Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Však co bys taky čekal od Mrazíka, že jo. Doteď nechápu, jak někdo, kdo neumí ani česky ani anglicky, mohl vydat tolik překladů...
nah, ta cestina je stejne priserna :) co se pamatuju tak to bylo jako by to psal 12lety harant, o obsahovych chybach nemluve.
Teraz hrám verziu z GOG.com, Twon-Ha behá normálne, rozlíšenie 1024x768 /dá sa dať aj väčšie/ Nefunguje na ňu čeština /odkaz Mrazíkovi som poslal/.
ide hlavne o to, why clever when we can do it easy? Veľa scenárov si snaží ušetriť čo najviac "námahy". Ide iba o tie prachy, komu nie, ten sa na to asi časom vyserie alebo je jeden z tých 5 ľudí, čo má dosť peňazí a ľudí na to, aby sa mohol realizovať bez toho, aby mu šlo o prachy (myslím teraz všeobecne aj filmy, nielen hry).
Ber to tak. Špatný scénárista je dneska špička, každá druhá hra ho má. Jak by to dopadlo s hrou, kdyby měla parádní scénář? Kdo by ho chtěl?
Tak jsem dneska byl oficialne vyskrtnut z vyvojaru oOC. Pokud nekoho zajimaji pul roku stare drby, muzu slouzit :)

Jejda, marcusss polozil otazku a ja si ji nevsim.

No, kdyz vysel Oasis 1.1 tak se da rict, ze nic jinyho nebylo.
Prakticky jinak v te dobe existoval jen rozpracovany Talanzaar (ktery v svnce v cca stejne podobe lezel po celou dobu co jsem tam byl), ale z nejakyho duvodu nekdo rozhodnul ze se bude delat na Okasankaaru, ale z toho tam dohromady byla spis jen kupa artworku a modely co jsou videt v Oasis 1.1. Jinac se pak pracovalo na technickych vecech (savy, inventar) a pribehu, na coz jsem se prave vysral, protoze tehdejsi project leader nevim jaky je animator, ale scenarista je mirne receno naprosto priserny a na svych napadech si bohuzel trval. (Teda mohli jsme o tom hlasovat, ale asi jako Irsko mohlo hlasovat o Lisabonu.) A dal uz nevim. Kazdopadne planovany interni rok vydani 2012 je pri tempu pracovnim jaky jsem pozorovnal naprosta utopie. Imho pri nejlepsim 2014, spis 15. Ale mozna to osekaj nebo najdou dost lidi aby to vic odsypalo, cojavim.
(A hlavne teda gamedesigner v amaterskym studiu je proste za trest a hadat se s nima o trivialni picoviny kdyz nemam portfolio o ktery bych se moh oprit a ani mi za to neplatej, tak na to jsem proste nemel nervy, nedej boze kdyz mesice bastlim scenare, ktery pak sef smete ze stolu, protoze neobsahujou jeho nesmyslne picoviny.)
Tak dohráno...:)

Příběhové questy 101% (?)
Bonusové questy 69%

Skvělá hra, jednou určitě zahraju znovu. V následujících dnech sepíšu komentář...:)

BTW - V jakém stádiu vývoje je ten openOutcast? Tím myslím jak velká část předpokládaného celku je hotová, přibližně?
Ok, jsem v Okasankaaru a skvěle se bavím... a to tak moc, že jsem umřel a můj poslední save byl po vstupu do Okriany...Y_Y Ale už jsem se dohnal skoro zpátky kde jsem byl...XD
v optionsech je zaskrtavtko ktery kdyz je zaskrtly, tak hra bezi ve vyssim rozliseni a renderuje se na stred obrazu (pri 512x384 se bude renderovat do 640x480 na stred) takze jestli to nahodou nemas zakrtnuty. Pokud ne, tak asi monitor nezvlada tak nizky rozliseni a pak by moh pomoct resolution patch. Jinac je to ficura a ne bug :)
PIP - právěže to zkouším bez jakýchkoli addonů a mám jeden problém:
Okno se ve fullscreenu z nějakého důvodu neroztáhne na celou obrazovku, ale je maličké a je uprostřed obrazovky...
A při ukázkách je video posunuté trochu doleva, což se ale dá přežít...
s GoG releasem jediny problem o kterym vim je nepovinny quest s majakem, kam nejde doskocit. Nez se srat s nejakym cpu killerem mi prijde lepsi si na ten posledni skok prost zapnout cheaty.

