Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Oproti předchozím dílům o dost slabší. Více jsem se zaposlouchával do řvaní motoru, ale i tak by se tu nějaká poslouchatelná hudba našla.
Asi som jediný komu nesadol soundtrack, podľa toho čo čítam. A autolog, ako už Vodny spomenul, je fakt zbytočná vec. Na čo mi je hovoriť každému, že som dohral ten a ten závod?
Zebricky jsou zebricky, ale autolog je jakysi mix facebooku a zebricku. Proste kravina, bez ktere bych se obesel. Nevim, proc na tom stavi hru a maji to jako hlavni lakadlo. (viz. videa pred vydanim hry).
Já osobně nevidím rozdíl mezi Autologem a nějakým systémem žebříčků z jiných her...
Tak jsem zakoupil a po par zavodech musim rict, ze neco takoveho jsem cekal. Trate jsou docela dobre, podobne tem starym. Skoda jen, ze ty auta se chovaji jak prkna a clovek si nemuze poradne zazavodit tak jako driv. A autolog je pekna kravina.
No jo, to bys nesměl živit tři děty:-) Napíšu mu tedy ať si stáhne jinou verzi.
Tady je asi CD klíč k ničemu, když to vyžaduje online aktivaci. To chce sehnat cracklou verzi, ale jelikož jsem cracklou hru a dokonce i film nestáhnul dobrých 5 let, tak už ani nevím kde to hledat. Navíc jak říká NL, s tímhle bych se tady moc nechlubil. Když tu hru tolik chce, tak ať si ji koupí z Anglie, tam stojí tuším pětikilčo, což je pět hodin slušné brigády nebo pár hodin v práci. ;-)
Nate: Jo, taky jsem měl tyhle kecy o originálkách, ale víš co, někdo má finance na něco jiného než na hry, ale přesto si zahrát chce:-) Problém je v tom, že on nechce hrát po netu, zahrál by si offline verzi, jenomže to chce ten klíč už při spuštění, vůbec se do té hry nedostane..
Caelos: Jelikož se klíč páruje s účtem u EA, tak ať na to rovnou zapomene. Neznám nikoho, kdo by kupoval hry a následně je házel do popelnice :). Může nicméně hrát offline s klasickou warez verzí hry, i když by za to zasloužil ukřižovat. Buď pirátím a mlčím, nebo hraji poctivě... :D
Po dlouhé době píšu na diskusi, želbohu z důvodu cizího, jsem u kamaráda a ten marně shání jakési sériové číslo ke spuštění téhle hry... Samozřejmě to není originál:-) Poraďte kamarádovi, bude vám vděčen, děkuji:-)

Na netu jsme nic nenašli...
Proc povest Criterionu? Vsak je to primarne konzolovy studio, tak mi to prinde vcelku pochopitelny :)
Takové té věci neoddělitelně spjaté s PC konverzemi... Aby nám dokázali, že na nás hráče nevystrkují svojí zadnici. I když, neoznámili náhodou teď, že nemají prostředky pro konverzi DLC několika aut na PC (čti: "Ukázali nám zadnici")?

Pověst Criterionu je u mě silně na vážkách (a fakt, že za to může spíš EA, neberu :) ).
Ale teď vážně, zabýval se v EA někdo optimalizací na PC? Až příliš často se mi hra zasekává ve spojitosti s některými efekty (a ne těmi náročnými), nehledě na čachry s rozlišením (pevných 60Hz je normálka, ale měnění rozlišení desktopu je už otravné).
U mě je to také klasika: NateLogan. Někdo další?

