Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Metal Fatigue

84
5 hodnocení Platformy
Žánr:
strategie > real-time strategie *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
18.05.2000 PC
Vývojáři:
Zono Incorporated
Oficiální stránky:
http://www.psygnosis.org/games/metalfatigue
Neklidná doba 23. století bude podle hry budoucností tří velkých korporací ovládajících Zemi, které spojí své síly poté, co se dozví, že v ostatních galaxiích se nachází mimozemská civilizace "Hedoth", která patrně po tisíciletí dobývala cizí světy, až se dostala na vysoký stupeň technologické a ekonomické vyspělosti.

Korporace ovládající Zemi - Rimtech, Mil-Agro a Neuropa tedy posílají své armády k nejbližšímu objevenému okraji Hedotského impéria. Zjišťují však, že tyto mimozemské světy zejí prázdnotou a všechny mimozemské struktury jsou bez jakékoliv aktivity. Co zničilo Hedothy? A zničilo je něco vůbec? Není to léčka? Nad tím už ovšem pohlaváři společností, ani řadoví vojáci nepřemýšlejí, protože v tu chvíli se křehká lidské aliance rozpadá a každá ze tří společností se snaží urvat si ten největší kus z nalezených mimozemských technologií a zdrojů.

Katalyzátorem neshod se stala hádka bratří Angelusů, elitních bojových pilotů obrovských robotů-combotů, o nalezenou mimozemskou zbraň. Diego zůstal u Rimtechu, Stefan se přimkl k Mil-Agru a Jonas utekl i se zbraní k Neuropě. Karty jsou tedy rozdány a boj může začít.

Real-timová strategie z roku 2000 se ve své době snažila hráče zaujmout prvky, které nebyly v žánru RTS běžné. Tím byla určitě plná 3D grafika v době, kdy ještě v RTS převládala izometrie. Dále je tu bojiště, které zaujímá hned tři fronty a to vzdušný prostor, povrch planet a také podzemí. Hlavním tahákem hry jsou ale již zmínění obří comboti, ti jdou, stejně jako všechny jednotky po každé misi, upgradovat. Comboty lze vylepšovat na trupu, nohách i rukách.

Ani v Metal Fatigue nechybí pro podobné RTS typické stavění výrobních hal, ale zde díky tlačítku "prebuilt" za předpokladu, že máte dostatek financí, stavění stále stejných budov v misích odpadá. Takže se vám na začátku každé mise automaticky postaví základna složená z budov podle vašeho předchozího zadání.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.