In times of war, do not crave honour, do not pray for order, amity or surrender, ask only that you outlive the day.
Překvapivý přílet Helghastů roku 2357 započal vzhledem k mezinárodním okolnostem zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou ve zbrani připraveni k "nápravě křivdy" a nastolení autokracie jako na Helghanu, vlastní planetě prvohorního zevnějšku. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané, pokládající se za Herrenvolk narazili na odhodlání ubránit svou domovinu připomínající ještě nezdevastovanou Zemi, odkud však vekťanská odnož Interplanetary Strategic Alliance při rychlosti postupu nepřítele nemůže očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné - ubránit Vektu do příletu spojenecké flotily United Colonial Nations. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) a fádní šeď opotřebovaných bloků industriálních čtvrtí zas na Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti, spojující v sobě pod futuristuckou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech moderní éry, je hlavní devizou úvodního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Mezi charaktery lze volně přepínat stejně, jako volit mezi 1st a 3rd person perspektivou. Vcelku předvídatelný arzenál zpestřuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť útočníci mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Desroy, Supply Drop nebo Domination. Až do roku 2014 šlo hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v Killzone: Liberation (2006) a Killzone: Mercenary (2013), zatímco Killzone HD (2012) umožňuje znovu si projít peklem jejího počátku a Killzone 2 (2009) mapuje protiúder z Vekty.
Překvapivý přílet Helghastů roku 2357 započal vzhledem k mezinárodním okolnostem zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou ve zbrani připraveni k "nápravě křivdy" a nastolení autokracie jako na Helghanu, vlastní planetě prvohorního zevnějšku. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané, pokládající se za Herrenvolk narazili na odhodlání ubránit svou domovinu připomínající ještě nezdevastovanou Zemi, odkud však vekťanská odnož Interplanetary Strategic Alliance při rychlosti postupu nepřítele nemůže očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné - ubránit Vektu do příletu spojenecké flotily United Colonial Nations. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) a fádní šeď opotřebovaných bloků industriálních čtvrtí zas na Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti, spojující v sobě pod futuristuckou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech moderní éry, je hlavní devizou úvodního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Mezi charaktery lze volně přepínat stejně, jako volit mezi 1st a 3rd person perspektivou. Vcelku předvídatelný arzenál zpestřuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť útočníci mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Desroy, Supply Drop nebo Domination. Až do roku 2014 šlo hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v Killzone: Liberation (2006) a Killzone: Mercenary (2013), zatímco Killzone HD (2012) umožňuje znovu si projít peklem jejího počátku a Killzone 2 (2009) mapuje protiúder z Vekty.
In times of war, do not crave honour, do not pray for order, amity or surrender, ask only that you outlive the day.
Překvapivý přílet Helghastů roku 2357 započal vzhledem k mezinárodním okolnostem zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, vlastní planetě prvohorního zevnějšku. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za Herrenvolk, narazili na odhodlání lidí ubránit domovinu připomínající ještě nezdevastovanou Zemi, odkud však vekťanská odnož Interplanetary Strategic Alliance při rychlosti postupu nepřítele nemůže očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné - ubránit Vektu do příletu spojenecké flotily United Colonial Nations. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) a fádní šeď opotřebovaných bloků industriálních čtvrtí zas na Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti, spojující v sobě pod futuristuckou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech moderní éry, je hlavní devizou úvodního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Mezi charaktery lze volně přepínat stejně, jako volit mezi 1st a 3rd person perspektivou. Vcelku předvídatelný arzenál zpestřuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť útočníci mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do roku 2014 šlo hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v Killzone: Liberation (2006) a Killzone: Mercenary (2013), které zároveň spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
Překvapivý přílet Helghastů roku 2357 započal vzhledem k mezinárodním okolnostem zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, vlastní planetě prvohorního zevnějšku. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za Herrenvolk, narazili na odhodlání lidí ubránit domovinu připomínající ještě nezdevastovanou Zemi, odkud však vekťanská odnož Interplanetary Strategic Alliance při rychlosti postupu nepřítele nemůže očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné - ubránit Vektu do příletu spojenecké flotily United Colonial Nations. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) a fádní šeď opotřebovaných bloků industriálních čtvrtí zas na Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti, spojující v sobě pod futuristuckou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech moderní éry, je hlavní devizou úvodního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Mezi charaktery lze volně přepínat stejně, jako volit mezi 1st a 3rd person perspektivou. Vcelku předvídatelný arzenál zpestřuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť útočníci mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do roku 2014 šlo hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v Killzone: Liberation (2006) a Killzone: Mercenary (2013), které zároveň spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
In times of war, do not crave honour, do not pray for order, amity or surrender, ask only that you outlive the day.