Jinac resolution patch uz existuje (nevim kde) i do podstatne vyssich rozliseni, ale osobne bych ho asi nedoporucil, bo uz v tech 640x480 zacina krajina vypadat docela zubata.
Koupil jsem si Outcast na gog.com a konečně si ho chci pořádně zahrát (předtím jsem to kvůli něčemu ani pořádně nerozehrál)...
Jaké addony si mám nainstalovat?
Tak především proto, že Crysis Wars demo je na rozdíl od Crysis zadarmo. Plus myslim jsou tam nejake technicke pindy nez aby se udrzovaly dve verze, ale do toho nevidim. Ale mod pro neco co je zadarmo ke stazeni ma samozrejme prednost :)
Proč to ale potřebuje Crysis Wars a né obyč Crysis? (než stáhnu ~5.5GB tak nějakej pátek uběhne :)
http://www.moddb.com/mods/open-outcast/downloads/oasis-11

toz decka, nevahejte a stahujte.

Od verze 1.1 pribyla rada veci, v predni rade maly ostruvek v Okasankaaru.

Nicmene hru nemuzete ulozit, ani se jak dolecit, takze si davejte pozor, abyste tech-demo nedohravali s cervenym rozmazanym obrazem jako ja :) (tentokrat je tu definitivni konec s titulkama)

Jinac teda abych se pochlubil tak autorem novych dialogu a nimi spjateho questu jsem z drtive vetsiny ja, i kdyz za tech par mesicu co nejsem aktivnim clenem kdosi nektere lajny pozmenil (Crysis easteregg skoro cely) a quest byl z technickych duvodu kapku z jednoduseny. Kazdoapdne jsou I tak nove dialogy mnohem lepsi nez ty z jednicky, takze mam duvod na sebe byt patricne hrdy :) (Na druhou stranu aby se clovek dostal do Okasankaaru musi pokazde pretrpet komplet obsah z 1.0 >_>)

Jo a Cyana vyobrazena v Oasis 1.1 takhle ve finalni hre diky bohu vypadat nebude - z toho me malem jeblo.
Povedené video ukazující audiovizuální kvality Outcastu.

Btw, nevíte jak to vypadá s Open Outcastem?
Jo Do: Tento názor zdá se mi poněkud přiblblý:-D

