Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@HolyMeatball (19.04.2019 12:47): Tak mi to nedalo a musel jsem ho dat. :) Je fakt, ze to nakonec nebylo zase tak tezke, jen je to vopruz do nej tak dlouho busit. :) A o neco tezsi to bylo take proto, ze uz jsem nemel zadne Spirit Emblemy na destnik. :)
@marwel (19.04.2019 11:24): Má to iframes, ale s takto agresivními enemáky na ně těžko spoléhat. :) Když jsem psal 'vyhnutelné', myslel jsem tím spíš sprint s občasným skokem do strany. :D U DoH je jinak samozřejmě zásada dostat se mu pod nohy a zmasírovat koule/prdel a neutíkat z tama pryč. Jestli vyskočí na placáka, trochu se oddálit a vyskočit těsně před jeho dopadem a hned se přitahovat zpátky. Jestli začne dupat nohama, deflect (popř. pomůže upgradovanej deštník). Jestli začne máchat rukama, držet se blíž k zádeli a nemá tě jak trefit. Jakmile si odskočí pryč, bez váhání frčet za ním a repete. Je to rozhodně zkouška vytrvalosti, ale zase v druhé fázi je vesměs je kapku nasranej, a ve třetí přidá snad jen jeden novej útok (který, jakmile se tam člověk dostane, už taky moc problémy nedělá). 20 pokusů na první fázi mi příjde u Sekira ještě jako docela dobrý číslo, já na tom myslím byl prvně hůř. :D
@HolyMeatball (18.04.2019 20:11): No nevim, mne se jen jednou z tech asi 20 pokusu podarilo dostat do druhe faze. Ty ohnive utoky jsou na hovno. Je v Sekirovi pri dodge okno kdy jste nesmrtelni, jak to tak v podobnych hrach byva? Me prijde, ze i kdyz mam timing pro dodge dobry, stejne me zasahne. Krom toho deflectovat je tezsi se vzrustajici delkou "zbrane". Mece jsou ok, kopi horsi no DOH je jeste tezsi.
@marwel (18.04.2019 18:00): Já bych naopak řekl, že až na jeden útok je má DoH obecně snadno zapamatovatelné, a následně vyhnutelné/vydeflectovatelné útoky. V případné kombinaci s confetti a jistým upgradem jisté protézy bych ho pak vyloženě označil za jednoho z těch lehčích bossů, kor v té late game směsi. :)
Uf, tak dohrano. zaverecny boss dal slusne zabrat, ale pekny byl. Na Demon of Hatred seru, tenhle level masochismu uz je na me trochu moc.
@HolyMeatball (11.04.2019 17:04): Ja si ho nasel ted behem druhyho hrani a zabral mi asi hodinku a pul. Za bezkonkurencne nejtezsiho povazuju po dohrani saint sword isshina, pak asi demona a corrupted monka.. pokud hrajete bez navodu a youtubu, coz beru jako povinnost. Jinak prvni dohrani mi napocitalo 70h, pak jsem zacal druhy a asi za 15h jsem zase na konci. Uz je to uplne o necem jinem a da se to projet, kdyz se bude chtit, mnohem rychleji. V podstate skoro vsechny jsem na druhy zahrani dal na prvni pokus, az na opicaka a corrupted monka..
@Shoggot (12.04.2019 13:00): však jo, mě právě těší, že zde nejde tak moc cheesovat jako v Soulsech a taky jsem zvědav na tu výzvu, když si dám (asi s příchodem DLC) jakoby "čestný" průchod. A nebudu souboje s minibossy začínat backstabem. :D

Teď si netroufám, protože i s tím jedním health barem co jim zbude je to těžké. :D
Jé, to je po dost dlouhé době, co tu hrál něco i Say.

@Shoggot (12.04.2019 10:38): na netu jsou gify s "The proper shinobi way" :D Sekiro visel ze skály a několik minut nepřítele sekal do holení než chcípl. Ale asi to byl glitch, mě se zdá, že vás tohle dělat normálně nenechají.
@SilentWolf (12.04.2019 10:25): Mikiri je na něj docela nebezpečné, protože on z toho nic moc nemá, prostě tě odstrčí do prdele a někdy k tomu ještě neváže útokem, kterému je docela těžké se vyhnout.

