Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Sekiro: Shadows Die Twice


Diskuze

< >
@SilentWolf (03.07.2019 17:19): dost vela som uz objavila,snazim sa tulat kde sa da a aj kde sa neda :) ale samozrejme,je to challenge a chcem ho dat. Len neviem ci som natolko sikovna hracka aby som ho dala alebo ma pokori on.
@Kejtee (03.07.2019 16:27): cvik - ono je jedno co vše na něj zkoušíš protože to, co ti při souboji pomůže nejvíc je sebevědomí. Musíš ho nastudovat a opakovaně umírat. Mě třeba ze začátku vyhovovalo běhat kolem něj sprintem a občas do něj udeřit. Ke konci té mé učící křivky jsem mu naopak vše blokoval a zabíjel ho takto. Každopádně nevím v jaké fázi hry jsi, ale drtivou většinu můžeš odehrát i bez jeho pokoření - tak se klidně toulej světem.
Ahojte, mam otazku pre tych, ktori maju so Sekirom skusenost. Nazbierala som svoje prve 4 prayer bead. Odporucate na zaciatok zainvestovat do vitality alebo attacku?
To warpování a nutnost čekat a reloadovat hru je tak debilní, že se divím proč to tam ještě je.

NPC: stav se později.
Hráč: ok *alt+f4* *zapnout hru*.

Trochu doufám, že v Elden Sign na tom zapracují trochu líp.
@sidi (11.06.2019 13:15):

1. Hned po prvním souboji se sovou běž do Isshinovi věže a odposlechni jeho pokec s Emmou zvenčí.
2. Restni, a vrať se za Kurem. V zadní části místnosti se můžeš schovat a odposlechnout jeho pokec s Emmou.
3. Restni a pokecej s Emmou a odsouhlas její návrh. Restni a znovu s ní pokecej (kdyby se to nikam neposunulo, warpni se pryč a zpátky).
4. Warpni se k Old Grave idolku a běž pokecat s Emmou (stojí u oné hrobky).
5. Warpni se k vůbec prvnímu idolku u sochaře, obejdi jeho chatrč, zezadu najdeš malou škvíru ve zdi. K té se přibliž a odposlechni jeho pokec s Emmou.
6. Vlez dovnitř a pokecej s Emmou. Dá ti nový zvonek, který zase použij na tamního budhu a budeš portnut zpátky do Hiraty (rovnou do konečné části).
ok, nevadí, zahraji si to znovu, jen mi řekni v ktere fazi hry a co mam udělat aby se mitam zobrazil , pllls
[neexistující příspěvek]: zabil jsem demona nenavisti a zbyva mi jen posl. boss
mam dotaz, viděl jsem na youtube souboj s nevlastním otcem v te lokaci snu, kde byl souboj s Lady Buterflay, nevím , co mam udělat , aby se mi nevlastní otec tam v tom snu zobrazil, poradte pls....
A dalsi info :)
I would have to say the biggest difference is it being open world. Due to this, the scale of the world and its narrative, as well as the depth and freedom of exploration have increased dramatically. It is without a doubt our biggest title yet in terms of sheer volume. There are many definitions to the term “open world,” and I might not be phrasing it correctly, but we have simply tried our own approach to a game with a large, open field to play in.It is a world full of danger and threats, as well as many areas ripe for exploration. Among those areas, you will also find intricately designed, multi-layered castles and such.
A nejaky info:
-open world confirmed: will be a mix between traditional From Soft design and open-world play with danger
-Miyazaki approached G.R.R Martin. Looks like he's a bit of a fanboy, having read Martin's lesser known "Fevre Dream", a vampire fantasy novel.
-even more customization; character creation returns
-RPG elements are even deeper: "this title puts a heavy focus on RPG elements, and we thought this approach would best suit that focus."
-Martin wrote the mythos (overall narrative and characters), and Miyazaki's team built the game around it. Miyazaki approached Martin with themes that FS wanted to work with, and Martin offered his vision. The team ran with it. It seems like Miyazaki was extremely excited with what he ended up writing.
-XBOX/PC/PS4
-theme is "ambition of mandkind" (this is probably where GRRM's medieval fantasy-political-drama expertise could come in)
-dark fantasy ARPG
-in development since the completion of DS3's DLC
-difficult bosses and difficult melee gameplay returns
-"the scale of the world and its narrative, as well as the depth and freedom of exploration have increased dramatically. It is without a doubt our biggest title yet in terms of sheer volume."

