Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Peach (komentář): Ta poznámka týkající se názvu hry byla rozhodně na místě. Já jsem to skutečně vždycky četl jako Undertide. Na tomto příkladu je patrné, že oči občas vidí spíš to, co předpokládají než realitu.
Jak se uzdravuju? Nějaký rady do začátku? Jaká je nejlepší postava, hrál někdo za rangera, nebo barbara?

V Diablu se nevyvíjela postava?? Co si mám pod tím představit?
@Isair (26.06.2012 18:43): Súhlasím, SoU považujem za najlepšiu časť hry. Sú tam celkom pekne navrhnuté dungeony a niektoré miesta sú naozaj zábavné, potešil ma napríklad Jumper Master a jeho komando skákajúcich koboldov. xD
Trocha to pokašlali neustálym trasením obrazu v záverečnej kapitole, také debilné efekty patria na konzolový trh a nie do D&D. A súbojová muzika je naozaj tragická, takú odpornú a disharmonickú kakofóniu som snáď ešte nepočul.

@Garret (07.06.2012 19:38): Svatá pravda! V boji zavadzal a častokrát v zápale boja omráčil môjho klerika nešikovne zoslaným kúzlom, ale inak je to velice zábavný, veselý a prítulný kobold, hehe.
Netušíte někdo, jaké nastavení pro server coopu musí být, aby se nám společně odkrývala mapa a mohli mít teamdamage?
Spoločníci majú vlastný príbeh aj počas základnej hry. Naverboval som zlodeja, trošku som s ním podebatil a nakoniec z toho bolo zaujímavé intermezzo, hehe. Hobitek na mňa vyvalil snáď najlepšiu historku, na akú som v základnej hre natrafil a postupne som z neho vypáčil aj skvelý zlodejský prstének.
Say: No nevím jak v původní hře, ale zde opravdu trochu zkušeností seberou...viz. 144 xp bez něj, 115xp s ním (za kobolda s postavou na 1. levelu).

Každopádně taktéž vždy hraji zpravidla s ním a též mi o nějaké munchkinování ani tak moc nejde, spíše váhám, zdali tento datadisk rozehrát potřetí a vyzkoušet si třebas i to sólo (ať je krapet změna:)), přičemž mírné odškodnění v podobě bonusových zkušeností vždy potěší:).

"Spolubojovníci tu na tebe nevylévají svoje emo zážitky"

No v datadiscích trochu ano (a možná i v původní hře, ale to si už tolik nepamatuji), ale pravda musíš se jich na to v SoU sám zeptat, stejně jako třebas v Kotoru. V HotU ti pak o své minulosti a problémech vyprávějí automaticky.
Isair: Řekl bych, že neberou skoro vůbec nic. Resp. v základní hře, kdy jsem jednoho chvíli zkoušel tahat. Jakožto klerik zaměřený na nekromancii jsem si nějakého toho pomocníka stejně vždycky raději přivolal.

Tulareanus: NwN je o ,,munchkinovaniu" už ve své podstatě, tedy o sólo hraní. Spolubojovníci tu na tebe nevylévají svoje emo zážitky, jenom zkracují délku soubojů = zážitek si opravdu neukrátíš.
Isair: ja som hral bez nich, ani nie tak kvôli expom, ako kvôli tomu že Monk žiadneho nepotreboval.
Radšej s nimi, pretože radšej o čosi bohatší zážitok než vykalkulované expy, celkovo sa v takýchto hrách ťažko premáham k munchkinovaniu, mám vtedy pocit, že si ten zážitok ukracujem.
Nevíte prosím vás, kolik zhruba odebírají společníci v družině zkušeností (nejlépe v procentech)?

Edit: Tak nic, koukám, že přímo ve hře je to pěkně vypsáno... např. za kobolda, za kterého bych při sólo hraní získal 144 xp s pomocníkem dostanu 115 xp, což není tak markantní rozdíl.

Btw, hrajete raději s nimi, nebo na ně kašlete?
Isair: Já pokračoval v postavě ze základní hry. Jestli si dobře vzpomínám, tak něco okolo 22.
Na jakém jste skončili v tomhle datadisku levelu? Já nějak na 13 a na druhý datadisk je optimálních těch patnáct (nebo alespoň s nově vytvořenou postavou začínáte na 15) hmpf. A to jsem plnil všechny questy a prošmejdil každý kout.