Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf (25.03.2019 21:08): Nelibi se mi design..vseho. Podivny zbrane, podivny nepratele, nejaka jakoby stara Praha ktery mam plny zuby a neodbytnej pocit ze na me nekde vykoukne Van Helsing. Je pravda ze me zaujalo to DLC s tim systemem chalice dungeonu, a je mozny ze do toho nakonec proniknu. Ale uprimne, driv asi dam Immortal Unchained nez an to dojde, ktery mi je prostredim a designem vic sympaticky..tedy kdyz jsme u tohohle typu her.
@Charllize (25.03.2019 21:01): kule si drť jak chceš, to nepovažuji za sexistické. :D

Každopádně hodnotit From hry lze snad jen s jejich DLC, protože ty jsou vesměs špičkových kvalit a třeba takový DS2 je má naprosto boží a dost to hru vykupuje.

Proč tobě vlastně BB nesedl? Když na Code Vein se těšíš? Přitom je to jak lacná kopírka? Souboják je fajn, rozhodně lepší než téhož roku oslavovaný Witcher 3, kosmického horroru není nikdy dost a Sekiro ti přijde málo temný a "dangerous"? :D A je tam Gehrman - má oplzlé řeči na panenku, usíná uprostřed vět a je starý! Můžete být besties!
@Charllize (25.03.2019 20:41): Tak BB má dost chyb. Některé lokace nejsou tak dobré, jako jiné. Takový Nightmare Frontier šel určitě udělat líp. Lecture Building je taky divná. A pochybuji, že Byrgenwerth neměl původně skrývat víc. Někteří bossové jsou slabší. Navíc odstranili ten prvek proměny v beast - což působilo divně, protože nějaká pseudoverze toho tam furt zůstala a zvyšovala se jakýmisi pellety. Nevadí mi, že to tam není, ale fakt to působilo trochu nedodělaně. Taky "insight" mohl hru trochu víc měnit. K tomu všemu tam nebylo zas tolik zbraní - což ale napravilo DLC.

Tady to zatím vše vypadá dobře. Vše překypuje obsahem. Bossové jsou perfektní. Lokace jsou nádherné a podzemí správně prohnilé. Hudba se parádně zarývá pod kůži. Souboják je jejich nejlepší a dokonce bych řekl, že to Tsushima bude mít hodně těžké. Jediná věc, co mi vadí je, že se stále nevyvarovali možnosti cheesování nepřátelské AI. V kombinaci se stealthem to tu jde líp než kdy jindy.. :D a občas to připomíná Assassins Creed, když kolem svítí žluté trojúhelníčky a mění se hudba ale já visím někde za stromem tak stačí chvíli počkat.

Jak jsem třeba kritizoval ty tooly, tak s jejich upgrady se situace změnila a jsou vážně super.
Tak zatím fakt nejlepší souboj na mostě se "středověkým" rytířem. Takový drobný střed a jak cool to bylo vykrývat ty jeho rány.

edit: tak to u mě oficiálně asi překonalo Bloodborne. Ty lokace jsou neuvěřitelné a obří a hlavně krásné. Dnešek jsem celý (no... 4h) strávil v té barevné lokaci a teda... takhle velké nikdy nebyly. A kolik tam toho člověk zažil. A docela se divím, že jsem tam nepotkal jediného bosse. Pořád mám teda jen 2 zabité. Ten svět je masivní, na to jak je vlastně malý. Objevil jsem taky ten nový skill tree - vypadá zajímavě, jen mi přijde, že jsem zbytečně utratil peníze do něj - chtěl jsem se spíš soustředit na ten samurajský. Ale co... farmení na jednom nepříteli co sype 300xpů je kdyžtak možné. :D

A obtížnost trochu možná ustupuje - sice ano, nedokážu zabít hlavního bosse - ale už prakticky neumírám u řadových nepřátel, a čistím lokace, které mají asi přijít až po tom bossovi, který mi dělá problém. V Bloodborne a Soulsech jsem teda na řadové nepřátele a "svět" umíral častěji. Taky tu chybí dost těch "cheap" smrtí a je to víc férové. O to jsou ale těžší minibossové no.

A netřeba říkat, že v určitých momentech mám docela nahnáno a to víc než u Bloodborne. Ty podzemí tu mají správné grády. A udělal jsem něco, co mě prý bude pronásledovat. Tak jsem zvědav.. :D
Jinak doufám, že si všichni značí každé místečko, kde jde plavat - později odemknuté potápění totiž odhalí mnoho dalsich věcí. :))
NG+ je prý řádně složitější, než NG. Teď jen doufat, že tam třeba trochu změní rozmístění nepřátel apod.. to se jim v DS2 povedlo asi nejvíc. Tajně budu doufat třeba v nové minibosse. Plánuji pak někdy dát run (asi ten NG+) kde nebudu začínat souboje s minibossem tím, že ho backstabnu ale hezky na férovku a žádný resurrect - pokud to teda nějak bude ovlivňovat konec.
@Paul (25.03.2019 10:33): Tak já mám 20h a zabil jsem dva hlavní bosse. Vyzobávám, co to jen jde - hlavní plus je ten, že zde jsou vedlejší bossové podobných kvalit jako v Soulsech hlavní bossové. Teď jak jsem se tak rozvášnil nad týkem na mostě, co je navlečen v těžkém brnění - je to naprosto cool duel a klidně by obstál jako boss.

