Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také, že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také, že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Tato hra je oficiálním remakem původního King's Quest z roku 1984. Hlavní změnou je použití SCI enginu, jenž byl poprvé k vidění u King's Quest IV: The Perils of Rosella a který přináší 2x vyšší rozlišení a podporu zvukové karty (předtím pouze PC speaker). Celá hra byla kompletně překreslena, lokace pozměněny a vylepšeny, některé byly předělány úplně, stejně tak se zapracovalo na zvukových efektech a soundtracku.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také, že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.
Příběh zůstal v podstatě stejný, jen byl v nových cutscénách a rozhovorech rozšířen a štít (jeden ze tří artefaktů) lze nalézt až jako poslední. Některé hádanky byly upraveny, některé odstraněny, což vedlo ke změně v přidělování "score" bodů (maximum však zůstalo 158). Navíc jsou některé předměty umístěny jinde - například pebbles (oblázky) jsou k nalezení ne u řeky, ale u jezera.
Co se týče ovládání, přibyla podpora myši, ale jinak se hra stále ovládá pomocí jednoduchých příkazů typu "open door" či "climb tree", které se musí na klávesnici napsat a potvrdit enterem, aby danou akci postava provedla. Na rozdíl od původní hry je tu podstatná změna a sice, že po kliknutí pravým tlačítkem myši na daný předmět se zobrazí jeho popis a také, že při psaní se hra zapauzuje, což je v některých vypjatějších situacích výhodné.
Remake byl přijat velice negativně, což se projevilo také na prodejních výsledcích, které byly katastrofální a přinutily vývojáře, aby upustili od remaku druhého dílu, který už byl naplánován. V roce 2001 vyšel také freewarový fanouškovský remake, který vychází právě z této verze.