Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

jako laik se zeptám, ze hry prostě nemohu vytřískat rozumné FPS, nastavení mám dost nízko, ale pořád je to docela bída... Intel Core i7-5500U CPU 2.4 GHz, paměť 8GB, AMD Radeon R9 M375... měl bych z toho vytřískat víc než 30 FPS? :D Jako hrát se to dá, ale ukázky se pěkně trhají... :(
Jsem tu hru vcera zkusil, ac takove veci nehraju, a tak hodku si zastrkal... a nebylo to uplne marny. Dokazal bych si predstavit, ze bych to i hral :D
@valcik (13.02.2019 07:36): Úplný súhlas - perfektné je, že posledný film tvorili veteráni žánru a na výsledku je to vidieť - v ostrom rozpore s Ridleym Scottom, ktorý v poslednej dobe točí capinu za kravinou, viď Prometheus alebo priemerný Exodus (s výnimkou Marťana).
Posledný film je super. Nefalšované surové post-apo, s výbornými postavami, nápadmi, ikonickými hláškami (WITNESS ME!) a s perfektným CGI. Závesný metalista FTW! Jediný lacný moment je stroboskop pri vjazde do piesočnej búrky.
@Kwoky (12.02.2019 17:38): Dude, Mad Max dvojka je oproti Fury Road takový studentský debut.

Po Fury Road upřímně předchozí díly trochu ztrácejí smysl. Jako první hoňka oproti prvnímu sexu. Jo, bylo to fajn, ale po tom co zaziješ tohle se tomu předchozímu nemá smysl vracet (pokud můžeš:)).

Spojení nemálo hrubá rychta vzniklo, aby popsalo Fury Road.

[neexistující komentář]: Už na začátku jsem se zarazil, že si neviděl nového Maxe, protože hra je podle něj...
@Hydr0gen (12.02.2019 15:53): Mad Max není krátký ale spíš nevyužívá celou mapu. Máš prozkoumanou půlku mapy a můžeš být na konci, tím pádem to vypadá jako, že hraje krátká.
Main Story 19 Hours
Main + Extra 38 Hours
Completionist 60½ Hours
Moment, moment... Ta hra má jen 15 story misí? Jen jsem si tak jezdil, plnil kraviny. Pak jsem projel skrz Jaw a najednou buch bác a jsem na konci? Jakože what?! Mám na mapě lokace, kde jsem ještě vůbec nebyl. Mám tam lokace, kde jsem sice byl, ale vůbec nic jsem tam nesplnil. A jsem na konci? Zrovna když se to začalo trochu rozjíždět, tak jsem kouknul na walkthrough a zjistil, že mě čeká poslední úkol? Myslím, že můj komentář bude opravdu od plic...
Jo, základní gameplay loop je stejnej od hodiny č. 2 do hodiny č. 50. Pár druhů táborů, konvoje, závody, bouřky, minový pole. Příběh je skoro celej nacpanej do pár specifičtějších misí úplně na konci, jinak je to vyloženě o čištění mapy prostřednictvím těch opakujících se aktivit a upgradování Maxe/auta/strongholdů.

Naštěstí to vypadá krásně, melee combat funguje a ty tábory nejsou copy-paste, takže si to zábavnost udržuje celkem dlouho navzdory mechanický repetitivnosti.
Zrovna jsem četl zvěsti, že se začáná pracovat na filmu, který má navazovat na posledního Mad Maxe.
@USER47 (09.02.2019 17:32): a @CrocoRay (09.02.2019 15:14): Díky. Už jsem na to přišel, jak to celé funguje. Jsem zvědavý, jestli to takhle bude až do konce, nebo se ještě dočkám nějakého zpestření.

Koukal jsem na achievementy a teda blbější to snad být ani nemůže. Žádná invence. Prostě jen posbírej všechno tohle, znič všechno tohle, udělej všechny mise, získej všechny upgrady... Docela nuda na můj vkus.

Ono později odemkneš upgrady na zvýšení kapacity munice a automatický doplňování při každý návštěvě základen, takže to není problém. Stejně je to hlavně melee hra, brokovnici jsem používal většinou jen na ty visící bubeníky a na insignie.

Množství nepřátel na silnici se postupně snižuje podle toho jak zvyšuješ vlastní vliv v oblasti (likvidací táborů apod).
@Kwoky (09.02.2019 00:38): Co se týče munice, tak tehdy jsem taky na to reagoval, ale bylo mi odpovězeno, že je to něco na způsob Batmana a bez munice jsi nucen s nepřáteli bojovat na pěsti a je to tak trochu survival více, než kdybys je jen postřílel. Já si nakonec na ten herní styl zvykl a taky mě to celkem bavilo. Ale už jsem to sakra hodně zapomněl. Vím, že graficky to bylo moc povedené.
Rozehráno. Rozjíždí se to pomaleji, ale dost mě to chytlo. Ocenil bych trochu víc nábojů a trochu míň "náhodných" vozidel, která se mě snaží zabít, ale užívám si to. Pravda, je tu dost činností, které se pořád opakují. Taky bych ocenil, kdybych kvůli sbírání "šrotu" nemusel pořád vystupovat z auta. Jsem zvědavý, jak se to vyvine.
Jako je pravda, že to bylo trochu uspěchaný... a ta poslední mise mi přišla hrozně jednoduchá (ne že bych si stěžoval :))
Ale mohli to trochu víc prodat, on opravdu ten příběh tu hru moc nepropojoval :D
Spolutvůrce příběhu té hry je samotnej původní tvůrce celho Mad Maxe. Ono to tak prostě muselo dopadnout, pokud to mělo patřit do toho světa. On to prostě není holywood, kde všechno končí romanticky pěkně, no.
@Strady (06.08.2018 14:43): Možná, přece jen GTX 760 není už žádné terno, většinou jsem tedy nucen snižovat stíny a vyhlazování, na textury a detaily ale nedám dopustit. :)

Každoprdně to nic nemění na tom že hra jela krásně a různé výbuchy v honičkách a spešl efekty byly fakt podívaná. Až skoro škoda jak velká mapa byla a jaké měla zajímavá místa, za mě to měly naplňit více příběhem, protože ten zavedl jen na určitá místa.
@Strady (komentář): (reaguji na obrázek) Joj, ty elektrický bouře byly fakt brutální. Taky se mi líbil ten detail fatomorgany na začátku jak max šel po těch skalách, tak na panoramatu šla poušť do zelena. :)
@Nikdykde (24.07.2018 18:30): Jo tak, to jsem nevěděl. Ale vím, že spousta her si jde podle sebe a tady jsem o smlouvě či spolupráci nevěděl. U Star Wars je to jiná situace a tam už dlouhodobě mají jakési "smlouvy" nebo dohody.
@Gordon (24.07.2018 17:07): Ono podle mě záleží více na tom "tak nějak po svém", ale možná se pletu a je záměrem to propojit s filmem s tím, že děj jen doplnili. Ale pak může přijít další film, který bude v rozporu se hrou a bude se více mít k předchozímu filmu, takže si nejsem jistý, jestli to zasazování děje je "správné" nebo potřebné nebo teď nevím, jak přesně bych to měl říct. Já to vzal jako hru a film a vcítil se pokaždé do tamního univerza a libilo se mi obojí.