Dark Souls 4 moc nechci. Spíš Bloodborne 2 - ale raději bych, kdyby sypali stále nové a nové věci. Ale souboják je tu super. Konečně něco, kde do sebe meče narážejí a působí to prostě hezky. Hitboxy tu jsou paráda - občas ani nevíš, jak tě rána minula.. :D Navíc se musíš v kritických chvílích rozhodnout, jakým způsobem se útoku vyhneš/ vyblokuješ s tím, že ty způsoby jsou tak 4. Je to víc o tom čtení nepřítele. A nestačí jen ve správnou dobu zmáčknout tlačítko jak v Soulsech, ale nejprve vyhodnotit, které zmáčknout.. :D A je tu i taková ta cool samurajská věc, kdy můžeš být nepříteli skoro až zády a i přesto o nějakým máchnutím trefíš. Takové to nabíhání do sebe kdy to pak někdo schytá - přesně jak v samurajských filmech. :D

Za mě je to skvělé - jen jsem zatím trochu zklamaný, že to není víc fantasy. Což se snad změní. Čekal jsem ale různé světy, dimenze a prostě nějaké 'other Realms' apod.
@Paul (25.03.2019 10:33): tak soulsy/bloodborne bych asi přes jeden víkend nedal asi ani teď. :)

Ale Sekiro je s tím tempem a mobilitou přece jen troche kratší - přestože je zasazen do zatím největšího From světa. I ignorovat enemaky v již probehnutých částech taky nikdy nebylo lehčí.

Večer bude koment, jestli budu stíhat.
@HolyMeatball (25.03.2019 10:23): Nemusíš se ospravedlňovat, ikdybys bingoval každou hru co vyjde, nikdo by tě za to nepeskoval :)
Můj údiv nad tou rychlostí byl v tom, že přeci jen ta hra vyšla dva dny zpět a mě každá předchozí soulsovina zabrala kolem 50-70 hodin. Díky za info. S tím MP se divím, měl jsem to jako takovej from trademark. Asi je to konsequence příběhu zaměřenýho na konkrétní přednastavenou postavu.
@Paul (25.03.2019 10:14): Příběh je fajn, hned napoprvé zcela srozumitelný, ale jinak typicky FromSofťácký - hraje druhé housle. Interakce s NPC totožná jako v Soulsech, s tím rozdílem, že zde mluví i protagonista. Side questy pak samozřejmě fungují taky stejně. A nope, žádnej mulťák ani CPU summoni.

Jako sám jsem se tomu divil - save ukazuje 39 hodin a ňáký drobný, dosáhl jsem patrně druhého nejhoršího konce, a nemálo questů jsem buď failnul, nebo ouplně minul. Víkend jsem měl ve znamení Sekira, mno. Jsou to už leta, co jsem naposled něco binge-hrál. ¯_(ツ)_/¯
@marwel (25.03.2019 10:12): Jestli zvládáš Sekira, tak bys určitě zvládl i Souls bez summonů/kooperace :)

@Charllize (25.03.2019 10:02): Nechystá se náhodou nové Armored Core? Jinak já bych další Souls asi nechtěl, ten setting se mi už přejedl a Sekiro mě zatím baví víc než poslední Dark Souls. Spíš by mohlo být Bloodborne 2.
Meatball už to dohrál? To je rychlost. Jakej je příběh/postavy atd?
A multiplayer to nemá vůbec?
@Charllize (25.03.2019 10:02): Tak pro me je to prvni fromsofti hra. Sice vlastnim i soulsy (krom jednicky) ale od rozehrani me vzdy odradily zminky o nutnosti (kvuli obtiznosti) kooperace pri boji s nekterymi bossy. Ja se radeji vzdy spoleham jen na sebe.
Koukam ze uz se objevily i hodnoceni tady, na konkurenci Zaklinace to nevypada :) No ja doufam ze nebudou delat druhy dil a s dobrym pocitem tenhle hokus pokus ukonci a vrati se k tomu co jim ziskalo pozornost takoveho mnozstvi hracu. Sekiro rozdelil jinak pocetnou skupinu hracu From her na dve pulky, coz se moc nepovedlo, myslim.
Ja osobne bych treba druhy dil urcite nekupoval, mozna casem nekde za par kacek.

Aby nedoslo k omylu, nejde mi o to ze je hra tezka, to spis ocenuju, ale neprijde mi moc zabavna, coz ruku v ruce s castym umiranim nedela dobrotu.
@Charllize (25.03.2019 09:48): Tak bez nej je to na hovno taky. Zvlaste kdyz musite kryt vetsi pocet utoku. Tohle trapeni je vesmes vlastni vsem hram kde bojujete s vetsim poctem nepratel najednou. Ale ja si zvyknu. Alespon tak, aby to byla jen tretina umrti. :)
@marwel (25.03.2019 04:11): Tak ho nepouzivej, neni to povinne, ten lock on :)

Co jsem koukal tak na NG+ je za zabiti trochu silnejsiho enemaka treba 1300 expu, takze ten narust potrebny na skill up bude asi radny.

