Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mám odehrané asi dvě hodiny (ok, sotva začátek) a zatím mě to dost baví, hlavně je příjemná změna oproti jiným hrám, kde člověk bloudí sám a sám, že mám pořád nějaké interakce s okolím. Akorát jsem se teda zděsila vzhledu default Ryderové -- až tak, že jsem to na chvíli rozehrála za jejího bráchu, který taky teda vypadá dost divně (mají oba tak divně velké oči, no nevím), takže jsem začala znovu za jednu z těch preset Ryderových, kterou jsem trochu upravila --- no a teď na ní koukám, že má tak divně spláclý obličej.... Ach jo :) Abych se vůbec dostala k hlavní akci. Kde asi udělali soudruzi chybu, že jsou všichni tak divní?

Nutno dodat, že hraju na PS4 a chápu, že asi nebudou všichni vypadat tak hezky a hlavně, normálně, jako v PS4 exclusive hrách, ale teda čekala jsem víc.
@Guldy (03.04.2017 21:52): achjo, tak si to zkus sam proboha..kdyz rikam ze po povrchu ujdes 180 kroku a vevnitr 140 tak si to asi nevymyslim a zkousel jsem to. urcite to nesedi presne, to je jasny ale zhruba to je podle me ok.
PS: ten obrazek me pobavil, nejaky mlady stavebni inzenyr v akci:)
@Guldy (03.04.2017 21:18): To jsem se zase zamotal do debaty :)
nevim, na delku ma tempest cca 180 kroku, vevnitr jde ujit na delku cca 140 kroku. Sirku jsem nemeril ale jestli by neco nesedelo tak spis ta sirka. Proste to vicemene sedi, na metr presne to nebude. Ale ze by to bylo tak jak predesila guldy ze zvenku ma 10 metru a zevnitr 100 nebo tak nejak je nesmysl..
OK, bohuzel mi nesel ve hre printscreen (to miluju), tak jsem zaexperimentoval. TADY JE SCREEN

Doufam, ze to je videt. Uvnitr Tempestu je to velky jak na hotelu. Da se tam BLOUDIT. Z venci to je nesrovnatelne nerealisticky. Zkus si jenom stat u palubky GALAXY MAP koukat tim obrovskym sklem, ktery tam proste z venci neni.

Musi to byt s Tempestem, po kterym muzes splhat. Ne ten zakotvenej nekde v dalce, se kterym jde odletet jenom pres teleport a video. Tam je to nastaveny v pozadi a je vetsi.
@Guldy (02.04.2017 22:11): jsem v 15% a zatím to taky vidím na hodnocení 80....sice tz neni ta epicnost druhého a třetího dílu ale věřím, že stejně jako ME1 i andromeda přípravi živnou půdu pro další díly.....zatím všechny novinky...gameplay a informace hltam...jo hra he jiná...ale taky jsme v jiné galaxii..cizí a nebezpečné
Tak dohrano. hru jsem si uzil (primarne ten gameplay), z konce mam smisene pocity.
@Gordon (02.04.2017 13:47): to posledni meritko je jen observable universe, coz se odhaduje jako treba desetina vesmiru, kdyby byl konecny, ale stejnej guess je i ze je nekonecny.

V nasi galaxii 400 miliard hvezd, k ty nejblizsi hvezdny soustave by se rychlosti svetla (300k km/s!) letelo tri roky. A galaxii jsou miliardy. Ty vzdalenosti a meritka jsou nepredstavitelny pro nase kapacity.

Nase galaxie ma rozmer 1 a 18 nul km. 100k svetelnych let. To by melo byt teda z jednoho konce na druhy 100k let rychlosti 300k km za vterinu. :) a to je furt nicotne zrnko
@Guldy (02.04.2017 08:46): hlavně to takhle museli vymyslet kvůli absenci vysílačů.

