Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Night Watch

Noční hlídka

59
19 hodnocení Platformy
Žánr:
RPG > nezařazeno *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
26.06.2006 PC
Vývojáři:
Nival Interactive
Hra podle kontroverzního ruského filmového trháku Noční hlídka (2004) a na motivy prvního dílu slavné knižní fantasy série od Sergeje Lukjaněnka je tahovou strategií s prvky RPG běžící na upraveném engine ze hry Silent Storm.

Hra se odehrává podobně jako kniha v Moskvě na konci minulého století, ale s vlastním příběhem. Postavy jsou jako v knize rozděleny na obyčejné lidi a Jiné se schopností vstupovat do Šera. Hrdinou hry je Stas - neiniciovaný Jiný, který se přidá k Světlým a v řadách Noční hlídky se utká s Temnými v podobě vlkodlaků, upírů, vědem, mágů a dalších abnormálních bytostí. Do party si můžete v závislosti na misi najmout až 4 pomocníky z řad Světlých se specializacemi Mág, Měňavec (v knize např. Tygřík) a Sorcerer (Světlý používající magické předměty). V boji k pohybu, kouzlení a jakékoliv činnosti využíváte pohybové body (AP, Action Points) podobně, jako např. ve stategii UFO: Enemy Unknown. Šero je ve hře zpracováno tak, že za cenu většího úbytku energie jsou vaše kouzelné útoky silnější než normálně.

Přes naděje do hry vkládané si Noční hlídka odnesla z recenzí podprůměrná hodnocení kvůli zastaralé grafice, stereotypním soubojům, slabší AI a nízké znovuhratelnosti. Za přednost byl považován příběh na motivy Lukjaněnkovy tvorby, ozvučení a zpočátku zajímavý systém soubojů.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
Knihu jsem nečetl, film mě neoslovil a ani herní zpracování Noční hlídky není žádným skvělým počinem. Zpočátku mě zaujal příběh i tahový systém soubojů s mnoha nezvyklými kouzly. Problém je ale v tom, že se z příběhu postupně stane blábol a hlavně že soubojů je obrovské množství a jsou stále stejné.

Desetkrát to samé ještě šlo, ale třicetkrát už opravdu ne. Kdyby vývojáři ubrali na soubojích a ozvláštnili je něčím novým, určitě by mě to nepřestalo bavit a dotáhl bych Night Watch až do konce. Takhle je to pro mně nedohratelná záležitost.

Pro: zpočátku příběh a souboje, kouzla

Proti: opakující se souboje, příběh v pozdější fázi hry

+6