Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Risen 2: Dark Waters - Air Temple

Risen 2: Dark Waters - Chrám vzduchu

25.05.2012
31.07.2012
53
35 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Chrám vzduchu je druhým a zároveň i posledním příběhovým DLC do hry Risen 2: Dark Waters. Bezejmenný hrdina se setkává na ostrově Antigue se svým starým známým přítelem z prvního dílu, druidem Eldricem. Setkání není příliš šťastné, protože se dozví, že Mara vytvořila v jakémsi Chrámu vzduchu vlastní monstra – ohně plivající chrliče. Ti postupně zamořili většinu ostrovů, nezbývá tedy nic jiného, než je všechny najít a pobít. Ovšem nejdříve je nutné se dostat s Eldricem na Ostrov bouří, kde se nachází Chrám vzduchu a zničit epicentrum této hrozby.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 40
Hned na úvod můžu řícti, že Air Temple je v podstatě zbytečný přídavek, který slouží snad jen k tomu, aby si hráč nahrabal zkušenosti (či "slávu", jak je to v Risen 2 nazváno).

Na ostrově Antigua si jistě všimnete, že tam jsou nějaké nové potvory, které vám ztrpčují postup - chrliči. Záhy potkáte starého známého druida Eldrica, který vám řekne, že za tím stojí (překvapivě) Mara. No a vám nezbývá nic jiného, než se tomu podívat na zoubek.

Odplujete tedy na Ostrov bouří, kde pobijete několik chrličů a dalších potvor (jejich velitel má aspoň užitečný meč), zachráníte jednoho trosečníka, a toť vše. Dále už zbývá jenom zabít pár chrličů na každém dalším ostrově, vzít jim vejce a přinést je Eldricovi. Fanoušci Piranha Bytes si jistě vzpomenou na opravdu velmi podobný úkol z Gothicu 2 s ještěrany.

Samotná postava Eldrica je pak stejně jako zbytek posádky neuvěřitelně plochá. Dialogy nic moc, pouze jednou vám pomůže na Ostrově bouří, a pak celý zbytek hry postává na lodi a nedá se s ním nic dělat.

Jako celek toto DLC zbytek hry nijak neruší, ale rozhodně se nedá říct, že by ji jakýmkoliv způsobem obohacovalo. Zkrátka průměr.

Pro: Chrliče jako zdroj zkušeností navíc

Proti: Je to jenom jeden rozsáhlejší quest typu zabij/přines

+12
  • PC 10
Přiznávám, udělal jsem asi velkou chybu, že jsem na Ostrov Bouří nezavítal už dřív. Ono je to asi myšleno tak, že si člověk při svějch cestách občas bokem někde sejme skupinku Chrličů pro udržení kondice.

To já mě všechno už hotový, zbejvali mě už právě jenom ti chrliči. Tato stvoření (trapnej čtyřmetrovej vlkodlak s mečem) není přitom těžký porazit. Neuměj skákat, na člověka nabíhají výhradně po jednom, stačí 5 nebo 6 ran z muškety a je po něm.

Takže nejprve vysekám 12 klonů na ostrově, kde obdržím zadání úkolu. Pak 16 kusů na ostrově Bouří. Ok, zesekal jsem to! Jak mě potom překvapilo, že vyčištění této nové lokace "hnízda Chrličů = Air temple" (samozřemě směšně malé) není konec tohoto nahořklýho questu. Autoři si asi uvědomili, že zabití 28 nepřátel není žádný terno, a tak ještě na KAŽDEJ ostrov poté, co vymlátím jejich hlavní hnízdo, respawne 3-6 dalších jedinců "zamoření".

Takže jak blbec zase jezdím sem a tam po známejch lokacích a sekám ty směšný blbce kdesi po junglích. Není to challenge, neobjevuju nic novýho, prostě už jenom v povinnosti.

Perlička na závěr. Nemůžu za nic nikde objevit to poslední "zamoření" (tj. bezcílně bloumající skupinku třech chrličů). Už nevím, kde hledat - projel jsem to snad už všude. Tak odjíždím na ostrov mrtvejch s tím, že na tento quest už kašlu - jdu dojet finále hlavní linky. Tam mi druid jakoby náhodou oznámí, že na TOMHLE ostrově chrliči už nejsou a že je vlastně už vše splněno. Tomu říkám zvrat na závěr!

Pokud stálo první DLC "Ostrov poladů" za nic (a to bohužel stálo), tak tohle už je doslova výsměch hraničící s urážkou hráčů.

10%

Pro: Novej ostrov?

Proti: Zabij 50 směšnějch potvor, pro jistotu je rozházíme po celý mapě, aby se natáhla hrací doba

+10