Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Second Sight

03.09.2004
05.09.2004
04.02.2005
72
35 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Second Sight vypráví příběh Johna Vattica, probouzejícího se v jakémsi zdravotnickém zařízení. Do něj byl umístěn za nejasných okolností, přičemž si to vůbec nepamatuje. Nepamatuje si své jméno a nevybavuje si svou minulost. Ví jen, že jestli chce přežít, musí odsud utéct a zjistit, co stálo za jeho uvězněním v onom blázinci.

Dění se odehrává ve dvou časových pásmech, kde ve spletitém příběhu odhalujete, kdo vlastně jste. Žánrově jde o kombinaci akce z pohledu třetí osoby a plížení. Jde o konkurenci podobně laděného Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy

Hlavní postava hry oplývá zvláštními schopnostmi (např. telekineze, neviditelnost, léčení a mnoha dalšími). Ty se v pozdějších fázích hry navíc zlepšují, čímž místo házení kyblíků přijde ke slovu házení lidí. Každou úroveň je možné dohrát několika odlišnými způsoby. Prostřílet se, zneviditelnit se a proplížit, nebo využívat další výše uvedené speciální schopnosti.

Krom svých schopností zde hráč uplatní i klasické střelné zbraně - pistole, samopaly nebo brokovnice. Dojde i na kooperativní levely, v nichž se herní alter ego prodírá vpřed s týmem.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Další překvapivě pro mě povedená konverze z Playstationu..Hru bych označil jako slabšího a hlavně snažšího Splinter cella s psychickými schopnostmi... hra si držuje svižné tempo a střídání minulosti s přítomností..především příběh je věc která tudletu hru drží nad vodou..konečná faze hry kdy si vlastně John V. uvědomí že minulost je vlastně přítomnost a budoucnost pouze možna pokavaď bude neůspěšný..lokace jsou příjemné..Moderní nemocniční zařízení střídá prostá ulice kterou pote střídá starý blázinec,stoky...mezitím občasné skoky do Johnovy pomyslné minulosti..Prostě paradní příběhový koncept...

Když se ale na hru podivám z herní strany je tady pár chybiček..
system kryti a skrýváníje příjemný a snadny a překvapivě dobře využitelny...ale psychické schopnosti které by měli byt hlavním tahákem hry jsou poměrně odfláknuté..ze všech schopností Telekineze,Psi ůtok,neviditelnost,astrální tělo,Léčení.které John má jsem využil asi 2 nanejvýš 3 a to telekinezi,léčení a neviditelnost..kdyz přejdu ke zpracování Telekineze po vylepseni kdy muzete pohybovat nepřáteli tak aby jste je mohl omlátit o stěni,bylo hrozné,ale nejak jsem to překousl..pohybovat s drženým nepřitelem a odhodit ho pořádnou razancí na nějakou zed byl velky problém..mimo jine musel jsem ho minimálně 3 omlátit než vypustil dusi..
Vlastně po většinu hry jsem hru procházel pouze se zbraněmi a léčením.
Grafika hry jse mi moc líbila byla taková trošičku comicksová(jen malinko)..fyzikálni model poměrně dobry a zvuková stranka hry vynikající.
Ai nepratel ale byla příšserná..nepřítel me nevidel ani na půli chodby když mu mířím na hlavu...No nic hra je aspon snažši pro nezkušené hráče..
Kamera byla poměrně dobrá na konverzi i když v některých pasážích s ní byl problém.
Automatické zaměřovaní nebylo špatne ale pokavaď blízko před vámi bylo více nepřátel byl to trochu problém,mohlo to být lépe vymyšleno.
Co mi ve hře chybělo byli granáty které by se dali určitě prakticky využít.

Celkový dojem ze hry byl obstojný.Hru drži na vyššim stupínku příběh a nebýt poměrně odfláklých ovládání psych.sil,automatického míření a ,,Slepé´´ umělé inteligence dal bych i vyšši hodnocení ale i tak pěkných 80%

Pro: Příbeh,grafika,Nízké HW,minulost/budocnost,i pro nezkušenné hráče,plížení

Proti: Automatické míření,Umělá inteligence,ovládání telekineze,délka.využití zbytku sil...

+6
  • PC 80
Já jsem tomu dal druhou šanci a dohrál to na jeden zátah. Trochu mi to připomnělo nedávno viděného Pana Dokonalého, když jsem po každym zastřelenym členovi ochranky sanatoria musel 5 minut uklidnovat tu vystresovanou holku! Na míření bych vytknul, že střed kurzoru byl stejně modrej jako ten zbytek, ale jinak to byla jedna z prvních her, kde jste se mohli krýt za překážky, hackovat terminály a pomocí zvláštních schopností likvidovat nepřátele (zbraně skoro nebyly třeba, i když headshot je headshot)! Ještě ted si vybavuju některý ty chytrý hádanky, utěk z blázince(...) nebo infiltraci posledních komplexu. Přímo filmová atmosféra!
+3