USER47: Jasně, já jsem se jenom pousmál tomu, že to trošku vyznívá jako: "čím jste silnější, tím jsou oni slabší", což je něco jako "čím je větší tma, tím je míň světla."
Ale pohoda, vím co myslíš, já jen tak, abych se nenudil;-)
Jo Do: Co to je za ptákovinu? Já dal Outcastu 80%, to znamená, že na mě i přes mnoho chyb zapůsobil velmi pozitivně. Ale těch chyb a nedodělků je tam velká spousta, neříkej mi, že je nevidíš. A jaký kažení radosti ze hry, proboha? Tobě zkazí radost z Outcastu, když si přečteš, co se mi na něm nelíbilo? V takovým případě bych být tebou hledal chybu především u sebe...
Jo Do: Jsme tu přece jen od toho, abychom o hře napsali svůj názor, což vždycky není jen pochvala. A že by tu byli mezi námi i ti, kteří se v té kritice za každou cenu vyžívají? Vždycky se někdo najde, tomu se neubráníme, ale já myslím, že minimálně jednomu z nich křivdíš. Každý to prostě vidíme jinak, to není nic divného, že se tu občas někdo otře o naši oblíbenou hru. Pro mě třeba Deus Ex také není "setkání s Bohem" a věřím, že pro někoho jo. :-)
Vždycky mě fascinovali hráči, kteří rozehráli nějakou hru proto, aby ji mohli zkritizovat. Viz třeba MZC versus The Wheel of Time, nebo náš Admin Falagar versus Planescape: Torment. Přece, pokud se mi něco nelíbí, tak tomu dám nějaký čas, třeba dvě hodiny a pak sbohem a unistall. A nekazím radost ze hry ostatním ne?
Vždyť je to pravda. Jasně, v některejch lokacích jsou high soldieři, který na začátku nepotkáváš, ale takoví ti běžní vojáci jsou kvůli omezování zásobování čím dál slabší (vydržej míň a maj slabší zbraně). A i likvidace těch silnejch se rychle stane jen nepříliš zábavnou rutinou...
USER47: Já jsem se jen pousmál u poznámky, že "čím jste silnější, tím slabší nepřátelé proti vám stojí..." Asi vím, jak to myslíš, ale ta definice je skoro na facepalm;-)
Jenže ten patch na 640x480 je strašně nestabilní. Po každý smrti či při pokusu o load hra spadne, což v kombinaci s dost krkolomným a jen někdy úspěšným spouštění není nic příjemného:).
USER47: Hru jsem sice zatím nehrál, ale co si pamatuju, tak v době vydání byli z grafiky všichni totálně vedle.
he, grafická stránka Outcastu mi příjde skvělá (a nepochybuji o tom, že i za 10 let) + tahle hra je spíše o pocitu že jste tam než o zpracování inventáře :)
1) Řekněme, sice tam bylo pár podivnejch věcí, ale třeba jsem jen nechápavej.
4) Ale no tak, vždyť to byl rok 1999, ne 1995, ta grafika je opravdu i na tu dobu dost outdated:). Ale pro mě nejméně důležitý bod, ani jsem to nezmínil ve shrnutí.
5) Tobě se líbil ten strašnej inventář?:-o
6) Za tím si stojím, herní mechanismy měly možná dobrý nápady, ale jejich začlenění do hry bylo mizerný, vybalancování zbraní a obtížnosti jakbysmet.
7) Všechny tyhle bugy a exploity tam jsou, ne že ne...
kdyby te zajimalo za co, tak za body 1, 4, 5, 7 a castecne 6. Je tam sice i dost kritiky s kterou muzu souhlasit, ale jinac je to vetsinou s prominutim whining ktery u her kategorie Outcast nebudu tolerovat :)
Jo, sory, už jsem to opravil. Předtím jsem přehazoval pořadí bodů a tohle jsem tam nějak zapomněl:).
No, sam jsem s tim mel problem az ted kdyz to hraju potreti... I kdyz je mozny ze jsem opakoval i driv a jen se uz nepamatuju, bo az na ten posledni skok mi to tentokrat prislo nejaky moc jednoduchy :) Kazdopadne je to proklamovane jako bug.
Na maják se živě pamatuju, stejný problém - za živý svět jsem nemohl vyskočit na poslední plošinku.
Ale jde to, když se pekelně soustředíš na přesný odraz. U mě asi na desátý pokus.
Já mám stařičký Pentium 4, navíc zpomalený CPU Grabberem:). Ale aspoň že jsem to pořešil, teď už mi zbývá jen Okaar, tak už to snad doklepu bez závažnějších bugů.
jo tohle je znamy bug na novych procesorech se to deje. Tam holt clovek musi zacheatovat.
Narazil jsem na další milý bug znemožňující mi splnit velmi důležitý úkol. Oprava majáku v Okasankaaru. Sehnal jsem helidium, nechal ho upravit, vyskákal jsem po plošinkách až skoro k majáku...ale na tu poslední hlavní plošinu s krystalem se prostě nedostanu. Hrdina se odmíná chytit tý římsy a vždycky jen sklouzne někam dolů. Je to fakt nasírací, zejména s přihlédnutím k tomu, že o pár sekund předtím jsem v pohodě přeskákal mnohem vzdálenější plošiny.

edit: vyřešeno cheatem (je zvláštní, že tentokrát mi cheaty fungovaly a předtím ne...).
Tolik bugů tam zas není, jen ta Hezova twon-ha a pak tohle...Asi to budu muset vyřešit tím předposledním savem, což je trochu nepříjemné, ale přežiju to.
Jak v tom proboha muzes mit tolik bugu? :)
Hmm... myslim ze se bez nej hra dohrat da, ale 100% jisty si ted nejsem.
No jestli nepomuze odejit z mapy a vratit se, tak bych pokud mozno loadoval starsi pozici.
Hezu už jsem vyřešil, teď jsem narazil na nepříjemnej bug, že se mi zasekl leader Okasankaaru asi metr nad zemí ve zdi a nemůžu s ním načít rozhovor. Je nějaká možnost jeho resetu? Případně, dá se to dohrát, aniž bych s ním promluvil?
Cheaty mi nějak nejdou, ale to je fuk. Twon-hu se sudem už jsem našel, je zaseklá ve stěně paláce. Hezu jsem nikde poblíž neviděl, ale někde tam asi bude, což vysvětluje, proč jsem ho marně sháněl dole ve městě. Na to náměstí plný vojáků jsem si až doteď netroufal.
Tak jsem zkoušel tvou radu ohledně najití osoby a stále bez úspěchu. Problém je v tom, že ta jména chvíli cirkulujou, ale po chvíli přestanou a ať už se ptáte na kohokoli, tak jména v nabídce se nemění. Zatím mi to problémy nedělalo, ale obchodníka s vodou Hezu ta hra asi opravdu nemá ráda, protože ho to tam ukáže jednou za uherskej rok. Navíc není na jednom místě, ale přechází mezi jednotlivými boky, což jeho hledání taky dost komplikuje:/. Neexistuje na to nějakej cheat?