Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

4 výhry 6 proher = 40. Pak jsem chvíli hrál a kleslo to na 38, pak se to vrátilo na 40 a teď je to 42. Ale moc nahoru to nejde, furt se to vrací a pak horkotěžko to poskočí nahoru o level. Každá třetí hra je na nic, někdo leavne, nebo tam jsou dva hanzové, lidi vezmou nevhodnou postavu pro tu či onu mapu, nebo vhodnou a neumí jí hrát. A to samé na protějším týmu. Jako aby se slezly dva týmy plné lidí, kteří ví jak hrát, a rvou se o výhru do poslední minuty, to se stane tak jednou za 7-8 her, a stejně ani tak tam není kooperace prostě je to pub.

// no a jednou za čas tam je sniper a ten všechny vykosí
@HELLER (01.07.2016 07:55): To já evidentně patřím do přesného průměru, protože mám 5 výher a rating mi to hodilo na 50. I když ty vyhrané hry jsem hrál především za Mercy. Trochu doufám, že lidé budou časem raději hrát za healery (snad jich i pár přidají). Sice za Lucia hraju docela rád, ale Mercy přeci jen může klidně zachránit celý tým.
Já prošel prvním rozřazovákem a je to otřesné :D 2 hry jsem hrál v 5 lidech v partě , to jsme oboje prohráli. Zbytek jsem si hrál solo a výsledek dopadl tak, že jsem měl 3 výhry a 7 proher.
A výsledné moje ohodnocení bylo 39.
Tak co dojmy z kompetitifu?

Celkově mi to vyhovuje, ale jsem z toho docela zklamán. Že na šílené hitboxy nikdo ani nešáhne mi moc neva, s tím se počítalo. Že se ale pořád dají stackovat hrdinové, to opravdu nechápu, měl jsem za to, že to v kompetitifu možné být nemělo?

Zároveň nezklamali cizáci a jejich sůl - Lijiang Tower, na každý z tří bodů jsem měl Hanza, protože alternativy už byly rozebrané, takže jsem věru fungoval jako snajpující support a občasný uklízeč s ult. Celou hru nikdo ani neštěkl. Prohráli jsme. A najednou se to v chatu rozjelo "wtf Hanzo" "Hanzo all 3 games" "stop playing Hanzo". :)
Dnes rozhodně prubnem.

Hádám ale, že v rámci kompetitifu asi nijak neupravili ty některé šílené hitboxy, což? Kor u Hanza je to vyloženě absurdní, tam se to kolikrát už ani nedá oargumentovat tou jejich "favor the shooter" srandou.
Já jsem hlavně zvědavej na ten flame při prohrách. Ale rozhodně to tenhle mód chtělo.
Dneska v noci vyšel patch na OW, byl ofiko spuštěn kompetetiv.
Tak po práci zkusím, to zase budou nervy :D
@HolyMeatball (komentář): HA! "40+ odehraných hodin, investice oficiálně přeložena do necelého eura za hodinu dobré zábavy, je tedy nejvyšší čas k tomu tež něco sepsat. " - QUAKE LIVE zadarmo 10 000 hodin a komentar nikde - HA!
@HolyMeatball (10.06.2016 13:45): Moje top 5 je po asi 50 hodinách následující:
1. Lucio
2. Pharah
3. Mercy
4. Reinhardt
5. Roadhog

Ale snažím se hrdiny průběžně střídat a nehrát jenom za jednoho, dva hrdiny. Baví mě všichni. Až na ty Shimada brothers (Hanzo a Genji), těm jsem zatím na chuť nepřišel.
@HolyMeatball (10.06.2016 14:58): To mam přesně obráceně, hraju prakticky jenom za Roadhoga, za kterýho mě to fakt baví. Občas Bastion nebo ta pudlina s raketometem. Ale mám nahráno jen pár her, víc jsem toho zatím nezkoušel...
Po 22 odehraných hodinách:

1. Mercy
2. Symmetra
3. Tracer
4. D.Va
5. Mei

Jelikož střílečkám příliš neholduji, upřednostňuji podpůrné charaktery (za Mercy a Symmetru mám nahráno více než polovinu doby). Tracer bych si rád osvojil, ale moc mi to zatím nejde. Za D.Vu jsem hrál spíše zpočátku. Mei se snažím trénovat poslední dobou.

