Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kurva, já to beru, že pro Fg je spoiler i to, že jsou mrakodrpay bílé a kliknu na to zobrazit a tam zásadní spoiler :-D
Ale co, já to od začátku tušil taky, jen jsem se chtěl "překvapit" no :'-( :-D
No ve vyjímečných případech, že tam jeden týpek stojí přímo v cestě a zbytek je trochu stranou je dobré toho jednoho odzborjit, než si nechat střílet do zad. Ale jo, většinou je lepší to oběhnout, i když já je taky na první pokus kosil, protože jsem neznal přesnou cestu a oni mě doběhli.
Caelos: nepřátelům se dá utéci celkem v pohodě, jen to předpokládá znalost mapy.Takže při prvním hraní je to obtížnější, ale je toho možné dosáhnout metodou pokus/omyl, což je jasný opruz. Nicméně pokud někdo nezahořkne a hru hraje po několikáté, zjistí, že je opravdu často jednodušší fízly oběhnout než se s nimi patlat.
Tak já to mám takové své značkování pro svou potřebu. To, že to je mé "objektivní" hodnocení bych neřekl, jen si ho prostě měním.

MCZ: Nic retardovaného na tom nevidím, je to prostě zvyk. Asi jako, že někdo má často potřebu komentovat věci, které se mu nelíbí tímto slovem ;-)

EDIT: Správné to možná není, ale což. Myslím, že nějaký zmatek tu tím nijak nenapáchám
vetsinou u her hra na zacatku vypada zajimave....pak vetsinou zacne nudit a konec to vetsinou rozsekne kladne ci zaporne, kazdopadne bud to hraju a zhodnotim po dohrani, ci to hraju, nelibi se mi to a ani to nedohraju pak soupnu hodnoceni...ovsem je trochu ujete necemu dat treba 80, pak 60 a nakonec 70%, ne-li vicekrat to menit.....
Fg: jo, tohle hodnocení hry v "průběhu" jsem taky nikdy nechápal. Asi jako bych v půlce filmu dal pauzu na svačinu a jen tak mimoděk mu dal prozatímní hodnocení na csfd... Retarded.
Pivo: a proc to jako uz tedka hodnotis omg??? nechapu......
Pak to bude horší. Spíše bych uvítal, kdybych jim mohl díky svým schopnostem utéci a ne je složitě likvidoval.
Jenom o pohybu by mě to asi nebavilo. Mě baví ten styl, že se chytnu letící helikoptéry, tam po mě řve skupinka fízlů a pak po mě jde. SWAT team apod. Ono je to pak takové akční a má to grády. Je to lehce zmatené, ale já problém neměl. Ale říkám, že možná to bude ještě horší a zatím jsem jen na začátku. I když co slyším, že má hra jen 5 hodin, tak už asi v půlce :-D
Na to že má ta hra být o pohybu je tam těch nepřátel přespříliš.
No, já to sice hrál jenom nějakou půl hodinku a střílí po mě hafo nepřátel, ale stejně mi to přijde jako zábava. Nevím, proč si tu někdo stěžuje, že je to maso a v kombinaci, že člověk neví kam jít, je to na pytel. Vždycky tam jde "zcentrovat" pohled, takže jenom lama zabloudí :-)
Ale možná že od půlky třeba taky budu mít problém nebo mě něco bude štvát. Ale zatím mě to dost baví.

EDIT: No některé nové hry mají celkem říz a ME mezi ně patří, ale ta fyzika mě štve. Jak se rozbíjí sklo, tak se hra začne sekat. Ale jinak vše můžu mít na max. a 16AQ a jede to hladce. Zapnu fyziku a při nějakých efektech to docela zamrzá, ale jinak 99% jede bez cuknutí i sní. No, říkám blbé střepy :-)
Pivo: To bylo myšleno tak, že kdyby měli všichni stejný názor, byla by naše společnost podobně sterilní jako v Mirror's Edge či filmovém Equlibriu.
No, já si to zítra zahraju, zatím o hře vím tak prd :-)
Ale můžeš zaspoilerovat, mi to zase tak moc nevadí. Jenom vím, že tam jsou lidi utiskováni nějakou vládou nebo tak něco.
A někdo nemá rád komiksy :-D

Jako jo, ta hra má svůj styl a já to chápu, ale jiní to nepochopí a taky to nebudou třeba hrát, že?
Pivo: A stejně stěžovat si u Mirror!s Edge na strohost barev je jako stěžovat si u filmu 300 nebo Watchmenů, že vypadají jako komiksy :D
Ale musím říct, že když někdo nehraje hry a uvidí Mafii, která má fotorealistické textury a působí dospěle, tak hry typu Devil may cry 4, Mirrors edge zkritizuje, že jsou kreslené a pro děti a nějaké efekty ho nezajímají a hry nezná do detailu (že v mafii jsou hranaté ruce).