Je dost slabý když na něj furt "doublejumpneš", proti tomu nemá obrany. Problém je, že ve chvíli, kdy začne točit kopím nad hlavou, tak tě instakillne v podstatě, když na něj skáčeš.
Seven Ashina Spears

To je ale hrozná píča, tenhle miniboss. Nejhorší je, že mě občas zradí kamera, přitom ty jeho útoky se naučit dají (byť pořád podle mě není jasné uplně, jestli od jeho útoků odskočit nebo udělat dodge...jinak blok snižuje jeho posture dost).

Ale možná je to tím, že jsem na něj šel po čtyřech skleničkách vína a o víkendu už to bude dobré :))
Ad bossové - můj favorit, nalezen až při třetím a posledním hrani, jednoznačně mladší sova. vnímám ho i jako toho nelacině nejtěžšího.
@orromis (11.04.2019 14:03): jop, při posledním completionist hraní jsem našel dohromady celé dva enemaky v brnění. Ale ty tools obecně jsou one trick ponies kdy je člověk využije fakt efektivně jen párkrát. Krom firecrackerů samozřejmě, s těma se dá méně či více čízovat všecko.
No je čas čelit strachu. Dneska po pár dnech relaxace u Shadow of War je na čase vrátit se k Sekiru. :-D
Tak dostal jsem se zatím za Chained Ogre k Headless a obřímu hadovi. Zatím dost paráda, ten soubojový systém vyhovuje hodně.
@marwel (11.04.2019 13:45): přišel, když jsem zjistil že ho Sekiro docela daleko odkopne, a navíc ničí stěny. Akorát pak nechápu nějaký dialog někde co jsem slyšel o něčem co trhá brnění, nebo co to bylo.
@SilentWolf (11.04.2019 11:16): Jo, ten byl taky dobry. Prisel jsi na to jak ho dostat sam? Ja tedy hned koukal na net jestli mi nechybi nejaky predmet nebo skill, abych to zbytecne nezkouse. A tim jsem si reseni vyspoileroval. :P
Tak Guardian Ape zatim nejlepsi boss fight. Nebylo to jen o odrazeni utoku, coz bylo hodne fajn. Vubec se mi hrozne libi jak vsechny ty boss fighty pusobi neskutecne stylove. Kazdy svym vlastnim zpusobem.
No po 35 hodinách aj u mňa Sekiro prejdené. Musím sa priznať že som preskočil demon of hatred ale plánujem sa k nemu vrátiť. Hru hodnotím veľmi vysoko a užil som si ju.
Po 50 hodinach jsem u demon of hatred a do teto chvile pro me byl nejtezsi boss fight nejspis tri fazovej the corrupted monk, tam jsem vytuhl asi na tri hodky cistyho casu vkuse, coz je presne to, co me bavi a co ve hrach chybi. Pak druhy v rade me napada akorat owl. Bossove jako opicak nebo butterfly sli tak na 5-10 pokusu nez se nakoukaly faze a chovani. Jinak se snazim zabijet uplne vsechno, skipnul jsem akorat headlesse pod vodou, kam se vratim pozdeji. Ze Sekira jsem k memu prekvapeni hodne nadsenej a nesmirne si to uzivam. Hodnoceni bude pravem vysoky.
Ja budu tnout jeste hloubeji. Mistr Miyazaki totiz jak vime na dvojce moc nedelal, mozna proto ji mam nejradsi. Pripomina mi nejvic praci stareho From, z doby kdy tam jeste nebyl. Ony vubec ty jeho zasluhy na te serii jsou lehce, podotykam lehce, diskutabilni. Dle meho vzasade dal jen do nejakeho celku dve jejich predchozi znacky a to Armored Core a Kings Field. Prvnich par dilu Armored Core bylo vzasade scifi DS s robotama. Hry to byli pekelne tezke, hodne zalezelo na skillu hrace, vybava robotu byla dulezita jako armory v DS, tedy nic zasadniho a stejne jako v DS hrala prim silna a dobra zbran, idealne s jeste lepsim movesetem. Prostredi si zase vypujcil z Kings Fieldu, Temna depresivni fantasy z podivnymi NPC, nejasnym vyznenim pribehu. Stavba oblasti a sveta, jejich vzajemna propojenost, to vsechno bylo uz v Kings Fieldu. A ne on tam tenkrat vubec nebyl. Samozrejme dat to vsechno dokupy do jednoho celku taky vyzaduje dost, proto jsme psal ze to je jen lehce diskutabilni. Kdyby jim v DS2 neujela ta propojenost sveta, bylo by to jeste lepsi, ale zrejme na to nemeli cas, nebo tak neco, tak to na sebe navazuje jen partialne a kolikrat i bezduvodne. Mimochodem kdesi jsem cetl ze Demon Souls byla vylozene objednavka od Sony, meli udelat neco vic akcnejsiho ve stylu Kings Fieldu. Nekde na netu bude rozhovor s sefem Sony v te dobe ktery to zminuje.
@Charllize (04.04.2019 17:26): Já čekal, že se ozveš. :D