Ani minutu jsem zatím nehrál za Bastiona, Genjiho, Hanza a Zaryu, ovšem přinejmenším Zaryu chci časem zkusit.
@MIGtheDRAGON (10.06.2016 14:37): Heh, tak to mám v rámci tvé topky podobnou situaci - Na úplném spodku Roadhog s asi čtyřmi minutami, těsně nad ním Winston s pěti. :D

Zarya je jediný tank, se kterým mě to baví. Hrozně na ní žeru tu myšlenku, že se jí nabíjí zbraň tím, že vsákne do bubliny damage. Dobré načasování s nějakou nepřátelskou ultimátkou a je to hned full, a pak se to kosí velmi dobře. Navíc její ultimátka, společně s tou od Mei, taková, která se hodí snad každému jinému hrdinovi. :)
@HolyMeatball (10.06.2016 13:45): Jo když se celý tým narve na jedno místo, tak si o takovouhle ultimátku přímo říká :D

Moje topka:

1) Soldier 76
2) D.VA
3) Lucio
4) Torbjorn
5) Roadhog

Zarya je mimochodem na posledním místě. Mám odehráno už asi 50 hodin a za ní jsem odehrál jen 10 minut. Sice mi to v té jedné hře s ní celkem šlo, ale nvm no nějak mi ta postava spolu s MCcreem nesedne, takže za ně nehraji téměř vůbec.
Team kill s jednou Junkratovou ultimátkou...gg, čas zvednout hodnocení.

Normální hra s cizákama je pořád značně na vyližprdel, ale ty weekly brawls jsou zatím velmi fajné.

Jakou máte top5 hrdinů podle odehraného času? U mě:

1) Junkrat
2) Soldier 76
3) Hanzo
4) Lucio
5) Zarya
Karas: jo včera jsem tě tam na moment viděl, říkám áá neodolal :D a jak říkáš, jsou to šmejdi .. nejprve jsem hru odsoudil, že to je kravina, co dělají .. a nakonec to hrajeme každý podvečer a večer s partou lidí :D a bud se radujem, jak jsme oponenty vyownili, nebo zuříme, jak jsou soupeři silní :D
i trolit se dá - mei zvedá ice wallem bastiona zpoza zdí a štítů střech do vzduchu - ten vše vykosí a za pár sekund je schovaný, reinhardt stojí na tomto výtahu za autem na mapě Hollywood a chrání Torbjornovu sentry a nic jiného nedělá, jen tam stojí, roadhog rybaří.. . a pak takové ty běžné vtípky útočící mei dá ice wall na payload-auto (skoro na nic ale potěší, že to jde), uzavírá cesty obráncům, zvedá bastiona a torbjorna na jinak nedostupná místa, odděluje od týmu jednotlivé postavy a ta co zůstane sama je snadný cíl..
Alright pošlete battletag kdo to máte ať si vás můžu přidat.. Dva tejdny tu nebudu , takže výhledově ..
Koupeno.

Míním hrát hlavně s kolegy z práce, ale ti beztak taky nebudou mít čas vždycky, takže doufám, že i tady se najde pár dobrovolníků na ts. :)
Pár dnů po sobě jsem se pokoušel s tou hrou zabavit sólo s cizákama, a víc než ohrnutý nos to ze mě nedostalo. Dnes jsem si střihnul hru s kolegy z práce a...proseděl jsem u toho s nima pomalu 4 hodiny.

Na jednu stranu nepovažuju nezbytnost dobrého týmu sestaveného ze známých za známku zrovna dobrého mulťáku, na druhou stranu jsem se u toho bavil dostatečně dobře na to, abych regulérně začal zvažovat koupi. >_>
@7c (09.05.2016 21:05): Dobre to ma, myslim, udelane CS:GO. Vstupni cena neni (a ani snad nikdy nebyla) moc vysoka, ale dost vysoka na to, aby odradila uplne trolly a podobne. A k tomu ma skiny, ktere jsou dostatecne unikatni na to, aby pro nekoho melo cenu o ne usilovat (= otevirat bedny), samozrejme ve spojeni s trhem s predmety, ktery jsi zminil.

@Widl (09.05.2016 21:03): Vzdycky se nekdo najde, to urcite, problem je, ze takovych potrebujes hodne, abys neco rozumneho vydelal :) Ono se to nezda, ja sam ta cisla take neznam, ale myslim si, ze treba 100 000 E mesicne by pro Blizzard byl tragicky neuspech, ac se nam to treba muze zdat hodne.

Ale jak jsem rikal, urcite to ted nejakou dobu pujde (muj odhad je tak 2 roky) a potom se uvidi.
@Garion (09.05.2016 19:58): Netuším, kolik má (mělo) TF2 hráčů. Reagoval jsem jen na první část (s cenou). Hmm, jak to čtu znovu, tak jsem to vytrhl z kontextu (moje chyba).

