Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (18.11.2012 22:35): Za názor na mínuskování máš u mě palec nahoru, ikdyž mě to asi tolik neprudí. Občas mě ale pobaví, že napíšu fakt dlouhej koment a hned v první minutě zveřejnění mi tam přistane mínus - neboli je jasné, že to dotyčný nemohl stihnout přečíst. Takže si to vysvětluji tak, že někdo nesnáší dlouhé texty nebo mě postihla zdejší češtinářská policie:-D
@Phoenix (18.11.2012 22:13): Závěr byl děsnej, hlavně na nejtěžší obtížnost - plus ano, musel jsi zůstat v krytu, jinak Tě zabil "granát" - resp. automatická smrt - místy mi to fakt připomínalo Kane and Lynch, kde nepřátelé vydrželi klidně přes deset ran. To se nedalo.
@M.a.t.t. (18.11.2012 21:38): Tak s tím už se dá pracovat :-)

V čem konkrétně? Nebylo to až tak těžké, až tak akční, bylo tam míň borců? Uznávám, podle walkthrough na youtube jsem jich teď napočítal dvacet, ale mně prostě obecně přesně takové situace přijdou strašně laciné a rádobycool, tím spíš, že neexistuje žádný rozumný taktický způsob, jak se s tím vypořádat (uznávám, problém může být na mé straně, čím je člověk starší, tím má asi raději komorněji laděné cokoli). Když to porovnám s logickým a podle mého velmi podařeným koncem dvojky, kde je jeden dobře schovaný týpek, tak styl dvojky je mi prostě daleko bližší).
@M.a.t.t. (18.11.2012 21:19): Nehledám za tím nic speciálního, spíš mě zajímalo, jestli:
a) tvrdím něco, co očividně není pravda
b) nelíbí se mi něco, co považuje většina ostatních v akcích za grunt (skripty, počty nepřátel)
@Walome (18.11.2012 20:13): Recenze je vždycky subjektivní, i když má člověk nahráno kolik chce a snaží se jak chce (u filmů nebo muziky je to stejné). A každému přijde podstatné něco jiného, já i v akcích ocením spíš pomalejší postup, prozkoumávání prostředí, spíš míň tuhých a chytrých nepřátel než kvanta, která člověk dává na pár ran.

Navíc, jak psal někdo tuším u některého dílu Medal of Honor, v momentě, kdy má hra realistické prostředí, tak si člověk spíše všímá do očí bijích nerealističností, které by ve scifi nebo fantasy přičetl na vrub magii či pokročilé technice (respawn v druhoválečné akci vs fantasy či scifi teleportace). U hry z reálného prostředí máme daleko větší sklon očekávat realistické chování objektů a jsme více zklamání, když se tak objekty nechovají, v porovnání s chováním objektů v nerealistickém protředí.

Hodnocení komentářů vidím stejně, odlišný názor je potřeba, nikomu nebudu dávat minus proto, že strhá Deus Ex kvůli UI, zatímco já jej považuji za jednu z nejlepších her všech dob a jednu z mála, která si zaslouží absolutní hodnocení.
@M.a.t.t. (18.11.2012 20:22): Ale vůbec ne, jsem sice cholerik, ale v principu mi nevadí, když mě kdokoli označí za vola (sebereflexe je důležitá i pro choleriky), ale chci znát důvod.

V momentě, kdy mi mínuskují komentáře borci, kteří si hru nekoupili/nedohráli, bych opravdu rád věděl, v čem konkrétně nemám v komentáři pravdu. Pro každého je podstatné něco jiného, ale taky nedám mínus člověku, který obhajuje dobře udělanou tuneloidní střílečku jen proto, že osobně dávám přednost sandboxu.
@Phoenix (18.11.2012 20:10): No jasný. Já se taky snažim hry dohrát - nebo když mě naštve hned zezačátku, tak jí taky dám málo procent... ačkoli to se snad ještě nestalo.

