Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Přesně jak píše User. Snad pokaždé co ten modrý teleport použije projde jakousi překážkou, kterou normálně projít nejde. Ale ono je to vlastně logické... Protože jinak by všichni do něčeho naráželi a z cheatu by se stal useless skill.
@Say (27.02.2012 18:01): No, jelikož to nahrával velmi zkušený hráč, tak to nikdy (nebo téměř nikdy) nepoužil ve chvíli, kdy by schopnost selhala. To tě jen, z vlastní zkušenosti, dodatečně informuji.
BTW tahle taktika funguje jen na omezeném počtu míst ve hře. Jakmile je někde otevřené prostranství a 5+ nepřátel, ani si neškrtnete.

Na normální obtížnost to bylo o dost zábavnější (zajímavé, u ME1 je to přesně opačně).
No to já vím, ale já myslel že na tom screenu bude přesně ta v kajutě, jakože to bude screen kde už je ta koule na Normandii.
A já už si myslel že ten screen ze dvojky bude ta koule v kapitánské místnosti na Normandii :-D
@Arcee (27.02.2012 00:39): No já tam neměl při prvním hraní žádné DLC, teď tam mám téměř všechny=)

Anyway... Myslím, že si s klidným svědomím můžu potvrdit, že je tohle zatím nejlepší počin BioWare.
Tak dvojku jsem hrál 2x, podruhé kvůli importovanému savu a pohled na Zaeeda se nezměnil :-P
Skoro bych řekl, že hra s opětovným hraním zraje a dostává ještě lepší šťávu. Naposled se mi to stalo u Witchera. Fakt si to užívám! Navíc mám jasno, co přidává DLC a co ne. Zaeed se tváří jako primitivní zabiják, zřejmě to ale byl jen první dojem... Snad i on je dobře napsaný.
Pěkné pěkné, no já nejdraši hraju vojáka. Vůbec ne kvůli schopnostem atd., ale nejlépe mi sedí do příběhu a celkově do hry. Jsem člověk a lidé jsou většinou tvrďáci v těžké zbroji a s nějakou pořádnou automatkou v ruce =)

Ani ta těžší obtížnost mně nijak netáhne, tuto hru hraju hlavně kvůli tomu příběhu takže osobně v tom nevidím žádnou extra dobrou znovuhratelnost. Netvrdím ale že ji to nemá.
@Say (26.02.2012 15:02): Během hry za vojáka jsem používal 4, což je pro mě osobně zvládnutelné maximum, jelikož nejsem chobotnice, abych mačkal dvacet kláves najednou. Hrál jsem na obtížnost Veterán. Obtížnost nemám potřebu zvyšovat, na AI jsem si nestěžoval.

P.S. A osobně to mám úplně naopak, nejvíce si užívám povolání se kterými můžu hrát Rambo stylem (Vanguard - viz kejkle na videu, Voják s puškou Revenant - něco jako kulomet). Ve fantasy je to obouruční meč.

@MIGtheDRAGON (26.02.2012 14:46): Trochu jsem přemýšlel o tom Adeptovi na nejvyšší obtížnost a "teoreticky" by měla fungovat kombinace s Mirandou a Thanem, protože oba mají Warp, který účinně detonuje Shepardovu Singularitu. Tzn. hodit singularitu a aktivovat Mirandin warp, počkat 4-5 sekund než se singularita dobije a použít ji znovu a jelikož Mirandin warp se ještě dobíjí použít Thanův, a až se singularita dobije znovu, bude už Mirandin Warp opět nabitý, atd...

@Arcee (26.02.2012 17:05): Jen Vanguard. Každé povolání má oproti ostatním unikátní schopnost. Vanguarda má biotický výpad, jenž jsi viděl na videu (umožňuje rychlý pohyb, dobíjí štít, omráčí nepřítele a po dopadu krátkodobě zpomalí čas). Voják má dilataci času, která způsobí tři věci - usnadňuje míření, snižuje utržené poškození a zyvšuje poškození působené každou kulkou. Infiltrátor má neviditelnost, která i zvyšuje poškození 1. výstřelu. Adept má singularitu, což je jakýsi biotický vír, který krátkodobě znehybní několik nepřátel, rovněž pokud bude pomocí schopnosti Warp zničen, zraní všechny cíle v okolí. Technik si může vyvolat bojovou sondu (odvádí pozornost). A Sentinel má posílení zbroje, které v případě zničení vyvolá velice širokou tlakovou vlnu.
@Arcee (26.02.2012 15:03): Není. Ale zase má schopnost Push a vůbec na vyšší úrovni je daleko silnější biotik. Ve dvojce to chce v prvé řadě najít lepší brokovnici a dostat do ní víc munice.
Eru jak si sem dával to video s tím Vanguardem, tak ta abilita jak ze sebe udělá "střelu" v jedničce neni?
@Eru (26.02.2012 14:51): Ovládnutí jsem si dal jako bonusovou schopnost (bonus za dohrání), takže...=) A neviditelnost je na vyšší úrovní víc, než potřebná, když na tebe míří 5 a víc zbraní.