BTW jízda v McLarenu F1 i přes naprosto arkádový jízdní model je naprosto parádní :)
Takže, nějaká Autolog jména? :-)

BTW NFSHP se pyšní jedním z nejhorších portů ovládání na klávesnici všech dob. Ani se nedivím, že nechtěli vydat PC demo. Bez gamepadu ani ránu. I volant bez tlačítek jako u gamepadu je na prd, ač volant v této hře je i tak nepoužitelný - arkáda jako blázen :)
Dotaz: Zkoušel někdo konfigurovat volant? U Burnoutů to šlo v pohodě (i si našel rozložení tlačítek), ale tady se nedostanu přes fakt, že volant nelze nikdy na 100% vycentrovat a jeho osa bude vždy aktivní... Tím se mi vždy při snaze nastavit nějaké tlačítko hodí jako jeho hodnota právě osa volantu.
///Edit: Tak ono stačí v driverech nastavit pedály jako combined... Jako u skoro všech NFS.

Dotaz 2: Kde se volí jazyk? Čeština je tady horší než obvykle ("Otočit Force Feedback", eh, WTF?).
///Edit: Tak opět jedině přes registry...

Dotaz 3: Předpokládám, že opět nelze měnit obnovovací frekvenci monitoru, že?
///Edit: Ne, nejde. Řešením je program RefreshLock.
Damaj: Pěkné, ale doporučil bych rozdělit text do více odstavců. Lépe se to pak čte ;)
montana: Ale kušuj, každý má nějaký styl a ne vždy je to ten montaňácký :). Tak jako tak silně ta skladba připomíná intro Ridge Racer Type 4.
Jakkoliv mě samotná hra nenadchla, tak jsem teď rád že vznikla, protože díky ní vzniknul i tenhle nádhernej kraťas. Fakt nádhera.
Tak jsem si hru stáhnul, protože nebudu dávat 1200, když nevím co mě přijde a koupím si to za čas v akci kvůli multiplayeru. Ceny EA her jdou rychle dolů, třeba Dragon Age, Mass Effect 2, a taky Need for Speed: Shift stojí už dva měsíce 250,-Kč. Hry třeba od Ubisoftu hned tak neslevní...

Až budu milionář tak budu mít doma originálky všechny xD
Tohle bude asi první hra co za poslední dva roky upirátím - ale čistě na ozkoušení. Protože dojmy jsou hrozně rozporuplný a to na všech fórech co navštěvuju, a na PC demo se pánové vykašlali. Takže stáhnu, hodinu to budu zkoušet a následně smažu a buď objednám, nebo ne.
BTW z The Hut minimálně ještě dneska to lze objednat za 750 Kč i s poštovným (ale bez bonusů, který imho stejně za moc nestojí).
Toz odjeto nekolik zavodu za racery a par za poldy a je to skvele :)
Zvlast nocni zavody vypadaji uzasne, skoda ze se clovek vubec nestiha kochat tim autem v krajine :) (vcemz poslouzi free ride, ale nejde tam menit denni doba :( )
Chovani aut rozhodne neni na jedno brdo jako ve Split/Second, kde byl jeden jizdni model na vsechno. Tady auta aspon neco vazi.
Autolog je zajimava vec a to doporucovani pratel je uzitecny (minimalne na PS3)
Ano, v původním HP ani jeho pokračování to nebylo. A podotknu, že v týhle hře se všema jejíma vymoženostma je to nitro úplně k hovnu.
Já jsem si Split/Second užíval a Burnouta docela taky, ale od NFS přeci jen očekávám starý dobrý závody. Taky jsem někde četl, že auta dosahují rychlosti i 400km/h. Až na Veyron by to nemělo zvládnout žádné jiné auto. A taky je tam nějaký nitro? To snad v původním HP nebylo.
NateLogan: Jestli se nepletu, máme stejnou grafiku (8600gt), podobný procesor (já mám amd athlon x2 6400+ 3,2ghz) a k tomu jen 2gb ram a NFS HT mi při 1280x1024 jelo na max detaily (krom AA a stíny na střední) konstantně 30fps (občas to skočilo výš, nebo i míň, ale pod 25fps ani jednou). Takže by se ti to mělo hýbat skvěle.

OT: Věřím, že TDU2 na sebe nenechá již dlouho čekat, přeci jenom, vývojaři tentokrát se opravdu snaží (z mého pohledu betatestera - i když ještě nedávno to vypadalo katastrofálně, horší síťové problémy než v jedničce, ale každou novou verzí je to jen a jen lepší (až na výjimky))!

