Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Všivák (04.07.2023 14:53): vím o nich, ale nejdříve je na řadě Black Knight. Mercenaries asi nebude tak o příběhu, ale co jsem vyrozuměl, tak možná to hezky rozšíří ono universum. Ale vypadá to právě zajímavě tím, jak je tam ten ekonomickej model, že to bude jiný.
Ale paradoxně to vypadá na delší hru (40 misí), než původní Vengeance, to nebývá u datadisků zvykem. Ale je možný, že za každej klan bude třeba 5 misí jednoduchejch, že to půjde rychle, nevím.
U Vengeance těch 25 misí taky šlo hned, že jsem dal klidně tři za hodinu a pak se člověk trochu zasekne v tom městě.
@Charllize (04.07.2023 13:43): pravděpodobně jde hlavně o to, že jsem už u čtyřky věděl do čeho jdu a psychicky se na to připravil. Pak už ty detaily, které mi to zpříjemnily, byly bonusem navíc:-) jak píšu na konci, asi bych už taky trojku dal a zlepšil si názor, ale asi to už nedám.
Teď se snažím rozjet Black Knight, zatim to nevyšlo, ale dneska se to povede, cítím to v kostech :-)
jinak nejhorší tenhle dojem z velikosti má asi Slave Zero
@Dan9K (komentář): Ja to měl naopak. Po trojce jsem nesnesl čtyřku. Nejvíc mi vadilo ze oproti trojce ty mechové působili jak hračky v takovém tom poměru k prostředí. Ve trojce mi ta mohutnost přišla udělaná o dost lip. Ono s tímhle má problém vícero mech her, a z mojeho čiste subjektivního pohledu to v ty trojce je pořad asi nejlepší .
@Ebb (04.10.2012 12:11): Pocujem prvy krat. Hmmm, ako mi to mohlo uniknut a nic o tom neviem.... hanba mi.

Ale nejaky rok dozadu bolo tusim na gametrailers.com (ci co to je) aj nejake video Mechwarrior 5 postavene na Unreal 3 engine, ale asi to uz davno stopli. Aka skoda, nevedia co je treba na trh dodat.
@mazar1234 (03.10.2012 20:15): Hah, nj. Ultra AC 20 som ešte v MWO nepoužil, ale AC 20 je trochu problematické. Značne nepresné ak nie je cieľ veľmi blízko (ako v stolovke). Ak trafí tak mech väčšinou ide na zem aspoň na pár sekúnd. Sú aj niektoré medium mechy solídne, väčšinou na diaľku - Catapult s 2x LRM 20.

Zatiaľ sa zvláštne chová PPC, podľa pravidiel by mal mať postih pri strelbe na blízko a toho sa drží aj MWO. Narozdiel od MW2-4, sa PPC v MWO mierne odkláňa od cieľa ak cieľ stojí príliš blízko. Čím je cieľ ďalej tým presnejší ten lúč je. Rovnako LRM (long-range missile), čím bližšie je cieľ tým dlhšie sa zameriavajú. Čo nebolo v MW2-4.

Prekvapivo, oproti stolovke, je AC 2 použiteľné. Strieľa to rýchle dávky, veľmi presné, rýchlo sa dobíja, a nevytvára takmer žiaden heat.
@Ebb (03.10.2012 20:05): Uz prestan lebo dosiahnem orgazmus citanim textu.

Inac to co pises je pre mna hlavny dovod preco vobec nemusim tzv. Medium mechy, pre mna je to "zabarina" maximalna. Moj nazor je ze, Bud som taky frajer ze uspeedujem cokolvek na Light mechovi (co nie som) alebo som proste hovado - co ako som - a dam si 2X UAC 20 (a zaroven dost velkeho mecha aby to odniesol ze ano). Milujem salvu z dvojice UAC 20-tok. Ta radost ked aj akykolvek Annihilator bez problemov lahne na zem po prvom zasahu je proste skvela. Nehovoriac o tom, ze je mrtvy (po dalsich salvach 2xUAc20) kym si vobec stihne uvedomit ze by sa mohol aj postavit na nohy :-).
jooo, Mega-Heavy weapons som mal vzdy rad...
Ja som hral najmä stolovku Battletech ešte veľmi dávno. V CB sa hraje väčšinou s inner sphere mechmi. Takže nečakaj hneď 100 tonový clan mech.
Pocit z ovládania a strielania je lepší než v trojke.

Treba povedať, že je tu možné zničiť aj 35(t) Jennerom aj 100(t) Atlas, kedže ľahké rýchle mechy sa pohybuju a manévrujú ďaleko ľahšie rovnako ako v stolovke. Extrémne pomalý Atlas s AC20, LRM20, SRM6, 4X MLaser bez podpory ktorá by mu kryla chrbát je veľmi zraniteľný voči rýchlym mechom. Toto mi napríklad v MW 3-4 chýbalo.

Navyše ešte o niečo dôležitejší je tu heat management. Zbrane sa relatívne rýchlo dobíjajú a človeka to tak nejak núti častejšie strielať, čo dosť často vedie k vysokej teplote a odstaveniu. Grafika je super, dajú sa tu robiť bodychecky ako v stolovke -- naraziť do iného mecha a zhodiť ho (rozhodujúca je hmotnosť a momentum), či skočiť na iného mecha po použití JJ, alebo z vyššieho miesta, atď.

Samotný skirmish je proste super. Som nadšený. Všetko mimo toho je zatiaľ viacmenej zablokované (t.j. Mech Lab, Pilot experience + advancement, opravovanie, nakupovanie mechov atď), čiže tam je otázne.
@Ebb (03.10.2012 19:36): No ak je to len o milimeter lepsie ako Mech 3 (comu je velmi tazke uverit) tak je to jedna z najlepsich sprav za poslednych minimalne 5 rokov.

Trebars dojde na moju milovanu konfiguraciu.

Daishi - 100 ton mech
2x Clan Ultra AC 20
2x Clan Large Pulse Laser

have a nice day.
NDA je liftnuté, ťažko nájsť superlatíva, samotný skirmish v MWO je fantastický. Lepší než MW 2, MW 3, MW 4 aj so všetkými datadiskami dokopy.
Většina městských misí a hlavně poslední mise (útok na palác) teda zklamání...
Městské mise byly slabé kvůli odfláknutému prostředí a neschopností členů týmu být užiteční jinde než na otevřeném prostoru. A poslední misí jsem prošel jako nůž máslem...
Jo, to mělo být původně. Ale nakonec zbyly jen ty Mercenaries a MekPack...
Někde psali, že by to měl být celý MW4 se všemi přídavky. Ale popravdě já sám mám v těch dílech bordel... :)
Jen bych tedy uvítal spíš třetí díl, ale zase čtyřku jsem moc nehrál... Každopádně z toho mám větší radost než z ohlášení pětky :D
Jj, taky jsem na to už přišel a datadisky mi chyběly, takže jsem jenom rád.