Kromě toho v jakékoliv hře se velkým obloukem vyhýbám hrubé síle, vojákům, drtičům, Rambům a rádoby všehoumělcům... Radši slaboučký a přípo*aný sniper specializovaný jen na to svoje. A popravdě... Kolik procent schopností vojáka jsi během hry používal?

To jsem právě na ME2 ocenil nejvíc... Všechny dovednosti Infiltrátora jsem používal tak nějak vyváženě a vždy byly ideální chvíle, kdy je využít. Prostřídal jsem tak opravdu všech jeho 6 dovedností. Což teda v ME1 nebylo. Tam jsem průběžně střídal 2-3, protože na zbytek mě nebavilo klikat.

Btw, na jakou obtížnost to máš dohrané? Já jedu hardcore a je to fakt hardcore. Někdo si tu v komentáři či diskuzi stěžoval na tupost AI NPC. Zkus zvýšit obtížnost a být zalezlý za jednou překážkou. Do chvilky je máš v zádech. A to se mi líbí. Už to není jen kempící snipování, ale sem tam tasím natuněnou pistoli=)
@Eru (26.02.2012 14:24): Možná se pletu, ale nemá infiltrátor automatické zpomalení času při míření? Přijde mi to jako slušná výhoda. I když je pravda, že se o moc víc jak voják v principu nevyplatí, ale i tak jsem ME2 dohrál dvakrát s Infiltrátorem už jen z principu a náklonnosti ke sniperování :)

Jako dost slabej charakter mi spíš přijde adept, protože jakmile hrajete na insane tak skoro všichni nepřátelé mají na sobě dvě vrstvy ochrany, přes které je docela problém se dostat (chce to kombinovat s dalším charakterem).
Hmmm, sletěly servery EA/Bioware, takže nejede Cerberus Network (DLC)... To nevěstí nic dobrého pro vydání ME3.
@Say (26.02.2012 13:48):
1) No, snipovací akci bych za bezkonkurenční nepovažoval, jelikož voják má přístup ke stejným odstřelovačkám, má delší dilataci času a dává vyšší DPS. Infiltrátor nemá v tomle ohledu převahu v ničem.
2) Syntetiků není ve hře tolik aby se AI Hacking výrazněji vyplatil, to už bylo lepší Ovládnutí (bonusová schopnost, která stejným spůsobem ovliňuje organiky, kterých je mnohem víc).
3) K čemu neviditelnost, když tě před poškozením nijak nechrání a po výstřelu hned spadne? A aby ses mohl bezpečně přesouvat? Zapnu vojákův Adrenaline Rush a přesunu se tam taky. A nakonec cooldown všech jeho schopností trvá moc dlouho (6s - vojákovi stačí 3s). Tohle povolání se Bioware moc nepovedlo ani v ME1, snad to vylepšili v třetím díle.

Pzn. Hrál jsem za Vojáka-snipera i Infiltrátora, takže mám zkušenosti z obou stylů.
@Eru (25.02.2012 22:10): Je to možné, ale slowtime jsem si udělal sám, ostatně níž to píšu... A že ničím nevyniká? Předělávání mechů na svou stranu? Neviditelnost, bezkonkurenční snipovací akce... Heh, záleží na přístupu. Já si ho nemůžu vynachválit. Sedne mi jak pr*el na hrnec.
Hmmmm. Já teď hraji za Vanguarda a na vyšší obtížnost je to dost nevyužitelná třída. Ty fajn taktiky přestávají fungovat, nepřátelé mají moc velkou páru a Shepard nic nevydrží. Boj se tak zvrtne v nudné schovávání se za překážkami.
@NateLogan (23.02.2012 22:47): FOV jde měnit bez problémů přes konzoli, editaci ini... Ale teda ne tak úplně. Pravým tlačítkem myši pak nejde přibližovat kameru (míření u jakékoliv zbraně) a cutscény jsou hodně oddálené (takže vidíš vesměs jen celky). Přesně tohle jsem se snažil fixnout včera večer, ale nakonec se ukázalo, že to znamená minimálně ve sniper módu vždycky zmáčknout tlačítko navíc, aby se optika přiblížila. Jinak to prostě nejde. Takže jsem se zase vrátil k původnímu FOV.
@Say (23.02.2012 21:16): Raději kdybys přisel na to, jak natvrdo zvednout FoV na 85-90... Současných cca 70 je fajn pro 4:3 monitory, pro ty širokoúhlé je to ale divné a dezorientující (ale ne tak kritické jako u FPS).
@Say (23.02.2012 20:46): A proto jsem ti psal, že i když jsi udělal spoustu úprav v ini souboru, tak jsi zapomněl na antialiasing, který také vylepšuje obraz a také jde externě nastavit.