Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja nenarazil na jediny bug, jen mi hra asi trikrat spadla, ale na vine v tomto pripade nebude MOH, ale spis procesy na pozadi a caste prechody do Win. Se skripty jsem taky nemel vic jak jeden problem. Ve druhe casti staci pochopit, ze je potreba se stale posouvat kupredu aby se nerespawnovali dalsi nepratele, ale takhle to bylo i v MW1.
Jo, ty skripty jsou nějaký dementní a buglý. A to už vůbec nemluvím o tom, že občas musím přemýšlet, co vlastně udělat, aby se nějakej skript spustil. Ve 2 metry širokým koridoru je opravdu umění to skriptování takhle zmršit.
se divim, ze ste meli tolik bugu, me zadny vetsi nepotkal...
Takovych bugu je ve hre strasne moc. Nyni jsem ve druhem dnu a za tu dobu jsem musel misi nekolikrat restartovat kvuli zasekum partaka ci nepritele. Jako nejaky becko tenhle MoH.
V te misi jak se jede na čtyřkolkách tak v druhé části je ukol s tím sniperem zastřelím 2 a pak nic se neděje už tam nikdo není ozančuje cíl 450m a nic tam není. Víte někdo?
Pokud nesouhlasíte s tim co řikam, tak mi prostě střelte mínusko. Já to nenapsal v domnění, že všichni budou souhlasit, ale proto, abych řek, co si o tom myslim. Většina tu hraje hru na znalce. Já znalec ale nejsem, za to mam svůj vkus a nenechávam se ovlivňovat tim, co si přečtu v recenzi (TO NEMUSÍ BÝT NARÁŽKA, ALE MŮŽE). A to, že Zimmer je loser jsem přehnal (žeru Zimmera), nebo spíš blbě napsal. Měnit to kvůli vám ale nebudu. Nesouhlas = mínus ;) Já to tak dělam taky.
Ja si zadnou hudbu nezapamatoval, coz je spatny, jen Catalyst, coz s tim nema nic spolecne ve hre, jelikoz je to jen v zaveru....Zimmer je loser? Bal bych se ted o vlastni zdravi ;). Infarktova situace je tam mozna jedna a to v te chysi, kdyz se valy hordy + krasne prostredi hor, to jedine sem si z hry zapamatoval, jeste ze to ma tak skvely multak...
"Nebojim se říct, že co se dynamičnosti týče, překonává Modern Warfare a to díky zvuku a hudbě."

Mno, já zatím MoH nehrál, ale slyšel jsem pár hudebních tracků a říct, že to hudebně překonává MW2 je HODNĚ odvážný.:)
mel sem s tim problemy ale pak to bylo ok a prijde mi to jednodussi tady....jinak sem se v Killzone 2 docela zklamal,cekal sem aspon dobrou hru...
V killzone je to imho lepsi, bo tady to sice vypada moc hezky (muzes se pekne kejvat i na miste :)), ale kdyz drzis L2, tak si zlames prsty, abys taky mohl zmacknout L1 pro miridla
tak zadne revolucni kryti jak sem psal, tohle zkopcili z Killzone 2 stejne jak to boostovani a podani ruky - grrr
toz jsem si to dal teda rovnou na hard a zatim tezka zivacka :)

coz plati vubec o celym gameplayi... hrat se to da, sem tam se najde nejakej ten moment, ale je to hrozne sterilni a nema to koule
tak hraju to podruhe na Hard a je to prdel :D zadny celndz jen beham kropim a upna pohodka :) ale zacinam vnimat jak je ta hra chuda :( to bylo asi pocatecni nadseni...ale MP hraju porad, to je uplne jina a skvela hra :)

