Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

King's Bounty

King's Bounty: The Conqueror's Quest, King's Bounty: A Conqueror's Quest

81
12 hodnocení Platformy
Žánr:
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
1990 PCApple IIC64
1991 SegaMDAmiga
červenec 1994 FMT
Vývojáři:
New World Computing, The Connelley Group (C64 verze), Starcraft, Inc. (FMT verze)
Jedna z prvních her vývojářské firmy New World Computing. Hráč na hlavní hrací ploše ovládá jednoho hrdinu (na výběr je rytíř, barbar, paladin a kouzelnice), v bojích ovládá jeho/její armádu. Na King's Bounty navázala série Heroes of Might & Magic, která má mnoho stejných prvků, ale je již čistou tahovou strategií.

Hlavním úkolem je najít žezlo řádu pro krále Maxima. Žezlo je někde zakopáno a k jeho nalezení je potřeba poskládat mapu rozdělenou do několika částí. Na úkol je omezený čas 200-900 dní podle obtížnosti, není nutné ale sestavit celou mapu, stačí dostatek částí pro lokalizování pokladu. Boj se odehrává na polích 5x6 venku a 4x4+2 při obléhání hradu. Je rozdělen na kola a v nich podle rychlosti jednotky provádějí své akce. Hrdina se boje může účastnit pouze sesíláním kouzel.

Přestože NWC nastolený koncept dále nerozvíjelo, ujali se ho jiní. O tři roky později vyšlo neoficiální pokračování a v roce 2008 remake s názvem King's Bounty: The Legend.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Ke King's Bounty jsem se dostal asi 16 let po vydání, přesto mě zaujala. Všechny Heroes už jsem měl několikrát projeté a tak jsem zkusil toto... A světe div se, pohltilo mě to. Zajímavý systém zlepšování statistik (vedení armády, denního přijem zlata apod.) mě udržel u hry dokud sem jí nedojel na nejtěžší obtížnost, i když to bylo díky malému světu na pár dní.
Škoda jen, že nebylo na výběr z více ras, pro zpestření armády jste museli rekrutovat ze všudypřítomných líhní. Taktéž zamrzí neobratné ovládání pouze přes klávesnici(hlavně boje).

Pro: Vylepšování postavy, postupné odkrývání mapy pokladu.

Proti: Malý svět, jen jedna rasa, ovládání přes klávesnici.

+2