Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Night Watch

Noční hlídka

26.06.2006
59
22 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Hra podle kontroverzního ruského filmového trháku Noční hlídka (2004) a na motivy prvního dílu slavné knižní fantasy série od Sergeje Lukjaněnka je tahovou strategií s prvky RPG běžící na upraveném engine ze hry Silent Storm.

Hra se odehrává podobně jako kniha v Moskvě na konci minulého století, ale s vlastním příběhem. Postavy jsou jako v knize rozděleny na obyčejné lidi a Jiné se schopností vstupovat do Šera. Hrdinou hry je Stas - neiniciovaný Jiný, který se přidá k Světlým a v řadách Noční hlídky se utká s Temnými v podobě vlkodlaků, upírů, vědem, mágů a dalších abnormálních bytostí. Do party si můžete v závislosti na misi najmout až 4 pomocníky z řad Světlých se specializacemi Mág, Měňavec (v knize např. Tygřík) a Sorcerer (Světlý používající magické předměty). V boji k pohybu, kouzlení a jakékoliv činnosti využíváte pohybové body (AP, Action Points) podobně, jako např. ve stategii UFO: Enemy Unknown. Šero je ve hře zpracováno tak, že za cenu většího úbytku energie jsou vaše kouzelné útoky silnější než normálně.

Přes naděje do hry vkládané si Noční hlídka odnesla z recenzí podprůměrná hodnocení kvůli zastaralé grafice, stereotypním soubojům, slabší AI a nízké znovuhratelnosti. Za přednost byl považován příběh na motivy Lukjaněnkovy tvorby, ozvučení a zpočátku zajímavý systém soubojů.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
Knihu jsem nečetl, film mě neoslovil a ani herní zpracování Noční hlídky není žádným skvělým počinem. Zpočátku mě zaujal příběh i tahový systém soubojů s mnoha nezvyklými kouzly. Problém je ale v tom, že se z příběhu postupně stane blábol a hlavně že soubojů je obrovské množství a jsou stále stejné.

Desetkrát to samé ještě šlo, ale třicetkrát už opravdu ne. Kdyby vývojáři ubrali na soubojích a ozvláštnili je něčím novým, určitě by mě to nepřestalo bavit a dotáhl bych Night Watch až do konce. Takhle je to pro mně nedohratelná záležitost.

Pro: zpočátku příběh a souboje, kouzla

Proti: opakující se souboje, příběh v pozdější fázi hry

+7