Rok po prvom dieli sa objavilo pokračovanie, ktoré bolo ešte zábavnejšie, rozsiahlejšie a humornejšie než diel prvý. Guybrush si nechal narásť briadku, ale v srdci je to ten istý chlapík, ktorého sme opúšťali v titulkoch The Secret of Monkey Island, teraz je však z neho už pirát. Už z podtitulu vyplýva, že LeChuck slávi comeback a rozhnodne neprestal túžiť po svatbe s Elaine a po Guybrushovej smrti.
LucasArts v čele s Ronom Gilbertom nám ukazujú, že sú vo forme a môžno ani sami netušili, že vytvorili jednu z najzásadnejších adventúr všetkých čias.
A mimochodom: there's a three-headed monkey behind you!
LucasArts v čele s Ronom Gilbertom nám ukazujú, že sú vo forme a môžno ani sami netušili, že vytvorili jednu z najzásadnejších adventúr všetkých čias.
A mimochodom: there's a three-headed monkey behind you!
Rok po prvom dieli sa objavilo pokračovanie, ktoré bolo ešte zábavnejšie, rozsiahlejšie a humornejšie než diel prvý. Guybrush si nechal narásť briadku, ale v srdci je to ten istý chlapík, ktorého sme opúšťali v titulkoch The Secret of Monkey Island, teraz je však z neho už pirát. Už z podtitulu vyplýva, že LeChuck slávi comeback a rozhnodne neprestal túžiť po svatbe s Elaine a po Guybrushovej smrti.
LucasArts v čele s Ronom Gilbertom nám ukazujú, že sú vo forme a môžno ani sami netušili, že vytvorili jednu z najzásadnejších adventúr všetkých čias.
A mimochodom: there's a three-headed monkey behind you!
LucasArts v čele s Ronom Gilbertom nám ukazujú, že sú vo forme a môžno ani sami netušili, že vytvorili jednu z najzásadnejších adventúr všetkých čias.
A mimochodom: there's a three-headed monkey behind you!
Pokračování hry The Secret of Monkey Island se stalo již šestou hrou využívající SCUMM engine. Novinkou je použití systému iMUSE, jehož cílem je synchronizovat zvukovou stránku hry s děním na obrazovce, což dříve nebyla samozřejmost jako dnes.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Pokračování hry The Secret of Monkey Island se stalo již šestou hrou využívající SCUMM engine. Novinkou je použití systému iMUSE, jehož cílem je synchronizovat zvukovou stránku hry s děním na obrazovce, což dříve nebyla samozřejmost jako dnes.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Pokračování hry The Secret of Monkey Island se stalo již šestou hrou využívající SCUMM engine. Novinkou je použití systému iMUSE, jehož cílem je synchronizovat zvukovou stránku hry s děním na obrazovce, což dříve nebyla samozřejmost jako dnes.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Pokračování hry The Secret of Monkey Island se stalo již šestou hrou využívající SCUMM engine. Novinkou je použití systému iMUSE, jehož cílem je synchronizovat zvukovou stránku hry s děním na obrazovce, což dříve nebyla samozřejmost jako dnes.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Pokračování hry The Secret of Monkey Island se stalo již šestou hrou využívající SCUMM engine. Novinkou je použití systému iMUSE, jehož cílem je synchronizovat zvukovou stránku hry s děním na obrazovce, což dříve nebyla samozřejmost jako dnes.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Série pokračuje hrou The Curse of Monkey Island a v roce 2010 vyšel remake hry pod názvem Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck’s Revenge.
Opět se ujímáme Guybrushe Threepwooda, který v prvním díle porazil ďábelského LeChucka a stal se opravdovým pirátem. Od té doby se ale mnoho věcí pokazilo, Guybrush se mimo jiné rozhádal se svojí láskou Elaine a jeho historka o poražení LeChucka se stala tak provařenou, že už každého nudí a hodně lidí jí vlastně ani nevěří. Guybrush se proto rozhodl, že je čas na nové dobrodružství a vytyčil si neskromný cíl - najít slavný poklad jménem Big Whoop.
Guybrush se během hry podívá na několik ostrovů - začne na Scabb Islandu, na který pirát Largo LaGrande, LeChuckova pravá ruka, uvalil embargo a postupně se dostane na Phatt Island, kde potká "trochu" tlustého guvernéra Phatta, na Booty Island, kde se pokusí udobřit Elaine a nakonec se, i přes všechny lapálie, dokáže dostat na Dinky Island, kde je Big Whoop ukryt.
Monkey Island 2 dodržuje "LucasArts Game Design Philosophy", tudíž hráč nemůže zemřít, ani se dostat do situace, kdy musí načíst starou pozici. Účelem je hráče bavit a ne ho trestat za chyby. Neobvyklá byla také nabídka dvou stupňů obtížnosti, přičemž ta lehčí, nazývaná "Monkey 2 Lite" vynechává řadu puzzlů a je vtipně doporučována pro recenzenty. Chybí zde Insult Swordfighting známý z prvního dílu.
Hra byla v roce 1991 vydána ve VGA grafice na floppy discích a později (pravděpodobně v roce 1997) byla součástí CD kompilace The Monkey Island Bounty Pack. Hráči byla nadšeně přijata díky vytříbenému humoru, detailní grafice a skvělému soundtracku.
Série pokračuje hrou The Curse of Monkey Island a v roce 2010 vyšel remake hry pod názvem Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck’s Revenge.