Mno, pusobi to vyborne, udajne to je shrnuty z rozhovoru s Miyazakim, ale i tak to beru trosku s rezervou.

vzasade by to mohlo byt presne to co jsme si vzdycky rikal u hrani DS. Je to super ale chtelo by to aby to bylo vic RPG:)
Ahoj chci zeptat hraju ted sekiro shadow die twice a něm co mám tam vylepšovat jestli vitalitu nebo attack power co mám jako první vylepšovat děkuji za rady
@Charllize (08.06.2019 13:27): do dungeonu nepůjdou. Nejsou sebevrazi.

Spíš mě zajímá, jestli na tom ten GRRM dělá s nimi. :-D nějak si nedokážu představit jeho přínos u her. Ale tak vypadá to, že po těchto dnech se zas bude na co těšit. :-D
Elden Ring. Hmm. Ze by konecne ten dungeon? Mohlo by byt ! nebo spis jen castecna shoda nazvu s jejich PS2 hrou Eternal Ring :)
http://www.hrej.cz/novinky/2019/06/08/un ... &utm_medium=z-boxiku

EDIT : udajne semi open world, velka hra, jizda na koni a ma to asi byt klasicky rpg, nic ve stylu DS nebo tak. Vic asi bude na E3 ted. Mozna first person hra. Vsechno jen nepotvrzeny dohady.
jestli to nekdo dokaze precist mozna tam je neco vic:)
https://i.imgtc.ws/WlAUhTw.jpg
@Charllize (29.05.2019 21:56): jako je strašná škoda, že to neposunuli trochu dál. Kdyby to spojili se speciálním ovladačem pro handicapované. A navlékli to ve smyslu, že osudu se jde postavit i s jednou rukou.
@HolyMeatball (05.05.2019 13:02): bylo moc fajn, když jsem při svém prvním playthrough ani neměl část s Hirata Estate, kde má Owl probodnout Sekira ze zadu po fightu s Lady Butterfly. Prostě jsem na to nijak nenarazil, hrál jsem si od začátku po svém. Jen mě pak ke konci celkem zaskočilo, kdo je kurva Owl, protože jsem ho viděl poprvé právě úplně na konci, kdy si můžeš vybrat loajalitu k iron code/kuro. Celkem zajímavé, že hra šla dohrát i bez crucial součásti příběhu.
@kristmeister (05.05.2019 12:04): K tomu bych jen doplnil - DS1 má z velké části propojený svět, kde víc než o backtracking jde o docházení do již navštívených míst z jiných konců a vzniknuvší zkratky. DS2 už není tak propojená, ale zato většinově vždycky nabízí více stezek, kudy se vydat. DS3 už je pak skoro kompletně lineární. Bloodborne má imho v tomto směru nejblíž právě trojce s tím, že je daleko propojenější.

Ať už půjdeš do čehokoliv, nejvíc se stejně budeš vracet do hubu, v čemž se taky ty hry trochu liší - DS1, DS2 a Sekiro mají hub jako součást spojeného světa. DS3 a Bloodborne zase mají hub jako oddělený level, ze kterého se do ostatních lokací musíš warpovat.
@DonSnake (05.05.2019 10:31):

Sekiro - mechanicky mnohem jednodušší, ale daleko náročnější na 'raw skill' - třeba hrát průběžně a pravidelně, už jen týdenní pauzy by dělaly problémy. Klávesnice i gamepad naprosto bez problému, + plusové body za možnost přenastavit si i ten gpad.

Dark Souls 1 - mechanicky snad až zbytečně překombinovaná, v mnoha ohledech až přepískle neshovívavá, ale jinak naprosto nádherná hra, která navíc nabízí hned několik možností, jak si v případě nouze počínání ulehčit. Tady bych rozhodně doporučil gpad, pokud na něj vyloženě nemáš averzi - sám jsem míval, pak jsem rok byl bez kompu a naučil se hrát s padem, a konečně jsem musel seznat, že tady je to fakt vhodnější. Dohrát na klávesnici se to dá, ale musel by sis to modovat.

Jinými slovy - Soulsy jsou poctivé dungeon crawler RPG, kde tvý staty a equip jsou pomalu důležitější, než jak dobře ti hra jde od ruky, zatímco Sekiro je akční, občas stealthy, hopsačka s brutálními souboji a skill stromy. Co z toho ti zní sympatičtěji? :)
Pokud bych chtěl začít se hrami od FromSoftwaru, co byste doporučili jako první hru (takové to uvedení do žánru)? DS sérii nebo Sekiro? A je to lepší hrát na klávesnici nebo gamepadu?