Jinak to největší měřítko mě stejně nepřestává fascinovat, jako kdyby galaxie byly jen atomy a hvězdy sub-atomarní částice v obřích neuronech nějaké inteligence... :D
Kdyz davam escape a vracim se do hry nebo jdu behem hrani pres loadingy, stava se mi neprijemnej slutter. Cim to muze bejt? Ze se z hdd nestihaj loadit textury nebo to muze byt omezenyma 8gb ram? Nebo uplne neco jinyho? Nevite? Jedu to na high a fps jsou v pohode (gpu a cpu nema problem).

Taky by mozna pomohl clean install OS. Mam to po pul roce uz dost zasrany.
@Gordon (02.04.2017 01:48): Jo, je to cluster hvezd kolem super cerny diry (velka, ale ne nejvetsi).

Pro ilustraci ze skutecnyho vesmiru je tenhle obrazek: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ALLER_%28JPEG%29.jpg

Ten treti obrazek je asi to nejblizsi k tomu, v cem se odehrava Andromeda. Tech hvezd je tam par desitek. Na tom ctvrtym obrazku je videt cela galaxie, kde je 200 - 400 miliard hvezd (Slunci - a kazdy ma svy planety atd.). A Andromeda je jeste vetsi, nez Mlecna Draha.. asi 5x. Takze ve skutecnosti by to bylo zanedbatelny smitko v pousti nebo kapka v mori.

Ale tak pro ucely hry to musi bejt takhle a uplne malo toho asi neni.
@Guldy (02.04.2017 00:11): Co sem pochopil tak to je několik hvězd obíhající kolem brutálně velké černé díry ne? Prostě taková rotující hvězdokupa? To by pak z Andromedy nebyl ani ten kousek, ale jen drobeček smítka... :D
Ja mam po 25 hodinach 35%. Hraju biotica a je to OP jako svine. Nikdo nema sanci. Hraju na druhou nejtezsi. A uzivam si docela jako fanda vesmirui to cestovani mezi hvezdama v clusteru (coz je kousek galaxie vlastne).
Tak dnešek jsem si docela užil. Zabil jsem architekta, příjemně mě překvapily dva úkoly. Posádka se začala dobře vybarvovat. Na konci jsem dobyl outpost Kettů a mám viability na Eosu 100% - kdyby po opuštění základny nebyla opět plná nepřátel a Cora neříkala "Ach.. jak je to tu teď klidné.." a Kettové kdyby se mi nespawnovali před očima, tak bych byl naprosto spokojený.