A ten Mirrors vážně působí chudě, když jste na střeše, je tam obloha a bílý panelák + červená na označení cesty - tři kreslené barvičky.

To popichování je vedlejší a přesnou citaci si nepamatuju - prostě mafia je dospělá hra a mirrors hra trpící nedostatkem detailů - řečeno provokativní formou plnou nadsázek a přehánění :-)

Mě jako hráči se ale jakštakš líbí a
Stejnými slovy ne, ale zkritizoval to, že je to dětské a ta grafika je strašně kreslená. A že je to nedospělé bych ani tak neřekl, jen takové narážení (popichování ze srandy) na hry, co hraju.

Když někdo nehraje hry a bere je jako takovou dětskou zábavu a místo toho radši čte nebo se zabývá něčím, co má nějaký užitek, tak je jasné, že si bude z her dělat srandu ;-)

Montana: No, myslím, že je inteligentnější než ty, ale to tu řešit nebudu :-)
Třeba takové diskutování o hloupostech tady by bylo pod jeho úroveň, to si radši zajde někam mezi lidi, mě to zase baví se tu s váma hádat vy capi :-)
Tak jsem to rozehrál. Jako celkem sranda ten začátek, jinak tata dobře zkritizoval grafiku. "Ty se vracíš o 20 let zpět, ne? Na co sis kupoval nový počítač? I Mafia vypadá stokrát lépe a jako skutečná, než tahle kreslená hra pro děcka" :-)
Já to třeba umím, ale moc se mi nechce. Myslel jsem že Faith bude víc cool.
idrol: Už vidím chlapa, jak skočí z pátého patra a dopad zakončí parakoutoulem. Holka mi do Mirrors Edge sedne tak nějak víc, hlavně toho nemá moc, co by si mohla popřípadě narazit :-O.
Pivo: Já to koupil v Surtepu za dvě kilča anglicky (no co, english skill zvládám dobře ... no fakt :D). No nekup to.
Já když to teď vidím za 250, tak uvažuju, že bych do toho měl jít. Já si vůbec nemyslím, že to bude hloupost. Sice od spousty novějších her (od roku 07) jsem čekal více a některé mě zklamaly: Alone in the dark, Crysis, Fuel, Devil may cry 4, Undercover. + ještě něco, co nechci jmenovat, protože mě to bavilo a byly to dobré hry, jen jsem čekal best pecky, co půjdou u mě na devadesátku.

