Na počátku 90. let vytvořil ukrajinský programátor Sergei Prokofiev neoficiální pokračování původního King's Bounty od NWC.
Hlavními změnami je možnost směňování zbraní a zlata za různé užitečné vybavení. Byli přidáni noví nepřátelé, magie a vylepšena grafická stránka hry. Rovněž přibyla možnost vypořádání se s terénní překážkou. Dřevorubci mohou vysekat les, tesaři postavit mosty a kameníci rozbít skály. Při každém novém rozehrání je mapa světa náhodně vygenerována. Grafická stylizace vychází z ruské a slovanské mytologie.
Z původního King's Bounty zůstalo hráčem prozkoumávané území, doplňování zásob ve městech, najímání jednotek, nacházení pokladů a plnění questů. Čím více jich hráč splní, tím větší armádě může velet. Ta, stejně jako nepřátelská, může sestávat ze sedláků, žoldnéřů, vojáků, zvířat, magických stvoření a nemrtvých. Kouzlit je možné pouze z nalezených svitků.
Příběh se točí kolem zlého čaroděje, jenž králi ukradl velmi důležitý předmět a ukryl ho ve svém temném hradě na ztraceném kontinentu. Jeho nalezením a následným znovuzískáním bude pověřen přímo hráč. Ale než se pro něj bude moci vydat, musí nejdříve zjistit, kde vlastně se hledaný kontinent nachází. K tomu musí získat pět částí starověké mapy, která byla roztříštěna napříč ostatními kontinenty (Ravnolese, Zabolotie, Taigan, Alps a Sugar). Každému z těchto kontinentů vládne jiný lord, z nichž každý bude výměnou za část mapy chtít několik službiček. Kromě úkolů hlavní linie je ve hře i řada vedlejších questů.
King's Bounty 2 mělo být původně rozděleno do dvou částí, z nichž první sestávala z hledání částí mapy a druhá ze ztraceného kontinentu. Po sestavení mapy se ale nic nestane. Tajemný kontinent nikdy nevyšel.
- Žánr
- Forma
- freeware
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne