Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Skvělá hra...:) Právě jsme porazili posledního bosse...
Vietnam DLC asi zahrajem zítra...:)
Uaaaaa... Bojujeme s Grimnirem a spadne nám hra...Y_Y Teď celý level od znova...
Spadlo to ve chvíli, kdy jsme dostali achievement za přežití zásahu bleskem...
Hmm, a nevíš, jestli to jde zkombinovat s netovým mp? Dva lidi na jednom kompu + dva jinde?
Dneska jsme s kamarádem hráli první dvě kapitoly, fakt super nápad i provedení - zatím rozhodně thumbs up. Nenarazili jsme na žádný bugy nebo padání (já zakládal), takže už je to asi opatchovaný.
Garion: :-P

Ne, MP jsem ještě nezkoušel, nemůžu k tomu Zoltána dokopat.
Proč sou kua updaty větší jak samotná hra? Docela fail pokaždý znovu stahovat 450 MB.
Musim říct, že to neni úplně špatná hra, ale mohli se v některých místech krotit. Například na konci třetí kapitoly jsem dostal kulomet m60 což mi přijde trochu moc na fantasy hru, ale ty scénky parodující například star wars nebo 300 nejsou špatné :D
To že se to neukládá a začínáte vždy na začátku kapitoly tam píšou několikrát, dokonce i já jsem si toho všimnul a to je co říct.
Nechci se jich zastávat, ale žádné savy tam už (dělal to jen multiplayer) nemizí.

Ukládají se jen dohrané kapitoly, ty checkpointy jsou jen dočasné. A je to tak schválně. Je to takové oldschool hárdkórovější.

Já pipboye chápu, naštěstí jsem toto zjistil hned v demu, takže to vždy drtím do konce kapitoly.

Teď jsem ničil bosse v 6 kapitole, bylo to nehorázně tuhé, jedna hodina ráno, chtěl jsem jít spát, ale vydržel jsem. Jinak bych magicku zavrhl taky. :)
Say: < 3 se používá i pro Teabagování, ale varlata jsem sem opravdu tahat nechtěl.

Karasman: Ano! A co vlastně?
Bodkin: Ono má ,,méně než" a ,,3" znázorňovat srdce? *cink* Dobré, tak jsem zase o něco chytřejší.
Jj, checkpointy jsou jen dočasné. Hra savuje jen kompletně dokončené kapitoly.
Uf, ok, posledni kapka. Predvcirem jsem se zasek na zacatku chapteru 3 (ok nebyl jsem tak daleko jak jsem myslel), vcera jsem nasel novou taktiku a postoupil o docela velky kus dal, dneska jsem zjistil ze po vypnuti a zapnuti hry zacinam od zacatku chapteru a ne od posledniho checkpointu. Takze jsem zase na zacatku chapteru 3. Takze fuck you, game.
Som vinný tým, že zastávam ten nonkóšer názor, že kde je akcie viac než málo, už nie je adventúra. :D Tie taktické/logické elementy sú už skôr dominantou taktických hier a stratégii, ale hlavne ekšn, ekšn, ekšn. :)
1) Samozřejmě že ano! Vždyť to každý pořád říká, když jsou ty věčné hádky o tom co je a už není RPG. A ne všechny příběhové, ale všechny hry! Ta libová role statečného instalatéra prahnoucího zachránit princeznu Broskvičku.

2) Jak moc jsi tu hru hrál, že víš kam ji zařadit? Magicka je zrovna napůl cesty mezi vším.

Zbytečné onanii protěžující elitistické žádry zdar!

Edit: Podělaný php neschopno pojmou srdíčko stvořené z menší než a číslice tři.
:D a ešte mi povedz, že RPG je len o hraní roly a pôjdem dať upraviť všetky príbehové hry, čo majú nejakého protagonistu na RPG. :D
Tvůj žánr je lepší než můj žánr?
E-e, toho se neúčastním.

Jen ať si to akční dobrodružství zůstane akčním dobrodružstvím.
Update: Oficiálně, tato hra je velmi zábavná.

Je to jako hrát Golden axe, sice z jiné perspektivy, ale stejně návykové. Ono míchání kouzel je skvělý nápad a prostředí sem tam nabízí opravdu slušné možnosti vyblbnout se (třeba ten o zamrzlé řece, tuně nepřátel a o fireballech, kteří měli značný dopad na led).

Druhá věc je humor. Utahuje si to ze všeho, popkulturních odkazů je tam plná prcka (Rambo, 300, ghost busters, milionkrát utahování si z gandalfa), potkáte tam i podezřelou truhlu na nožičkách. A mágové Magicky právě připomínají svým přístupem mágy z neviditelné univerzity. Což je fajn, za klasické mágosráče z AD&D a spol nehraju, nemám je vůbec rád.

Shrnutí: Chcete se intelektuálně vyžít? Jděte si číst knížky. Chcete si dobře zařádit ve hře? Nejlépe ve více lidech (za jednoho je to opravdu kurevsky těžké)? Magicka! Magicka! Magicka!

Edit: Jo a dostalo mě, že prý Magicka v prodejnosti trhla i Dead Space2 :-D
Tul: Odchod.

Já to mám a je to celkem fajn zábavné, ale samotnému to jde občas jak psovi pastva. A zoltán se musí prdelit jinde, než hrát se mnou.

Hraju na klávesnici a taky mi to (už) nečiní problémy.
15 minut to je tak tutorial ne? Tam to je jeste celkem fajn :) hmm fakt ze na gamepadu by to mohlo byt snesitelnejsi.

lj> No asi lepsi se na to vysrat, i kdyz ty vtipky jsou celkem fajn.

Ale tak proste gameplay - des chodbou dopredu, obcas pokosis par goblinu, obcas se dostanou moc blizko a pokosej oni tebe, obcas nejakej boss (ten zatim posledni byl desny vopruz), obcas nekoho prokecnes diablo style, obcas seberes recept/zbran/hul (pricemz automaticky zahodis stary). A ta obtiznost je za jednoho hrace za chvili silena (kapitola 4 nebo 5 tusim ze jsem ted a novy druh nepratel je rychly a kosil me jak nic. A umirat, dojit od checpointu a zkouset novy kombinace neni tak phun jak si autori mozna mysli.)
Hrál jsem to jen chvilku na x360padu a ovládání mi přišlo bez problému. Není to moc diablovka, je to primárně o tom kombinování kouzel (několik tisíc kombinací) a jejich následků, jež jsou hlavně v multiplayeru dost hlína (to tvrdí kamarád, sám jsem to zatím hrál fakt jen cca 15 minut v singlu).
Nenapada me nic, co by diablovka nemela taky :) (A diablo ma aspon plnohodnotny inventar a nejake ty questy :))
V tom prípade sa chcem spýtať: je to vôbec v niečom adventúra alebo si môžem dať rovno odchod? :D
Rano jsem to chvili hral, je to celkem hezky, je to celkem vtipny, ale to ovladani je totalne na zabiti a herni naplni je to vylozene o tom jit dopredu a kosit nepratele (pricemz nejvetsi nepritel je fakt to ovladani).