Mně se hra líbila a dal jsem ti plus - 1) za to, že to bylo slušně napsaný, 2) relevantní důvody proč se Ti hra nelíbila 3) si často rád přečtu opačný názor - pokud má hlavu a patu (to kdyby chtěl Say rejt ohledně komentu k Mafii :) :) )
@Walome (18.11.2012 19:59): Jasně, v momentě, kdy hraju nějaký sandbox 100 hodin a královsky se bavím, tak jej asi nemusím dohrát na to, abych byl schopný jej ohodnotit rozumně (hlavně v momentě, kdy jsem viděl maximum herních mechanismů a seděly mi). Na druhou stranu, ohodnotím-li koridorovou akci třeba po hodině dvou z celkové herní doby 10ti hodin, tak může být spousta věcí dál jinak (neřku-li případy mraků RPG, které se po deseti hodinách začnou teprve rozjíždět).
@Phoenix (18.11.2012 19:48): "až si budete hry kupovat (pokud možno za vlastní peníze), tak budete možná kritičtější" to je velká pravda, ale já byl kritickej i předtim :-D Teď jsem spíš nasranej, když mi hra nefunguje jak má nebo když se musím přihlašovat na nějaký účty. Kvalita hry, to je prostě zajíc v pytli.

A já hodnotím i hry, co jsem nedohrál - třeba Just Cause 2 nedohraju NIKDY a dal jsem mu 90, protože se u něj královsky bavim :)
Zajímavé je, že pan HELLER, který mi udělil minus, hru nevlastní ani nedohrál (což mu nebránilo ji ohodnotit 90ti procenty). Osobně nikdy nehodnotím hru, kterou jsem nedohrál. Pan willy a pan Kostik (další dvě minuska) hru sice dohráli, zato ji ani jeden nevlastní.

Borci, nic ve zlém, ale až si budete hry kupovat (pokud možno za vlastní peníze), tak budete možná kritičtější (vlastní zkušenost). Co kdybyste mi raději napsali, v čem konkrétně v textu nemám pravdu?
@Borghal (18.11.2012 12:24): Já se bál, že mě to bude taky deptat, ale zjistil jsem o sobě jednu věc - cutscény mi asi vadí jen v rpg - například v Zaklínači 2, kde jsem v prologu a v první kapitole nevěřícně kroutil hlavou - to je open world a první hodiny jsi svázán cutscénama a linearitou... MP je akce, nějak mi to do toho sedlo. Hlavně se na to krásně kouká, ty jeho vrásky... :) skvěle detailní.

Ale jako ano, ty efekty jsou peřehnaný, hlavně v momentě kdy přestane chlastat, to pak ani nemá nějaký opodstatnění :-D Jen prostě, aby to bylo cool - něco jako v Kane a Lynch 2.
@Walome (18.11.2012 12:18): No mě to právě kvůli těm cutscénám přišla jako dost potrhaná jízda. Můj doje mz toho byl - máš pauzu půl minuty i více, pak můžeš chvilku střílet, a sotva si to začneš náležitě užívat, další filmeček - a takové tempo (hm, ne, jak se sakra řekne "pacing" česky) mi z hlediska gamedesignu nepřijde nejlepí.

Samo o sobě by mi to nevadilo, ale v kombinaci s těmi psychedelickými filtry, škoda mluvit.
@Paul (18.11.2012 11:54): Aha - no já měl pocit, že po "chvíli" se tam objeví možnost filmeček přeskočit - ale je pravda, že když jsem hru ukazoval a chtěl hned začít nějakou přestřelkou, tak jsme museli čekat, než se Max vykecá :)

Ale tady mi to fakt nevadí - hra je díky tomu jedna velká, plynulá jízda a to je něco, co jsem si fakt užíval.
Mě při prvním hraní taky custcény nijak nevadily (ikdyž jasně, občas jich je krapet moc), ale štvou mě pro další hraní, že se jich dost nedá přeskočit.
Phoenix: Až na grafiku vs. HW nároky souhlas - hlavně s počtem nepřátel. Jinak pěkně napsáno.
Phoenix - su to len smiesne zlomky oproti niektorym dungeonom/RPG :-) (pocet mrtvych nepriatelov).