Do prdele, z novějších her mě překvapil jen nový Juarez, bezkonkurenčně nejlepší hra Batman a Gears :-)
fG: tVŮJ KOMENT SE MI TEĎ ČÍST NECHCE. (capslock fuck)Shrnu to asi takto: Připadá mi to spíše jako předváděčka na plnohodnotnou hru. Skoro v každé misi MUS9M vybombardovat tunu nepřátel. Tak když to do prdele chtěli takhle, tak co kecali o hře, kde se běhá?! Běhání je supr, to jo, ale třeba hledat dveře zatímco mi sto vojáků šije do zad, to není moc sranda. Asi nejsem dobrý hráč, nebo nevím kde je kurva problém, prý se to dá přejet za tři hodiny a já už to hraju týden.
ano myslim, po 1,5 let nepareni me hry uz tak neberou a spis me "stve" nedokonalost, tak to vypichnu kdyz to stoji v tech a tech ohledech za starou backoru....ME bylo pro mne opravdu utrpeni jako....ikdyz čulululu prekonava vsechno! :D
Fg: OK, nechci ti do toho kecat. Jen ti moc nevěřím, že to cos tam psal, si skutečně myslíš :)
Fg: No já s tebou takhle souhlasím, ale komentář mi můj názor vyvrací v tom, že to berem asi z uplně jiného úhlu (respektive sis domýšlel i uplné prkotiny, jen abys ukázal, jaká je to blbost).
zasadni veci :) pro me.....sak kazdy to vidi jinac,ja to povazuju za prumer, prehypovanou blbost pro nenarocne :)
Fg: No jo, jenže ty zas v tom komentu moc přeháníš a občas tak plácáš docela blbosti :D
Caelos: taky sem si nemyslel, ze to bude az takovy propadak :) viz my comment :D
Jsem tak za polovinou a hra mne už začíná těžce srát. Na tohle jsem se těšil?!
Světe div se, já jsem to na té své krabici rozjel! Prvně v 800x600, ale už jsem to o dva rozlišení zvedl a pořád se to neseká. Což je na hovno, protože se mi nebude chtít jít ani na silvestra, poněvadž mne to celkem dost baví.
montana: Není zapotřebí k tomu aby navodila dojem prostoru tak jako ve fotografii. Je logické, že ve chvíli kdy si ten prostor můžeš proběhat a prohlédnout ze všech úhlů, tak ho budeš vnímat jinak a intenzivněji než na placatém obrázku. Ale neříkám že to nemůže vzhledu pomoct, jak ostatně píšu v tom dalším postu.
Tak to ostatně funguje i ve filmech, kde hloubka ostrosti také vypadá dobře (a opět napomáhá vnímání prostoru trochu jinak než ve hrách a na fotkách). Ovšem představit si to bez ní dokážu velice snadno, v televizních pořadech a levných filmech točených malými kamerami (= s malými snímači) výraznou DoF zrovna snadno nevyrobíš ;-)
Vsak jak jsem psal. Hloubka ostrosti je ve hrach moc kratkou dobu na to, aby se s ni autori naucili pracovat. To stejne bylo nedavno s HDR kolem let 2005-07, kde bylo vsude prehnane, protoze to proste byla novinka a vsichni to museli videt.
A to ze hry nejsou 2D a nejsou staticke, takze neni hloubka ostrosti zapotrebi je blbost. Dovedes si predstavit filmy bez pouzivani hloubky ostrosti?
Tím ale neříkám že DoF či HDR ve hrách je nutně špatná věc, jen se musí používat mírně a s rozmyslem.
NateLogan: Heh, já se s ní právě ve fotografii potýkám denodenně, takže o ní vím docela dost... a právě v tom je ta chyba, že vývojáři se ve hrách pokouší o co největší DoF, jako se o to snaží většina lidí na fotkách (i tam navíc mnohdy pěkně hloupě - pozadí má nerušit a zároveň podtrhovat vyznění fotografie, není nutné ho likvidovat za každou cenu), ale přitom si ani neuvědomují proč je na něj ve fotografii kladen tak velký důraz - aby ve statickém 2D obrazu navodil nějaký dojem prostorovosti, aby odpíchl hlavní objekt od popředí a pozadí. Jenže hry nejsou 2D a už vůbec ne statické, tam je tohle zbytečné... a v tak přehnané podobě, v jaké to většina vývojářů předvádí, i neuvěřitelně rušivé. (je to podobné jako často s HDR - ve studiu si řeknou že mají možnost i nad rámec stylovosti používat suprkůl efekt který na obrázcích v časopisech všem urve bulvy, a zvysoka kašlou na to že při hraní je z toho pak hráčům na blítí)
Nevyuziva se jen u profesionalni fotografie, vyuziva se u kazde fotografie i filmu.
Je to obycejna hloubka ostrosti, ktera se pouziva ke zvyrazneni objektu v popredi a k dodani prostorovosti obrazu. Bohuzel ve hrach je jeste moc kratkou dobu, takze spousta vyvojaru s ni narozdil od kameramanu/fotografu neumi pracovat a casto ji prehaneji. Nekdy ale samozrejme schvalne a ma svuj vyznam.
AlieN: Přesně tenhle efekt se často využívá i u profesionálních fotografií, kdy je ostrý jen jeden objekt a s přibývající vzdáleností se všechno hodně rychle rozmazává. A třeba teď po ránu to u mě funguje i ve skutečnosti :)

A stejně, přoč všichni od všeho očekávají naprostou kopii reality? Hmmm.
Jo tak to potom jo, len neviem preco kazdemu vadi akonahle nieco vyzera nerealne, alebo umelo.
Mne proste prislo, ze je to svojsky zaujimavy graficky styl a nie "wannabe realny nepodarok" :)
Stejne ako u Thiefa 3 nikto neremca na "fialovu tmu" (a ze tej fialovej je tam pozehnane... ale vo vysledku to proste vyzera krasne)
aoshi: Logicky - ve smyslu přehnaném. Není reálné aby byla postava v záběru ostrá a půl metru za ní už bylo všechno rozmazané, vypadá to nesmírně odporně a uměle.