Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 40
DLC Firewalker Pack pro Mass Effect 2 mě popravdě moc nechytnul, jízda v Hammerheadu mě bavila víc v pozdějším Overlordovi. Mise je rozdělena na pět částí, každá se odehrává na jiné planetě. Jedná se o pouhý sběr dat, které vás dovedou k Protheanskému artefaktu. Tvůrci se snažili každou část mise lehce odlišit, nicméně pokaždé se jedná o arkádovou střílečku. Jednou vám klacky pod nohy hází Gethové (asi nejzábavnější část), podruhé mráz nebo třeba nestabilita planety. Nic extra zajímavého nehledejte. Desing úrovní je průměrný, příběh stojí za starou bačkoru (pokud se to příběhem dá vůbec nazvat).

Suma sumárum, v rámci Mass Effect 2 se jedná o podprůměrný quest. Hammerhead není špatný (i když Mako z jedničky mě bavilo víc, jen co jsem se ho naučil ovládat), ale chce jej využít v kvalitnějších misích.

Firewalker Pack je zadarmo, a to je největší klad. Dohraný je za půl hodinky, takže vlastně ani nezačne nudit. I tak je však zatím nejhorším z větších DLC co jsem hrál.

Pro: Zdarma, Hammerhead, dalších pár desítek minut ve fajn vesmíru

Proti: Nulový příběh, tuctový design úrovní, arkádovost, slabá hratelnost

+21
  • PC 80
  • PS4 70
Asi jediný aspekt druhého Mass Effectu, který nechápu. Napoprvé mi daleko víc učarovala nepřístupná atmosféra jednotlivých planet, rychlost přepravy pomocí nového stroje nebo hypnotická atmosféra posledního (protheanského) místa. Jenže to je málo. Jinak totiž nepřináší téměř nic a sedmdesátku v hodnocení mám z velké nostalgie a zatíženosti na značku.

Nepřítelem je zase jednou rasa gethů, kterých mám po stále ještě relativně čerstvém dohrání prvního dílu dost na několik měsíců dopředu, vozítko sice relativně poslouchá, ale výdrž proti útokům nebo přírodním živlům má pramalou - a i na zcela minimálním prostoru se příběh mise Firewalker chová macešsky k hlavní postavě. Shepard, v té chvíli již několikrát vystaven protheanským zprávám nebo se zkušeností se všelijak znepřátelenou technikou totiž může interagovat s okolím asi na dvou místech a pokaždé je za slona v porcelánu. Nejprve začne zkoušet ovládat kontrolní panel a nepřímo tak dopomůže rychlejší destrukci základny, do které sotva přišel; v samém závěru pak celou cestu završí kontakt s nádherným a obřím artefaktem staré rasy - do kterého necitlivě začne šťouchat a čeká, co to udělá.

Měl jsem tuhle kratičkou sestavu výprav v hlavě zachovanou mnohem pozitivněji, teď, snad s vědomím, že jde opravdu jen o epizodku bez většího důsledku činů, mi přijde opravdu jen jako zkouška možností.

Pro: Poslední část s artefaktem, možnost vyzkoušet nové vozidlo

Proti: Žádná možnost ovlivnění, nemožnost ukládání v průběhu výpravy.

+18
  • PC 45
Firewalker mi úplně poprvé představil vozítko Hammerhead a z počátku i velice zaujal. Ona takováto připomínka vozidla Mako, si mě opravdu získala v prvních bláznivých letech a skocích, jsem si ji nemohl vynachválit.
Ona také zápletka: "Po stopách tajemného Doktora a Protheanského artefaktu", působí správně atmosféricky. Ve výsledku ale již ve třetí misi ztrácí, protože tu nedochází k žádné solidnější gradaci. A myšlenka - "Super-tajemný, protheanský super-artefakt", tímto už byl děj nastavován několikrát.

Také mě nepotěšil fakt, že během misí nebyla možnost k uložení. Ano nebyly moc dlouhé ani obtížné, pokud ale hru hrajete na čtvrtou obtížnost a napotřetí skončíte v kyselině, v hráči se probouzí chuť k rozbití klávesnice.

Takže "blbnutí" s vozítkem jsem si užil, setkal jsem se ale i s negativními složkami hry a na můj v kus je tu kopa nevyužitého potenciálu.

45% - ale je to volně stažitelné..

Pro: Legrace s Hammerheadem, místy atmosféra.