Dneska měla ale Andromeda docela dobrý den.
@pajmič (01.04.2017 14:35): Já za sebe musím říct, že hraju na PS4 Pro a bugů mám minimum, nejčastěji se jedná hlavně o to, že mi postavy mluví přes sebe, ale asi jenom jednou se mi stalo, že jsem se ve vaultu objevila v Nomadovi. Jinak si ale na bugy nějak výrazně stěžovat nemůžu :)
@pajmič (01.04.2017 14:30): A co se těch bugů týče, krom občasné odolnosti bugů proti Nomadu a levitujících postav nic zásadního, rušivého nebo rozbíjejícího se u mne neobjevilo. PS4 je na tom podstatně hůře. Viděl jsem i případ, kdy se mapě nenačetl skybox a detekce objektu/hráče se světem byla fucked.
@M.a.t.t. (01.04.2017 14:06): Protože se ti hra libí i přes ty chyby z tebe nedělá fanboye, drahý kolego. Spíš normální osobu bez emo příznaků, jenž je schopna si ještě pořád užít daný produkt.
@JohnCZ (01.04.2017 13:52): Mne teda vôbec nepríde, že by vedľajšie questy nectili pôvodnú trilógiu. Zbieranie rônych minerálov a podobne bolo aj v prvom dieli, kde však do toho hráča nikto nenútil, krátke fetch questy zase v trojke a tak ďalej. No až tak veľa ich skutočne nie je a hoci sú vedľajšie misie v zásade jednoduché, väčšinou sú pomerne rozumne integrované do hlavného príbehu ako píše Charllize. Witcherovská kvalita to síce nie je, ale úprimne... tú nemá okrem Witchera nik.
@JohnCZ (01.04.2017 13:52): ja teda nevim, ale za tech 30 hodin tam tech fetch ukolu moc nebylo, spis minimum. jasne mas tam nejake task ukoly sesbirat 15 druhu mineralu, ale ten ukol se tahne celou hrou a na kazde planete mas treba dva tri mineraly na oskenovani, me to nijak strasny neprijde. Jinak i ty slabsi ukoly maji aspon nejakou minimalni navaznost na hlavni deni a maji urcite zajimavejsi dej nez ze by jen slo o to prinest 20 zubu savlokrtka nejakymu emzakovi.
@Charllize (01.04.2017 13:29): Mě asi nejvíc zviklala ta kritika na slabý příběh a fetch questy. Pro mě byl vždycky ME o příběhu, postavách a dialozích. Co to je sakra v poslední době za trend nectít předchozí díly série? :( Ale jednoho dne si to určitě zahraju. Zatím to snad bude opravené a kompletní. :) Nicméně ač mě ten hejt štve, tak to může mít v konečném důsledku i pozitivní dopad a EA bude u dalšího dílu o něco důslednější a nechá kluky z Bioware na hře zamakat víc. Samozřejmě ale asi víc záleží na prodejnosti hry, než na recenzích. Jen se tak trochu obávám, že po odchodu mnoha důležitých lidí jsou zlaté časy Bioware opravdu pryč.
@M.a.t.t. (01.04.2017 12:34): Jo, ono nejsi sam. Je jasne ze to mohlo byt lepsi, ale to by mohla byt jakakoliv hra. Zrovna u tehle hry je skoda ze plno lidi na zaklade recenze to ani nezkusi, pritom je docela velka sance ze by se jim to mohlo libit. Myslim ze az se Andromeda dostane do nejake slevy bude to pro plno lidi daleko zajimavejsi, na jednu stranu ten strach z te negativity chapu a ze se nekomu nechce vyhodit 60 euro kdyz si neni uplne jisty.
Ono kdyz vysel prvni ME na X360 a pak na PC tak to taky nemel uplne jednoduchy, v te dobe se od Bioware cekal dalsi KOTOR a ono to tak uplne taky nebylo, nadavalo se na konzole, na MAKO, na postavy, na akcni souboje..atd. A jaka to je dneska legenda, holt cas tu hru proveril a z Sheparda je ikonicka herni postava. Samozrejme Andromeda ma ten hate daleko vetsi, a nevim jestli se z toho nekdy uplne vyhrabe:)

Me zatim asi nejvic vadi mensi pocet clenu tymu, chtelo by to aspon jeste dva, sest je malo, navic ctyri jsou emzaci a neslany nemastny Liam a problematicka Cora mi na zastupce lidske rasy prijdou krapet malo. Pak mi taky nesedi Salariansky pilot, sice je docela zabavnej a spravne odanej lodi ale Joker byl proste jina liga:)
@Charllize (01.04.2017 12:00): V zásade súhlasím. Každopádne, asi som fanboy, pretože hra ma zatiaľ napriek určitým výhradám baví dosť a rozhodne mi nepríde, že si zaslúži taký hate. Ale ako píšem, asi som Mass Effect fanboy. :)
@Paul (01.04.2017 11:30): ja hraju na ps4 a nejaky bugy tam urcite jsou. Uz jsme tu psal ze jsem na lodi slysel rozhovory postav pri prochazeni ktery jsem jeste nemel v parte. A postavy obcas pri pruzkumu komentujou neco o cem si hra mysli ze bych asi mel delat ale ja delam neco jinyho. Bugly ukoly jsem zatim zadny nemel. Jinak to s tim ze hra oznamuje splneni ukolu co uz jsem udelal bylo bugly i Dragon Age Inquisition, osobne se mi to v Andromede jeste nestalo ale mozny to je. Zatim mi po 30 hodinach prijde ze to je pomerne klasicka varka bugu velky hry pri vydani. Na nic majoritniho co by se buglo jsem zatim nenarazil.
U EA dost hrozi ze se na dost bugu vyserou a opravi jen ty opravdu nejzasadnejsi, co jsem cetl seznam chyb co maji opravovat v pristim patchi tak zadna slava. Ale tak to bylo i u DA:I. uvidime.