Ale komentar sa mi paci a posobi na mna znacne objektivne, v podstate mi uplne potvrdil presne to co som si o hre z dostupnych ziskanych informacii myslel.
Phoenix: ano, ty počty nepřátel mě taky nepříjemně překvapily... zbytečný (až komický) množství.
Jo a zpívaje song ve hře? To jsem snad ještě nezažil (když pominu muziku v klubech apod a různý vokály atd.). Každopádně parádní nápad.
@Chuck (05.11.2012 08:35): Vyjádřil jsem se zbytečně moc vulgárně, správně mělo být "zklamání". Ale jinak souhlasím, moje subjektivní hodnocení zde nemá moc váhu, když jsem Conviction ani nehrál .. :D

@Walome (04.11.2012 23:15): Aha, takže že jedná jen hyperbolu, už jsem měl strach, že tu hru vážně dovedli zu grunt .. :D
@Majkee (04.11.2012 22:50): Ale, tak to zase neber. My si s Chuckem rozumíme, on chápe jak to myslilm. Každopádně Conviction je místy hodně podobnej, ale furt má k sérii SC blíž než Max :-D
@Chuck (04.11.2012 22:10): Čoveče, myslel jsem na Tebe páč mi to občas připomnělo Conviction... a říkal jsem si, že mi tam chybí nějaká parádička typu "označ a zabij" ... tak jako tak je MP3 podle mě slušný nástupce předchozích dílů - takový Max z dnešní doby, ovšem vracející se ke kořenům (žádný autoheal, žádné "ukazovátka" kde co najít, žádné směrové šipky...). Je to čistá hratelnost a čistá akce s příběhem, který neurazí a s několika výbornýma hláškama: "zabil jsem víc poldů než cholesterol" :)
@CJ (04.11.2012 22:00): Jo, jeden jsem tam našel :)

Každopádně dobrá hra. Skvělá akční hra - místy trošku moc nepřátel, ale jinak okej. Poprali se s tim dobře, to se jim musí nechat.
@Walome (04.11.2012 21:55): Ja mám rád blbinky navyše. :D Ale keď už bol tak parádne spracovaný prečo ho nevyužiť. :)

Neviem, nejako si nemôžem spomenút. Ale ak nemá granáty, tak tam určite bol granátomet. Alebo si to mýlim s nejakou inou hrou? :D
@CJ (04.11.2012 21:51): No ale Max granáty nemá, ne?

Na medium je bullet timu tak akorát... nejlepší systém byl podle mě ve dvojice - prostě se doplňoval sám, hra tam byla na tom bullet timu postavená. MP 3 je supr akce sama o osbě a ten bullet time je tam spíš jako taková blbinka navíc.
@Walome (04.11.2012 16:46): Neviem, či si to pamätám správne, ale granáty v SP občas boli, ale asi to bolo vždy v tých bullet-time momentoch, keď si ich mal trafiť vo vzduchu. Vlastne sa mi zdá, že ich na Teba hádzal boss na konci hry.

Ja som to dohral na medium, a tiež som bol občas naštvaný, ale väčšinou to spôsobil nejaký bug. :D

Ja som zas bullet-time používal dosť často, ale na to dopĺňanie si už moc nepamätám.
@CJ (04.11.2012 14:22): Nojo porád! Dohráno. Spokojenost, i když teda ke konci jsem si musel snížit obtížnost - hra mi započítala "medium" i přesto, že jsem 98% hry hrál "hard", ale okej :) Každopádně hard byla chyba, protože Max jede podle starejch standardů a hard je skutečně hard (a ne, jak je dnes zvykem něco mezi easy a medium). Takže jsem se hodněkrát vztekal. Jak malej german kid.

Každopádně bullet time jsem si skoro neužil, ani jsem nepřišel na to, jak ho vlastně doplnit - občas přibýval jen tak, občas za zabití, někdy za zabití vůbec - ale co mě hodně sralo bylo to, že jsem málokdy dokončil bullettimovej skok - většinou se Max otřel o zeď a tím pádem let skončil a Max se zase válel na zemi. Celkově toho válení na zemi na mě bylo až moc.

Ale celkově dobrá hra a dobrej Max - čekal jsem víc flashbacků (přišlo mi, že New York se úplně nedořešil), ale jinak dobrá hra. Vlastně lepší, dobrá by bylo 50% :)

edit: jen takovej dotaz - v singlu nejde narazit na granáty? Nebo jsem slepej?