Edit - Vodny: Tak tohle je absolutní blbost. Split'Second jsem hrál a byl jsem jím naprosto znechucen, přesahovalo již stravitelné meze arkády - hratelnost pro mě nulová, vše se ovládalo naprosto stejně, nebo spíš vše plulo stejně. Tohle je nebe a dudy - zde je jízdní model o mnoho kroků na poměry arkády přirozenější (prostě něco jako v Paradise City)
Co je pravdy na tom, že tohle NFS je arkádovější než Split/Second? Někde jsem to četl a moc se mi to teda nelíbí.
Slysem jsem z nekolika ohlasu, ze demo je snad nejhorsi cast hry (respektive jeji nejhorsi ukazka) a plna je pry o nekolik urovni vyse.
Něco na tom bude. Já neříkám, že to je nějaká kulervoucí hra roku, ale zase neříkám, že je to totální odpad (což dle ostatních tak vypadá). Podle mě je to prostě kvalitní hra a jedna z těch nejlepších, co NFS série má (alespoň next-gen série). Jinak po stránce hratelnosti to nemá ani vzdáleně k původnímu Hot Pursuit (ten zas taková zarytá arkáda nebyl), spíš je to podle mě krom Paradise City jakýkoliv Burnout, jen s jiným názvem a mnoha novými módy - vše ostatní až na chlup stejné (naštěstí to je jen pozitivum).

By the way, grafika a designe je na dost kvalitní úrovni (just like Paradise City), ale tomu co přinese TDU2 nesahá ani na podvozek! ;)
chci hru která mě bude bavit a to tohle neni. Mimochodem Burnout jsem schválně nezmínil. Rozhodně NFS nedělá díly podle toho jak chtěj fanoušci (kéžby) ale podle toho co letí (jako každá firma co chce prodat svůj produkt). Mě arkády nevaděj a u týhle hry s tim taky problém nemam ale upřímě pro mě v tý hře neni nic co by mě bavilo a hnalo dopředu. To, že se projedu mohlo fungovat když první hot pursuit vycházeli ale doba i "odběratelé produktu" taky.
V Burnoutu sis taky auta nekupoval a nikdo si nestěžoval. Nechápu, že většina hráčů nedokáže pochopit fakt, že NFS série chytla dech a zrovna Hot Pursuit je ze všech next-gen dílů "nejnýdfórspídovatější". NFS vždycky byla arkáda - lidem se to přestalo líbit, chtěli simulaci - dostali SHIFT - lidi si to rozmysleli, chtějí arkádu - dostali Hot Pursuit - zase se jim to nelíbí. A to i přesto, že oba tituly jsou ve svém žánru To z nejpovedenějších. Ach jo, mě by zajímalo, co chcete za hru?
Ono to má od všeho něco. Víc než Burnout mi to připomína Flatout s most wanted a pro street dohromady. Zní to zajímavě ale zajímavý to neni. Zajel jsem si asi 10 závodů za policii i za "lumpa" (mimochodem hrajete za oba najednou což mi přijde jako slušná blbost) a zatim jsem pochopil jen to, že paníze ani tuning zde neexistuje, jen prosstě jezdíte a sbíráte ocenění(policajt) nebo uroveň zločinosti (lump)... co to k*rva je?
Mam taky pocit, ze komu sadol Burnout Paradise, toto mu sadne tiez. Bohuzial som mal moznost hrat len konzolove demo a to ma velmi nepresvedcilo. Nie ze by bolo zle, ale bolo to take divne - po stranke ovladania :)
Stejně mi přijde divné, že by se někomu nelíbila závodní hra od Criterionu. Možná... Nečekal jsi od toho něco krapet reálnějšího? Criterion dělá snad ty největší závodní arkády pod sluncem a od dob posledních Burnoutů bez multiplayeru to snad ani nemá cenu nějak vážněji hrát.
Bohužel, ale když jsem po dlouhý době viděl u značky NFS celkem příznivý hodnocení tak jsem se těšil - chyba...