Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Metal Gear Solid 3: Subsistence

Metal Gear Solid 3: Subsistence

Metal Gear Solid 3: Subsistence

Metal Gear Solid 3: Subsistence

Metal Gear Solid 3: Subsistence, Metal Gear Solid 3: Snake Eater - HD Edition

Metal Gear Solid 3: Subsistence, Metal Gear Solid 3: Snake Eater - HD Edition

Metal Gear Solid 3: Subsistence, Metal Gear Solid 3: Snake Eater - HD Edition

Metal Gear Solid 3: Subsistence, Metal Gear Solid 3: Snake Eater - HD Edition

Metal Gear Solid 3: Subsistence, Metal Gear Solid 3: Snake Eater - HD Edition

Metal Gear Solid 3: Subsistence, Metal Gear Solid 3: Snake Eater - HD Edition

Metal Gear Solid 3: Subsistence, Metal Gear Solid 3: Snake Eater - HD Edition

Konami
Konami
Konami •  Bluepoint Games (X360, PS3, Vita) •  Armature Studio (Vita)
Konami •  Bluepoint Games (X360, PS3, Vita) •  Armature Studio (Vita)
Konami •  Bluepoint Games (X360, PS3, Vita) •  Armature Studio (Vita)
Konami •  Bluepoint Games (X360, PS3, Vita) •  Armature Studio (Vita)
Konami •  Bluepoint Games (X360, PS3, Vita) •  Armature Studio (Vita)
Konami •  Bluepoint Games (X360, PS3, Vita) •  Armature Studio (Vita)
Konami Computer Entertainment Japan •  Bluepoint Games (X360, PS3, Vita) •  Armature Studio (Vita)
Konami Computer Entertainment Japan •  Bluepoint Games (X360, PS3) •  Armature Studio (Vita)
Konami Computer Entertainment Japan •  Bluepoint Games (X360, PS3) •  Armature Studio (Vita)
Konami Computer Entertainment Japan •  Bluepoint Games (X360, PS3) •  Armature Studio (Vita)
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
XOne
09.10.2018
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
Android
21.11.2017
XOne
09.10.2018
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
Android
21.11.2017
XOne
09.10.2018
XboxX/S
kompatibilní
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
Android
21.11.2017
XOne
09.10.2018
XboxX/S
kompatibilní
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
Android
21.11.2017
XOneXboxX/S
kompatibilní
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
Android
21.11.2017
PS5XboxX/SSwitch
24.10.2023
XOne
kompatibilní
PS2
17.11.2004
PS3X360
08.11.2011
3DS
21.02.2012
Vita
12.06.2012
Android
21.11.2017
PCPS5XboxX/SSwitch
24.10.2023
XOne
kompatibilní
Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Žánr
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *
akce > stealth akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2, po sedmi letech vyšel v HD kolekci na PlayStation 3 a Xbox 360 a posléze i v této HD kolekci i na Nintendo 3DS a PlayStation Vita.
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater je obecně považován za nejlepší díl v sérii. Původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená PS 2 verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Metal Gear Solid 3: Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PS 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).
Metal Gear Solid 3: Snake Eater je pátým dílem Hidea Kojimi v této sérii a zároveň funguje jako prequel ke všem dosavadním dílům. Big Boss, pod krycím jménem Naked Snake, je vyslán v době Studené války v roce 1964 hluboko na území Sovětského svazu, aby zachránil sovětského raketového inženýra Nikolaje Stepanoviče Sokolova, zničil experimentální superzbraň a porazil svou bývalou mentorku The Boss, která k Sovětskému svazu dezertovala. Aby ji Snake porazil, musí se postupně utkat se všemi členy jejího komanda známého jako The Cobra Unit.

Snake Eater se od předešlých dílů liší tím, že se z podstatné části odehrává v sovětské džungli, kde se místo pokročilých technologií musí spoléhat na divočinu. Snake potřebuje jíst, a tak odchytává zvěř (hady, ale třeba i krokodýly), pádem z velké výšky si může zlomit nohu, nebo se mu může do těla dostat jed po kousnutí pavoukem. Zachováno zůstalo boření čtvrté zdi, zaměření na tichý postup a infiltraci.

Titul původně vyšel na PlayStation 2. V letech 2005 a 2006 vyšla rozšířená verze s podtitulem Subsistence, která na svých dvou discích přinesla úplně první dva díly série (Metal Gear a Metal Gear 2: Solid Snake), dále zcela nový online mód a do původní hry zakomponovala nový 3D pohled kamery, kterou si kontroloval sám hráč. Limitovaná edice Subsistence obsahovala ještě třetí, bonusový disk nazvaný Existence, který nabídl 3,5hodinový film tvořený herními cutscénami doplněný dalšími záběry a remasterovaným zvukem. V roce 2011 vyšla HD edice pro systémy PlayStation 3 a Xbox 360, která běžela na 60 FPS v rozlišení 720p a širokoúhlé 16:9 zobrazení, oproti původní PlayStation 2 verzi (30 FPS a 4:3 zobrazení).