Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ripper (23.11.2021 11:07): To si nemyslím, Happy Game na iOS nevyšlo, takže nějakou smlouvu na několik let s nimi asi mít nebudou. Amanita je s těmi porty spíš trochu random bych řekl. Machinarium vyšlo na Xbox po víc jak 10 letech třeba a Botanicula není na Switch dodnes, přitom ta hra je na Switch jak dělaná.

Vzhledem k tomu, jakou mají volnost v rámci toho "studia", mi to příjde spíš o tom, že to bude, až se někomu bude chtít prostě. :D
Už to jsou více než dva roky a pořád to na Androidu není. Mám takovej pocit, že místo časové exkluzivity spíš upsali u Applu svoji duši :-(
@rikuhahl (11.09.2020 17:35): Někde jsem četl, že pro splnění všech ačívů je třeba hru projít 4x, nebo tedy alespoň některé části. Já jí dohrál 2x, a pak už jen dodělal, co mi chybělo.
@Dunemaster (11.09.2020 11:59): nevim, jestli se daj všechny achivementy udělat už napodruhý, já to hrál 2x celý a 2-3 jen už konkrétní činnosti a restart, ale už jenom kvůli těm odlišnejm animacím to stojí za to, hlavně, abys nezapomněl, že jsi něco dělal jedním způsobem a příště ho nezopakoval, to bys pak musel hrát tu pasáž znova v další hře, je to bludnej kruh :)
@rikuhahl (11.09.2020 11:41): Tou pauzou jsem myslel takovy tyden dva, ne uplne roky. Me totiz trochu prislo, ze nejake veci tak nejak tusim jak udelat znovu a u nekterych me to uplne nelaka objevovat znovu, tak musim chvili pozapomenout ty nudnejsi casti. :)
[neexistující komentář]: No, právě tím opětovným hraním má hra smysl a ještě jsem nehrál hru, která by mě víc motivovala ke znovuzahrání než tahle a to hned po konci, ne po pár letech, jak činím s pár tituly. Ale máš pravdu, že hra na 3-4 hodiny v tomhle stylu by byla super věc ;)
@CrocoRay (04.01.2020 22:38): "Za sebe říkám, že není rozdíl mezi Portalem a Poldou, byť jedno je založeno na logických puzzlech a druhé je klasická adventura. " Čiže nie je rozdiel ani medzi Maxom Paynom a Counter-Strikeom? Lebo je to asi podobné prirovnanie...
@musa (04.01.2020 13:19): V tom případě je ale můj názor, že adventury jsou zaměřené primárně na řešení logických hádanek a tato hra do tohoto žánru spadá. Ty rozhovory okolo jsou pro mě jen omáčka.

Za sebe říkám, že není rozdíl mezi Portalem a Poldou, byť jedno je založeno na logických puzzlech a druhé je klasická adventura.

A pokud tu řešíte tyto věci a chcete se tu přesně dohodnout až teď, tak byla výzva špatně nekompletně zadaná. Podle mě to měl Crash zadat tak jasně, aby dokázal sám rozhodnout, zda hra patří do kategorie či nikoliv, aniž by danou hru musel hrát. Prostě se jen podívat na net a něco si zjistit. Viz. třeba bod se sněhem. Tam snad ani nemůže vzniknout žádný spor či nesrovnalost. Buď tam sníh je nebo není.
@CrocoRay (04.01.2020 01:40): pokud hru neznáš, těžko to můžeš objektivně posoudit. Nejde vůbec o obtížnost, klidně ať je hra lehká. Jde o její podstatnou herní náplň a Pilgrims není primárně logická hra, jak už tu zaznělo.
@Crash (03.01.2020 17:05): Pokud můžu vyjádřit svůj názor, přestože jsem hru nehrál, tak se ztotžňuji s názorem Bumtaraty. Navíc kdysi jsem stejně jako ty teď nebo někdo další řešil různé okliky a ojeby pro plnění kategorie, na což jsem dostal odpověď, že už tě s tím seru a nemáš na to náladu. A vyjádřil ses, že výzva je o zábavě, kde se snažíš lidi nepřímo navést ke hrám, které by jinak nehráli. Nejde o to si něco dokazovat ale prostě se bavit.

Takže tady je Pilgrim brán jako logická hra a podle mě nezáleží na tom, jak moc je obtížná a do kategorie bych ji zahrnul. A pak jak jsi kdysi psal, tak je na svědomí každého, jestli se bude cítit, že výzvu splnil nebo si zvolí něco těžšího.
To, že je to lehké, neznamená, že to není logický problém, ne? Nehrál jsem to, takže nevím, ale v Chuchlovi samozřejmě logické hádanky byly.
@Crash (03.01.2020 17:05): Dohrál jsem a taky bych to nebral jako hardcore. Za mě - adventury beru všechny jako light, protože je kolem toho omáčka - dialogy, animace apod. Za hardcore považuji typické logické hry, ve kterých je prostě v každém levelu logický problém, který se kontinuálně řeší.
@Crash (03.01.2020 17:05): Taky myslím že ne, je to spíš o zkoušení kombinací a čekání co vtipného z toho vyplyne. V podstatě to samé co Chuchel. Nic moc logického tam nevidím. Vhodná hra pro nejmenší.
@Crash (03.01.2020 17:05): i když mám Pilgrims opravdu rád, tak HC za mě spíš ne. Ona je to vlastně normální adventura, ve které karty fungují jako vtipně zpracovaný inventář, ale pořád je to jenom inventář. Principiálně by pak mohla být za HC uznatelná většina klasických adventur.
V rámci Herní výzvy máme HC kategorii Heuréka definovanou jako "hru, ve které je řešení logických problémů její hlavní náplní" a teď řešíme, jestli do toho spadá i Pilgrims. Na mě to z videa tak úplně nepůsobí, spíš je tot ak z půlky o hledání než o řešení logického problému. Ale rád bych na to znal názor lidí, co to hráli a dohráli. Díky.
Docela fajn blbina na půl hodiny, s tím že to budete hrát opakovaně pro splnění všech achivů. Ale je to tomu pěkně přizpůsobené, neb veškeré scénky jdou zrychlovat. Na mobily úplně idealní koncept, na PC za těch 5€ taky v klidu. Myslím, že to ocení hlavně češi, protože to tak nějak čerpá z klasických pohádek a českého humoru. Navíc ten český "dabing" je výborný. :D A hudba taky.