salva sipu a ve druhe polovine prvni faze nejsem schopny vcas rozpoznat, ktery "zakoncovak" zrovna aplikuje.
Co me nejvic sere na te hre je to, ze mi to ve skutecnosti prijde docela jednoduche, jen ja postradam ty potrebne schopnosti tu hru poradne hrat. Ja jsem ted u Genichira a zatim jsem u nej chcipnul asi tricetkrat. Pritom mi to pripada jako strasne jednoduchy souboj, jen me to proste nejde no. :)
No viem že už všetci máte Sekiro dohrané ale nedá mi sa nepochváliť :D Pretože momentálne mám čas maturít tak hrajem len občas ale po čase sa mi podarilo dostať k tej blbej opici guardian ape a musím povedať že pekne išla na 3 pokusy, a to som do druhej fázy išiel bez healu :D Ale musím Sekiru uznať že je to hra kde tej trpezlivosti treba mať naozaj veľa.
Ty Shinobi Executions jsou asi nejuspokojivější pocit na světě. Zvlášť, když konečně sejmete tu pitomou opici. https://www.youtube.com/watch?v=8lEaDqlTl8U

Jen pořád nechápu ty ninjutsu, přijdou mi pitomé na to, aby byly tak unikátní a ve zvláštním slotu a jen tři (jejich využitelnost chápu, ale prostě ne-e). Celkově má ta hra pár zajímavých rozhodnutí, které možná časem docením, ale zatím mi spíš přijdou jako zápory.
@Marcia M. (31.03.2019 17:17): No tak jsem teďko u Guardian Ape dal jsem ho napoprvý na obrazovce se objeví nápis Shinobi Execution, aaaaa máme tady druhou fázi. Thank you DS 3 :). Plus mi zbejvá pár mini bossů třeba Headless oh boy.
Zatím se to jeví jako podobný nedodělek jako Beast mode nebo Insight v Bloodborne. Btw vyléčit to jde docela lehce (těch itemů mám dokonce 6 v inventáři a jdou nakupovat občas) a zdá se mi, že pokud se někdo nakazí a vy ho uzdravíte, tak to podruhé už nechytne. Kdyby to nějak víc měnilo svět, bylo by to samozřejmě fajn - ale pochybuji.
@Milfhunter (31.03.2019 16:59): No určitě nebude jediný. Já právě zatím léčila jen 2x, ale to proto, že jsem všude chodila s vysokými HP a velkým počtem lahviček. Za 25 hodin hraní jsem tak ve 20% příběhu (podle lidí). Spíš projíždím lokace na maximum, otevírám co nejvíc cest, furt se vracím, zabíjím jen minibosse a na bosse se vrhám teprve teď, (dole mám právě posledního toho Genichira jako třetího) a to už tak zabrat nedávají. Ale to je můj styl, bez zabitého Pinwheela do Anor Londa nepáchnu :D. Nevím kolik toho máš projitého, ale určitě ještě narazíš na nějakého merchanta, který je snad bude mít.
@Marcia M. (31.03.2019 16:52): Díky moc, no já jenže třeba Genichiro mi dal zabrat a prostě sem umíral, jakože hodně a došly mi ty dračí kapky. Hra mě fakt baví, ale grindovat itemy :(. Snad jediná mechanika hry co stojí fakt za ho.... .
@Milfhunter (30.03.2019 13:18): Jestli jsem to pochopila dobře, tak se Dragonrot šíří při každém tvém "definitivním" úmrtí. Je to daň za "dar" ressu během souboje. To zda ho využiješ nehraje roli, jak se objevíš po smrti u Idolu, počítá se to. Jednou za několik smrtí ti do inventáře přistane essence, která ti více méně řekne, které konkrétní NPC je nakaženo. Vždy by to měl být někdo, koho už jsi potkal. Nakažený s tebou mluvit do vyléčení nebude a tím pádem nemůžeš plnit quest, ale nakupovat můžeš. Nevím, zda na to můžou zemřít, ale zatím jsem je vyléčila buď zavčas nebo na to umřít nemůžou (?). Pro jistotu přece jen jednou za čas zasednout k Idolu a přeléčit tou bílou dračí kapkou/slzou. A pak by to mělo ovlivnit i Unseen Aid (procentuální šanci, že hráč nepřijde po smrti o polovinu Sen mincí a expů), a to tak, že když je někdo ve světě nakažený, máš místo 30% pouze 15%. Počet essencí by to měl dál snižovat. Víc nevím. Slyšela jsem snad, že by se s neléčenou nákazou měly objevovat nepříjemní nepřátelé navíc, ale to se mi zatím nestalo.
Mě přijde i ten ENG dabing velmi dobrý ... :) ... teď mám JPN, ale asi to hodím zase zpátky.
Včera ( vlastně dneska ) jsem u toho vytuhnul do půl 5 ráno :D .... Jakmile je nějaká překážka a člověku se furt nedaří, tak mu to stejně nedá a musí to dokončit.
Jinak skvělá hra ... pro mě daleko lepší, než BB.
Tak teda zatím celkem solidní. Hra mě naprosto pohltila. Grafika, poměrně rozlehlé, nicméně trochu přímočaré levely, ozvučení, ten vystřelovací hák - zatím si pomlaskávám.