muzu byt asi rad, ze hraju na PS3, ovladani naprosto v pohode
pipboy: " Vubec me na MoH sere jak malo mi dava vedet o aktualnim ukolu, vetsinu casu jsem proste jen bezel dopredu." Ono ti ani nic jiného nezbývá, než běžet dopředu, protože v týhle hře jsou neviditelné bariéry asi metr za hráčem, což jsem nikdy v životě neviděl. Linearita až za hrob.
No zas jsem k tomu nachvili sednul - vrcholky hor s zelenou prirodou vypadaji pekne.
Ale ted zase - skriptovana sekvence, plazim se ohnem k dire ve zdi, ale muzu jen dopredu, nemuzu menit smer --> narazim do zdi cca 30 centimetru vlevo od diry -> reload last checkpoint.
Cili je cas na dalsi pauzu :)
S tema minometcikama jsem mel uplne stejny problem. Oni ti to tam sice porad opakuji "use hellfire..!" jenze kdyz ti nereknou, ze takovou vec tam mas a jak ji pouzijes, tak to je pruser. Ja si po chvili vzpomel, ze jsem neco takoveho cetl v nastaveni a nakonec jsem je znicil no. Ze ti nedavaji info o ukolu vadi v prvni polovine hry, kdy opravdu vubec nevis co tam delas a vypada to, ze proste prejizdis z jedne vesnicky do druhe a nicis co se da. Pozdeji se cela hra zmeni v boj o preziti a tam je sila MOH. Ta atmosfera, kdy jedine co chces je zdrhnout od tamtud, je vynikajici. Vubec cela druha polovina hry mi prisla lepsi. A konec me dojal vic nez jakekoli KIA v MW.:)
Netusim vubec po cem jsem tam strilel, proste uz davn rozstrilena dira/flek, nikdo okolo, nic v ni. Pri tretim naletu z niceho nic mission failed. Kdyby aspon neco z te diry sestrelilo ten druhy vrtulnik nebo tak neco, ale proste nic, mission failed. Slusna hra by upozornila.
Kdyz jsem poprve mel pouzit hellfire na ty minometciky, tak jsem si te hlasky nejdriv vubec nevsimnul a jak curak do nich kropil samopalem. Jo hlasilo mi to pouzij rakety, toz jsem mackal cudlik na rakety - nejsem v dosahu. Toz jsem dosel k nazoru ze se zas neco posralo, reloadnul checkpoint a zaznamenal tu kratkou hlasku at drzim klavesu 4 ktera tam 2 vteriny nenapadne visela a pak navzdy sbohem. Nevsimnul sis? Tak to ses hraci v hajzlu.
Tohle proste nejsou veci co jsem v dnesni dobe ochotny tolerovat. Vubec me na MoH sere jak malo mi dava vedet o aktualnim ukolu, vetsinu casu jsem proste jen bezel dopredu jak blbec (kdyz teda hra dosla k nazoru, ze muzu).
pipboy: Jen jestli si ve vrtulniku pouzival hellfire (klavesa 4). Take mi chvili trvalo nez jsem na to prisel. Na obdelnicky hellfire (pokud nejde o obdelnicky znazornujici typky s rpg), na vse ostatni rakety a kulomet.;-)
LJ: MoH:Frontline byl 4ty medal pro PS2(mozna Xbox), zatím sem v prvnim kole, pri vylodeni, takze nemuzu rict, ikdyz mozna je to ta hudba z menu, az budu u ps3 zcekuji to, ale mas pravdu, ze je to tipicky moh music, jednak to muze byt z Frontline ale taky z kterehokoli MoH ci uplne z jinama....
Fg: A je to klasický "medal motív" len prerobený? Pretože Frontlines som tiež nemal kde počuť a je mi to fakt veľmi povedomé, tak rozmýšľam, či to nie je prerobená téma zo starých medalov, alebo či je to fakt veľmi podobné hudbe z nejakého filmu.
LJ: ta hudba v traileru byla hudba z Frontlines(pravdepodobne) ne z noveho MoH
Osobně nedám dopustit na soundtrack z Brothers in Arms, to je podle mě vrchol válečné orchestrální hudby. Mimochodem pokud máte jedničku, tak tam najdete tento soundtrack ve formátu .ogg. A starší MoH jsou také skvělé.
DoomCZE: Protože po těch Giacchinovinách v sérii Medal of Honor jsou hráči zvyklí na něco důstojnějšího, ale ta doba se na tom podepsala, no.
DoomCZE: Ja netuším, nepočul som ten soundtrack, reagoval som na hudbu vo videu od Fg, že mi prišla odniekiaľ povedomá (z filmu), ale že to neviem zaradiť. Holt ja napr. celkom zatracujem Zimmera, občas znie dobre, ale pre mňa je to len ďalší overrated skladateľ klišovitých orchestrálok na mieru. Neprekvapivý, neoriginálny. :)
Tulareanus: Čekal jsem, kdo se chytne. Tady na DH se moc takových nenajde, jenom Fg o tom napsal něco v komentáři. Jinde na internetu je ale ten soundtrack hodně zatracovaný a osobně nechápu proč.
Včera jsem si dal první misi a líbí se mi to. Prostředí má něco do sebe a vypadá to o kus realističtěji oproti konkurenci. Uvidíme co další mise, ale horší to snad nebude.
Zimmer dělal v MW2 jen main theme, podobně jako Christopher Young v The Saboteur, takové velké ryby přece nebudou dělat něco tak pokleslého, jako jsou hry! ;-) A soundtrack Medal of Honor soudě z té ukázky je při nejlepším průměrný.
bože odkiaľ je tá hudba, čo hrá v tom videu? je mi to odniekiaľ strašne povedomé.
EA LA mi v MOH pripravili pekne prekvapeni. Jak proboha muze byt singleplayer na Unreal Engine 3 narocnejsi na HW nez multiplayer na Frostbite?