Určitě bude mít méně vlastníků než TF2 (které vlastní každý, tak nějak samozřejmě). A s prodejním potenciálem předmětů máš myslím pravdu - minimálně proto, že TF2 předměty jsou podstatná část ekonomiky na Steamu (a na b.netu nic podobného neexistuje, pokud vím).

Naštěstí (alespoň za mě) jsou zatím skoro všechny extra skiny nic moc (95% bych jich rovnou smazal) - jediný opravdu povedený (ve smyslu nejlepší skin pro postavu) je Noire Widowmaker, a ten je "zdarma". Ale potenciál tu určitě je (modely jsou v docela vysokém rozlišení, oproti ostatním Blizzard hrám), s trochou snahy můžou tvůrci vykrást celý Activision/Blizzard franchise :P
@Garion (09.05.2016 19:58): Jako v době, kdy bylo placený (s f2p dobou, kdy je TF2 dojebaný dětma je scestný to srovnávat)? S přehledem, ta Blizzardí aura funguje už léta, nemyslím si, že s Overwatch to skončí. Myslím, že to maj vymyšlený dobře. Ač jde z našeho pohledu jen o pitomý skiny a blbiny k ničemu, vždycky se najde někdo, kdo je bude chtít pro svoji oblíbenou postavu všechny. Možná bychom se ve výsledku divili, kolik se na tom dá trhnout.
@Garion (09.05.2016 15:44): Slušně Blizzard podceňuješ, řekl bych. Pro hodně lidí je naopak f2p něco jako rakovina (já se řadím mezi ně), takže jakákoliv cena je lepší než zdarma.
Za sebe mam s cenou taky problem. Je to presne ten typ hry, kterej bych si zahral jednou za cas jako odreagovacku. Pri delsim hrani v kuse se mi to ohralo uz behem par hodin s betou. A to je za patnacet vcelku draha sranda.
Takze nezbejva nez pockat na slevu. Coz v pripade Blizzardu bude vecnost, kdyz jako jedni z mala v tomhle hracum neserou na hlavu a nezlevnuji dva mesice po vydani.

Na druhou stranu stale lepsi nez to mit F2P a kupovat si vsechno zvlast.
@Karasman (09.05.2016 16:03): No ale to mas day 1, myslim si, ze treba za rok uz tech hracu bude rozhodne mene (oproti napriklad DOTA2, ktera ma i po nevim kolika letech mesicne treba 10M unikatnich hracu). A obecne si proste myslim, ze po vyplaznuti 40-60E bude ochota do toho davat rocne dalsi desitky E za skiny mensi.

@MIGtheDRAGON (09.05.2016 16:08): Jak pisu, myslim si, ze ta ochota bude o dost mensi, obzvlastne od nas na vychod. Ale tak uvidime, treba to bude dalsi rejzovacka od Blizzardu a Activision bude mit dalsi spousty chechtaku na 150. dil CoD.
Zase mě tak napadá, že je možná i lepší mít menší množství lidí, kteří za hru zaplatili a budou jít teda pravděpodobně hrát a chtít do ní skiny, než ohromné množství free to play hráčů, kteří hru po pár hodinách vypnou a už se k ní nevrátí. Ale to jen tak hádám, free to play jako model financování evidentně celkem funguje, jinak by se ho tolik her nedrželo.
@Garion (09.05.2016 15:44): No nevim, právě jsem četl, že to bude snad mít úspěšnější start než Diablo 3, takže pár milionů prodaných kusů hned první den už dělá slušnou uživatelskou základnu.
@Garion (09.05.2016 15:07): Tak tf2 ekonomika je založená na skinech, jasně můžeš si koupit i další zbraně, ale ty mají tak nízkou hodnotu, že si je můžeš v pohodě získat vyměňováním s jinými hráči skoro zadarmo. Ono je zase pravda, že tf2 dost pomáhá i právě tenhle jejich trh předmětů mezi hráči ze kterého má svůj podíl. Overwatch mi ale dost připadalo jako tf2, až na to, že mikrotransakce zavedli hned od začátku a ne až s přechodem na free to play. Jako nedivil bych se, kdyby po pár letech taky přešli na free to play a možná i dřív pokud by se Overwatch pořádně neuchytil.

Jinak já už mám předobjednáno. Sice je to docela pálka (škoda že základní verze není dostupná v krabičce, ta by byla levnější), ale tak poslední dobou už hry nekupuji téměř vůbec a zrovna na tuhle se těším už pěkně dlouho.