Teda až na gameplay - hra nabádá ke grindu různýma itemama fujky, a ten souboják založenej na breaking posture, kdy vás hra trestá za, pokud to hrajete jako souls hry. Takže většinou končim u masírování levýho myšítka eh.
A ty bossové - za mě zatim zklamání - pokud se vám líbila Friede z DS 3 - budete mít radost ale jinak - otrava. Boss, kterej člověka sejme na 2 rány neni hard, ale cheap.change my mind. Už se nemůžu dočkat na toho opičáka :).
Zatim jsem vytuhnul u Lady Butterfly. Tak uvidím no.

A jinak nemohl by mi někdo vyvětlit ten Dragonrot? Prej to blokuje některý interakce s NPCčkama, tvl to je zase cockblock mechanika :). Hra ve který se hodně umírá, a trestá vás za častý umírání, yikes.
Normalne volim anglictinu i u japonskych her, ale v pripade Sekira jsem o anglictine vubec neuvazoval.
Hrajete někdo s anglickym dabingem? Nechtěl jsem se zdržovat čtením titulků ale po dvou hodinách musím dát zapravdu recenzentům a přepínám na originál...
No nic. Bylo mi ctí číst vaše příspěvky. Já jsem to oficiálně po dvou dnech vzdal. O infarkt nestojím, na ten mám ještě čas. Dám si v klidnějším modu Demon´s Souls :D
Souls hry, které dostávají maximální hodnocení a já ani jedné nemohl přijít na chuť a nikdy ani nepřijdu. Na 3. díl jsem se díval na lepšího hráče, co dělal průchod hrou bez komentáře.
Já jsem takový noobík, že by mi to nestálo za to.
Tady u této hry časem mrknu na nějaký průchod taky a to bude tak vše :D
@Charllize (25.03.2019 21:55): nesmíš chodit do diskuzí! Nestačíme ti my? :D

Tohle "samotné učení je zábava a jakmile se to nakonec podaří, přijde výbuch v endorfinech kraulující extáze, jaký umí jen velmi málo her." je víc než trefné. Zde ty výbuchy mívám i u mini bossů, což je paráda. Vždycky je fajn dokončit souboj tím, že slyším tlukot vlastního srdce ještě v ozvěnách i dny poté. :D

Ale toto je fajn.

"Jinak to řeknu. Hru jsem nedokázal vypnout, dokud jsem nepadl únavou, a to se mi nestalo snad deset let. A ve vší upřímnosti: Už jsem měl obavu, že jsem z toho snad vyrostl. Že už se to nestane, že je to nenávratně pryč, že už se nesvedu až tak nadchnout. Jsem z hloubi duše rád, že mě Sekiro z tohoto omylu dokázal vyvést, a jsem mu za to neskonale vděčný."

Podobné pocity jsem měl před lety u Dark Souls. Už jsem prakticky nehrál a taky jsem si kladl přesně ty otázky, co recenzent. Přecijen, žádná zábava není na furt. Ale zrovna Dark Souls ve mě zas probudil tu chuť, protože to bylo něco nového. Kdo ví, jestli bych vůbec bez Dark Souls ještě hrál - ale jsem rád, že v tom nejsem sám. :D
taxem v ng+ sundal týpka na koni. Zatím krom toho, že enemáci dávaj větší bomby, není žádný rozdíl, krom jednoho patrně podstatného - zatím mi nepadl ani jeden modlitební korálek. Jestli v NG+ není zvedání vitality, bude to slušný HC. :)

EDIT: Tak pár rozumbrad na redditu hlásí, že v NG+ nejsou žádné nové korálky, tzn. stejné maximum na vitalitu, jako v základní hře, tj. 20.
@Charllize (25.03.2019 21:15): tak zas kdyby to byla jen upířina a vlkodlačina, tak by mě to asi tolik nebavilo. Tam to hodně zachránil ten twist, že se tam vlastně děje něco kosmicky podivného. :D A od poloviny hry je to full Lovecraft experience. :D A právě největší zápor je ten, že tyto části byly podle mě už uspěchané a ještě nějaký ten měsíc vývoje by to sneslo. Nejde z nich cítit ta péče, jakou měly první lokace.