Ale jako jo, sice až na vyjímky škaredá jak prdel, až na vyjímky debiliní bossové i enemáci v debilních množstvích, až na vyjímky meh level design, ale minimálně v rámci NG+ to fakt mělo nehorázně navrch, nejen skrze ty velmi milé překvápka, ale i díky té ultrahyperprogresivní možnosti si ng+ cyklus nastavit na libovolnou lokaci kdykoliv, takže to kvůli tomu člověk ani nemusel celé dohrát! A od té doby na to totálně mrdaj.

Jako já chápu, jestli se od dvojky chtěli co nejvíc distancovat poté, co jim to tolik lidí zhejtovalo, ale tak hernajz i ten nejzapšklejší hejtr musí uznat, že to mělo i skvělé nápady a v lecčem to prostě bylo seriózně, objektivně nejlepší (krom NG+ třeba i covenanty, které člověku něco dali i v singlu. A práci s inventářem, v čemž ve trojce taky z nepochopitelných důvodů hodili zpátečku. A hloubka dual wieldu, na kterou se pak taky vyprdli...)

Čoveče jak tu tak o tom píšu, skoro bych si dvojku střihnul zas. :D
Hmm... Na tak jednoduchy souboj je tech cca 80 pokusu preci jen trochu moc. :P
Mně na tom při opětovném hraní stejně nejvíc va, že prostě pořád nebyli schopní vychytat základní věci, které měli broken už v dušičkách démonů. Kamera je v uzavřenějších prostorech dosti v hajzlu, machance a střelba skrze zdi už taky působí vyloženě líně. A protézy jsou cool defacto až ke konci hry/v NG+ jakmile je má člověk vyupgradovane. A motivace jet NG+ je tatam když tam zřejmě kromě tvrdších úderů a vyšších HP enemaku není žádný rozdíl. :/
@Charllize (04.04.2019 12:50): v tom se s tebou přít nebudu. Taky to mohlo jít udělat trochu elegantněji, ale na druhou stranu už teď hra staví na protéze, která mi přijde jako nejzbytečnější věc ze hry, spolu s tím ressurectem. Přijde mi to tam prostě navíc. Když umřeš u bosse a oživíš se, pravděpodobně tě zabije hned znovu. Kdyby to aspoň víc likvidovalo ten svět - ale očividně to jen dočasně uzamkne nějaké Q, než ty postavy zas vyléčíš, což jde dělat opakovaně.

Jediná věc, co tím odpadá jsou ty smrti "omylem" nebo nefér situacemi ke kterým tu nedochází, protože pád do nicot neznamená smrt a nepřátelé nejsou nijak "vyčůraní" (i když ti týpci na papírových "dracích" k tomu mají blízko :D ). Mimo bosse tu skoro nejde umřít (jak vám přijde pod ruku trochu souboják).

Tak prostě nevím no..přijde mi že kolem těchto dvou věcí postavili svou hru, jakože to byly jejich první nápady, a ve výsledku to tu unikátní identitu dle mě nemá. Prostě není cool když mechanismus v ruce vystřelí hvězdici, cool by bylo, kdyby to náš ninja uměl takhle smrtelně házet. Není cool protéza omotaná petardami apod.. Jediná věc, co tam jakž takž vypadá hezky, je ten štít. Který zas nepoužívám, protože žere tu surovinu a zatím jsem ho nepotřeboval.