Sabotain: Break the Rules je mixem akce z vlastního pohledu, rpg prvků a i adventury podobně jako známější Deus Ex či Boiling Point: Road to Hell. Cyberpunkové fps od ruských tvůrců Avalon Style Entertainment, kteří se po dokončení Sabotain věnují simulacím off-road závodů, nabízí volný pohyb po rozsáhlém městě budoucnosti a jednotlivé úkoly rozdělené do misí. Z počátku hry je hráč postaven před výběr hlavní postavy, a to Kenta Reeda, jenž se specializuje na hrubou sílu, a Alex Keeton, nenápadnou zlodějku a nájemnou vražedkyni v jednom. Nutné je také na začátku vybrat příslušné schopnosti a specializace ve zbraních (na blízko, těžké, lehké a výbušniny). Za úspěšné splnění úkolů (a jiné akce) jsou přidělené zkušenostní body nutné k postupu na další level. Metropole je podobně jako ve hře Omikron: The Nomad Soul rozdělaná na řadu distriktů, do kterých je možno se dostat pomocí městského transportu.
V daleké budoucnosti je Impérium ohrožováno rostoucí sílou takzvané Independent Confederation. Do vzájemného konfliktu ještě vstupují rebelové, kteří nesouhlasí s vládou ani jednoho z úřadující dvojice. Jako příslušník Impéria bude hráč nucen splnit další úkol k oslabení protivníků. To však, kvůli následujícím událostem, bude vést k pochybení o správnosti konání.
Hra vyšla pouze v ruském, později i francouzském a italském jazyce. Anglického neoficiálního překladu se hráči dočkali až roku 2012, díky komunitě na webu RPGwatch.
Tak se mi podařilo hnout z místa. Problémem byla moje těžká nepozornost. Na Univerzitě jsou vedle sebe výtahy dva, vypadají stejně, ale jeden jede pouze nahoru a druhý pouze dolů. Já jsem si vybral v deseti případech z deseti ten, který jede nahoru (a tiše jsem předpokláddal, že nahoru vedou oba), přičemž hledaná Natalie je dole. Další velké překvapení následovalo na začátku další části mise, kdy si musí hráč vybrat stranu (Imperium/Konfederace), následkem čehož plní asi až do konce hry naprosto odlišné mise.
Pro: příběh, RPG prvky, zadání úkolů
Proti: boje, bugy, celkově značně nehotový produkt