PS: uz dva dny jsem to nehral, achjo, nechce se.
Tak pockat. Pokud to chapu spravne, tak tady nemate nic jako levely, jen progress bar vzdy k dalsimu skill bodu, je to tak? A je ten bar vzdycky stejne dlouhy, tedy potrebujete vzdy stejne mnozstvi expu k dalsimu bodu nebo to stoupa s kazdym bodem? Jsem ted stacil nafarmit asi 5 bodu jen pres opakovany pruchod jedne lokace k minibossovi, ktery me vzdy zabil (pokud jsem nepadnul uz po ceste, ehm). Jak je u me zvykem, tak si je syslim (treba v Odyssey jsem mel i 10 nevyuzitych skill bodu). No, odpoledne rozmyslim, do ceho je vlozit.

Jinak tak 50% smrti je kvuli lock-on systemu. Jak me lock-on vzdycky ve hrach tak sere.
Proto říkám 'normální' hraní. :D

Farmení expů na skill pointy je tady mnohonásobně zdlouhavější, než někdejší farmení dušiček v soulsborne. Nejen protože růst expů do skill pointů je mrtě pomalej sám o sobě, ale hlavně je tu i to ztrácení expů při smrti, že. C:

A jak Charllize říká, většina těch skillů je furt primárně o skillu samotného hráče ty skilly dobře používat. Jo je tam healing za každý deathblow a navyšování emblemů, ale to jsou vyjímky. Co se týče zvedání útočné síly a vitality, tak to se ani farmit vyloženě nedá, páč na to matroš padá fixně z mini bossů a hlavních bossů. :)
Wow, navzdory všem očekáváním jsem získal zase další skill tree. Zas tak jednotvárný to nakonec fakt nie je, je tu toho dost na minimálně tři playthroughs s kompletně jinými skill sety. Teda aspoň předpokládám, že jsem minimálně za půlkou, a nestihnu větší půlku těch skillů koupit ještě teď. :D
@pajmič (24.03.2019 17:01): https://www.youtube.com/watch?v=7iX5N9A_NzI&feature=youtu.be&t=11 něco takového? Dám vědět, zatím preferuji ten styl který píšeš. :D :D Ale ne, parírování je docela základ, v podstatě to dává větší dmg než seknout do něj protože ty potřebuješ (u bossů) jen ať jim nalomíš tu posture - takhle jsem zabíjel minibosse před tím bossem v hradu a okusovat mu životy trvalo strašně dlouho ale stačilo ho 2x úspěšně vyblokovat a už se nabízel deadblow. A mikiri counter je imho asi nejdůležitější skill do začátku. Nevím, jak bych dělal některé střety bez něj. A taky je asi dost účinná ta prostethic tool s peřím - jakože ze všech jiných má dle mě největší potenciál zamávat se souboji, ale nezkoušel jsem ji moc.

A v upgrade menu je i něco co nabije útoky třeba ohněm - kombinace plamenometu a útoku. Ale to je asi ještě daleko.. :D
Ty střety jsou tak skvělé - teď mě hra překvapila, když přede mě postavila bojovníka v těžkém brnění na mostě, který není zrovna pevně konstruovaný (to bude asi cesta k jeho zabití) a je boží pocit, když vykryju jeho ránu, ale je to obouručák a tak Sekiro pár kroků odletí do strany. Zatím jsem od hry čekal pořádné vrstvy mindfuck věcí a ok souboják a dostal jsem perfektní souboják a kolem se pořádně nic neděje. 20h ve hře a zabil jsem 2 bossy. :D

Jo a btw je tam taková ta typická featura, kdy pokud něco uděláte, tak vám to ztíží celou hru. Naštěstí to šlo asi hned zvrátit... hra mi přijde už tak dost těžká. :D
Tak odinstalováno. Pro mě nejhorší investice za posledních pár let do hry. Čekal jsem něco trošku jiného.
Je tu niekto kto už sa dostal cez bossa Genichiro Ashina ? a vedel by poradiť nejakú techniku ? akože jeho prvú fázu zvládam v pohode ale to čo nasleduje potom tak to som ostal zaskočený :D Je možné že som na ňom moc skoro ale tak keby náhodou niekto niečo mal tak si nechám poradiť :D
Butterfly dole. Cca 3 pokusy dnes. Ale je pravda, že jsem použil ke konci spešl léčivo.

Jinak jen tak mimochodem jsem v hradu který jsem myslel že znám jako své boty našel vstup do podzemí kde se ději nehezké věci a pak ještě nádhernější lokaci než hrad. Super - to vše aniž bych zabil bosse v hradu. Je to docela volné ta hra.