Laika: Aged Through Blood je akční hra zasazena do světa obývaného antropomorfními zvířaty. Navzdory tomu se ale jedná o příběh situovaný do post-apokalyptické pustiny ve stylu Mad Maxe, v němž se nešetří krví, dospělými tématy ani drsnější mluvou. Zápletka se točí okolo vztahu matky a dcery a sleduje kojotí matku, která je nucena kvůli zajištění lepší budoucnosti pro svou dceru bojovat proti ptačím okupantům. Nastupuje na cestu krve a pomsty a chystá se vzít si zpět to, co jí nepřátelský režim vzal.
Dle vyjádření svých tvůrců se jedná o první "motorvánii", kombinaci 2D metroidvanie s jízdou na motorce se simulovanou fyzikou. Hlavní postava z ní v podstatě nesleze a cestuje na ní po polootevřené mapě, provádí nebezpečné akrobatické kousky, postupně se učí novým jezdeckým fíglům a účastní se přestřelek s nepřáteli. U toho lze využít zpomalení času, přebíjet při backflipu nebo odrážet nepřátelské kulky zpět, přičemž platí, že jeden zásah nebo nepovedené přistání po skoku nebo otočce rovná se smrt.
Teda to ovládání motorky, koordinace střelby, nabíjení back/front flipy a v kombinaci s jediným životem mi zatím dělá těžké problémy. Ale ten vizuál, hudba a drsná westernová storka to zatím dost vyvažují (líp než já tu motorku).