Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tomáš Sedlák • 37 let • analytik, ux • Mladá Boleslav (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Medal of Honor

  • PC 65
Tak jo. Potřetí jsem s vrtulníkem narval pytel raket do blbého obdélníčku a výsledkem mi bylo mission failed. A tohle nebylo poprvé. Orientace v podobných situacích v MoH je otřesná. Aby to nebylo málo, skriptovanost celé hry dosahuje absurdních rozměrů - situace, kdy nelze někam jít nebo něco udělat jen proto, že jste se k tomu dostali o pár vteřin dřív, než "designér" zamýšlel, se tu objevují jak na běžícím páse a poštěstilo se mi i zůstat trčet za neviditelnou zdí, zatímco zbytek týmu odbíhal kamsi v dál.

Ty skripty navíc ani nejsou bůhvíjak zajímavé, nebo alespoň líbivé, navíc graficky je hra vyloženě hnusná - třebaže mám všechno na maximu, výsledkem je cosi, čemu by se nízká nastavení detailů v dnešních hrách mohla škodolibě vysmívat. Prostředí je většinou tak jako tak docela neatraktivní a když už se náhodou objeví nějaká ta zajímavá lokace (svítání v horách má určitě potenciál), jednoduše ji pohřbí mizerná úroveň detailů čehokoliv. Animace - důležitá to složka her stojících na skriptovaných momentech, jsou vedle Modern Warfare směšně ubohé: Vzdálenější nepřátelé se občas na nějaké běhání vybodnou úplně a mezi kameny vesele slajdují, panák na začátku hratelné části nevytáhne zbraň "někde z dola", ale prostě se najednou objeví ve výhledu. Grafické stránce hry prostě kompletně chybí smysl pro detail, nehledě na to, že v podstatě není na co valit oči. Je to nuda. Je to nepřehledné. Je to zabugované, je to hnusné, protože je to odfláknuté.

Hudba. Ta orchestrální je ok, ale mnohem víc jsem si všímal jakéhosi srance poslepovaného z rocku, rapu a bůhvíčeho vlastně, prostě doprovod ve stylu "America, Fuck Yeah!" a to od tvůrců považuju jen za další formu týrání.

Vybavuju si jen dvě pozitiva: Nemusel jsem sáhnout na defaultní rozložení kláves (blbost, ale výjimečná). Druhým pozitivem je pak situace herní, kdy se skupinka vojáků uvnitř opuštěného domku brání nekonečným přívalům Talibánců, zatímco jí pomalu dochází munice a zdi - to byl pro mě jediný kvalitní moment v novém Medal of Honor.

Kdyby tohle byla ruská budgetovka, moc bych toho nekritizoval, možná bych i něco pochválil. Jenže - bavíme se tu o EA, značce Medal of Honor a rádoby AAA hře/konkurenci Modern Warfare. A v tomhle kontextu je MoH jednoduše naprostý fail.

Pro: jeden památný moment, jedna celkem pěkná lokace, díky bohu je to aspoň krátké

Proti: bugy spojené s mizerným skriptováním, zastaralá grafika, často nepřehledné, nechtuně lineární - hra vám občas nutí i kam se dívat, nebo jak rychle běžet, prostě odfláknutý šmejd je to

+12 +16 −4