A taky nejak podivne funguje mys, ktera vubec neprizpusobuje citlivost pri pouzivani miridel nebo nedej boze sniper scope. To aby si pri snipeni clovek porad menil DPI. Tohle myslim do finise nedotahnu.
člověk, který měl v době vydání HL 6 let jej porovnává s 13ti letým odstupem se hrou, která je žánrově úplně někde jinde. no jasně... :-)
Tak System Shock je tiež legenda, ale porovnávať to? HL je možno priamočiarejší a to vadí? Nechcem byť za prehnaného fanboya, alebo čosi podobné, ale nejak mi pripadá, že mu z nejakého neznámeho dôvodu chceš krivdiť. :)
Tak já měl na mysli hlavně válečný FPS né FPS celkově. FPS samo o sobě má ještě hodně co nabídnout. S tvrzením, že EP3 nikdy nevyjde ovšem nesouhlasím. Bude to velkolepý zakončení a Valve si na něm dávaj záležet a jak je jejich zvykem zase nepouští jedinou informaci což už dnes, po zkušenostech s Mafii 2, beru jako plus :-) a všechno bych zakončil tim, že Half Life 2 je nejlepší FPS posledních deseti let :-)
Počkej, já nezačal porovnávat HL s Bioshockem. Mě jen překvapuje, jak je HL populární když vezmu, že před ním vyšel podobný (a v mnoha směrech imho lepší) System Shock.

Drolin: Seš frajer srovnávat HL (1998) s Bioshockem (2007). HL jako matka všech moderních FPSek nemusí po těch letech dokazovat, že byla revoluční, protože každý to ví a jen ten, kdo si hru prvně zahrál o deset let později má hloupé řeči.HL - první hra se skripty pro filmový zážitek a interaktivní vyprávění příběhu a první hra s pokročilou skeletální animací postav. Oboje se využívá dodnes.
Drolin: HL mal na svoju dobu tiež parádne intro, v 98 bol HL po mnohých stránkách jawdropping, už len pre tú svižnosť a to, že sa hráč necítil tak strašne spútaný enginom ako pri mnohých starších hrách (výnimkou bol asi len Unreal).

Marwel: No vo Wolf3D toho nebolo viacej. :)