Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
King's Quest: Quest for the Crown King's Quest: Quest for the Crown King's Quest: Quest for the Crown King's Quest: Quest for the Crown King's Quest: Quest for the Crown

Roberta Williams' King's Quest I: Quest for the Crown

Roberta Williams' King's Quest I: Quest for the Crown

Roberta Williams' King's Quest I: Quest for the Crown

Roberta Williams' King's Quest I: Quest for the Crown

Roberta Williams' King's Quest I: Quest for the Crown

Sierra
Sierra
Sierra
Sierra
Sierra
PC
1990
PC
1990
PC
19.09.1990
PC
19.09.1990
PC
19.09.1990
King's Quest: Quest for the Crown King's Quest: Quest for the Crown King's Quest: Quest for the Crown King's Quest: Quest for the Crown King's Quest: Quest for the Crown
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.

Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.

Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.

Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.

Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.

Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.

Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.

Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.

Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.

Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.

Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.

Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také, že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.

Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.

Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.

Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také, že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.

Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)