Proti: Nemožnost ukládání v misích, nevyužitý potenciál.

+14
  • PC 45
Nebýt toho naprosto vynikajícího Hammerheadu, jednalo by se o opravdu dost slabé DLCčko. Nejsem zvyklý psát krátké komentáře, jsem z nich z nějakého důvodu nervózní, ale opravdu ať přemýšlím jak přemýšlím, nenapadají mě žádné zajímavější poznatky, co bych k tomu naspal. Snad jen, že design úrovní je vcelku fajn, občas i docela slušná atmosféra, nicméně nějaká důkladnější dějová linka je ta tam. Ten Hammerhead je ale fakt skvělej. Vydává fajn zvuky, dobře ovladatelnej atd. Nicméně stejně jako Zoltana i mě více bavili ty jízdy v mnohem lepším Overlordovi.

Celkově je to DLC vlastně takové nijaké. Při opětovném rozehrání původní hry už ho asi vynechám.

Pro: Hammerhead, místy atmosféra

Proti: jako DLC - "prázdné"

+14 +15 −1
  • PC 60
Veľa hráčov si sťažovalo že v dvojke chýba vozidlo z jednotky, a tvorcovia ich vypočuli, avšak nedotiahli to veľmi dokonca. Jazda vo vozidle je zábavná, ale boj s ním je dosť nuda, kedže s automatickým navádzaním a veľkým dostrelom väčšinu nepriateľov vyradíte za moment.

Samotné planéty, na ktoré hráča toto DLC zavedie sú rôznrodé, ale chýba im väčšie pozadie, a až na pár datapadov veľa príbehu DLC neobsahuje. Ide skôr o akčné DLC ako o príbehové, ale keďže je zdarma, oplatí sa.

Pro: jazda, pár datapadov

Proti: boje, málo príbehu

+10
  • PC 40
Série poměrně nudných subquestů, které jsou dohromady svázány příběhem o jednom protheánském artefaktu.
Příběh by mohl být fajn - jen kdyby měl věci jako je začátek a konec. Nejdřív vyzvednete vznášedlo, přečtete si nějaké zprávy ve výzkumných počítačích, zjistíte, že se všechno točí kolem jakéhosi protheáského artefaktu, který najdete. Nikdy se nedozvíte proč se hledal, co uměl a ani nedostanete žádnou odměnu, která by stála za řeč.
Hratelnostně se to podobá arkádovým raketkám proti jiným raketkám mínus zábava. Opravdu, tohle DLC je nuda nudovatá.
Vzášedlo Hammerhead nic nevydrží, takže souboje jsou spíše frustrující (když vyrazíte vstříc nepřátelům) nebo nudné (když je bombardujete zdálky, kde vás jejich AI nevnímá).
Samotné létání není nijak špatné, ale docenit to je nemožné, neboť autoři jakýkoli zábavný výstup bezpečně zacpali vatou nudy.

Pro: Samotné poletování ujde.

Proti: Absence začátku a závěru příběhu, Hammerhead nic nevydrží, nedočkáme se žádné pořádné odměny za dokončení, nudné souboje, není možné ukládat.

+10
  • PS4 35
Vezměte to nejhorší z prvního Mass effectu a.... logická odpověď by byla "odstraňte to ze hry". V tomto případě na tom ale autoři založili celé DLC. Takže jen lítáte s jinak pojmenovaným Makem a nutno dodat, že celkem beze smyslu. Opravdu jsem čekal na konci nějaký wow efekt, nebo zvrat, pointu. Ale bohužel nic.

Pro: Zdarma

Proti: Zbytečné

+8 +11 −3
  • PC 40
Mako mi v Mass Effecte 2 rozhodne nechýbalo. Hammmerhead je však vozidlo, ktoré viac ako tankoidný džíp pripomína speedre zo Star Wars Episode 1. V súvislosti s tým ma hneď napadlo, že nejaké závodné či závodno-akčné pasáže s preskakovaním prekážok a veľkou rýchlosťou by mohlo byť zábavné. O to väčším sklamaním je, že "príbeh" tohto DLC nás síce zavedie na 5 planét, avšak 4 z nich pôsobia ako taký jednoduchý tutorial na pár minút a až planéta s kyselinou dokáže celkom zabaviť, no i tá je priveľmi krátka.

Pro: Hammerhead je lepší ako Mako, planéta s kyselinou

Proti: jednoduché a krátke

+4 +5 −1