Překvapivý přílet Helghastů roku 2357 započal vzhledem k mezinárodním okolnostem zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, vlastní planetě prvohorního zevnějšku. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za Herrenvolk, narazili na odhodlání lidí ubránit domovinu připomínající ještě nezdevastovanou Zemi, odkud však vekťanská odnož Interplanetary Strategic Alliance při rychlosti postupu nepřítele nemůže očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné - ubránit Vektu do příletu spojenecké flotily United Colonial Nations. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) a fádní šeď opotřebovaných bloků industriálních čtvrtí zas na Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti, spojující v sobě pod futuristuckou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech moderní éry, je hlavní devizou úvodního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Mezi charaktery lze volně přepínat stejně, jako volit mezi 1st a 3rd person perspektivou. Vcelku předvídatelný arzenál zpestřuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť útočníci mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do roku 2014 šlo hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v Killzone: Liberation (2006) a Killzone: Mercenary (2013), které zároveň spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
Překvapivý přílet Helghastů roku 2357 započal vzhledem k mezinárodním okolnostem zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, vlastní planetě prvohorního zevnějšku. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za Herrenvolk, narazili na odhodlání lidí ubránit domovinu připomínající ještě nezdevastovanou Zemi, odkud však vekťanská odnož Interplanetary Strategic Alliance při rychlosti postupu nepřítele nemůže očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné - ubránit Vektu do příletu spojenecké flotily United Colonial Nations. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) a fádní šeď opotřebovaných bloků industriálních čtvrtí zas na Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti, spojující v sobě pod futuristuckou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech moderní éry, je hlavní devizou úvodního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Mezi charaktery lze volně přepínat stejně, jako volit mezi 1st a 3rd person perspektivou. Vcelku předvídatelný arzenál zpestřuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť útočníci mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do roku 2014 šlo hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v Killzone: Liberation (2006) a Killzone: Mercenary (2013), které zároveň spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
In times of war, do not crave honour, do not pray for order, amity or surrender, ask only that you outlive the day.
Překvapivý přílet Helghastů roku 2357 započal vzhledem k mezinárodním okolnostem zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, vlastní planetě prvohorního zevnějšku. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za Herrenvolk, narazili na odhodlání lidí ubránit domovinu připomínající ještě nezdevastovanou Zemi, odkud však vekťanská odnož Interplanetary Strategic Alliance při rychlosti postupu nepřítele nemůže očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné - ubránit Vektu do příletu spojenecké flotily United Colonial Nations. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) a fádní šeď opotřebovaných bloků industriálních čtvrtí zas na Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti, spojující v sobě pod futuristuckou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech moderní éry, je hlavní devizou úvodního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Mezi charaktery lze volně přepínat stejně, jako volit mezi 1st a 3rd person perspektivou. Vcelku předvídatelný arzenál zpestřuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť útočníci mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do roku 2014 šlo hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v Killzone: Liberation (2006) a Killzone: Mercenary (2013), které zároveň spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
Překvapivý přílet Helghastů roku 2357 započal vzhledem k mezinárodním okolnostem zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, vlastní planetě prvohorního zevnějšku. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za Herrenvolk, narazili na odhodlání lidí ubránit domovinu připomínající ještě nezdevastovanou Zemi, odkud však vekťanská odnož Interplanetary Strategic Alliance při rychlosti postupu nepřítele nemůže očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné - ubránit Vektu do příletu spojenecké flotily United Colonial Nations. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) a fádní šeď opotřebovaných bloků industriálních čtvrtí zas na Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti, spojující v sobě pod futuristuckou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech moderní éry, je hlavní devizou úvodního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Mezi charaktery lze volně přepínat stejně, jako volit mezi 1st a 3rd person perspektivou. Vcelku předvídatelný arzenál zpestřuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť útočníci mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do roku 2014 šlo hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v Killzone: Liberation (2006) a Killzone: Mercenary (2013), které zároveň spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
In times of war, do not crave honour, do not pray for order, amity or surrender, ask only that you outlive the day.
Bleskový přílet Helghastů roku 2357 započal i přes napjatou geopolitickou situaci zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, jejich pro pokojný život krajně nevhodné domovské planetě. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za „Herrenvolk“, narazili na odhodlaný odpor obyvatel Vekty připomínající ještě nezdevastovanou Zemi. Při rychlosti postupu útočníků nemohou obránci od spojenců z United Colonial Nations očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné – ubránit kolonii do příletu v rámci Interplanetary Strategic Alliance Zemí vyslané flotily. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině a fádní šeď industriálních čtvrtí zase dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) či Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti spojující v sobě pod futuristickou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech 20. a 21. století představuje hlavní devizu prvního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Před každou misí si vyberete postavu, přičemž vcelku předvídatelný arzenál charakterizuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť nepřátelé mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do vypnutí serverů PS2 verze roku 2014 šla tato klání oficiálně hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v primárně handheldové odnoži Killzone: Liberation (2006) a spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
Bleskový přílet Helghastů roku 2357 započal i přes napjatou geopolitickou situaci zcela nepřekvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, jejich pro pokojný život krajně nevhodné domovské planetě. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za „Herrenvolk“, narazili na odhodlaný odpor obyvatel Vekty připomínající ještě nezdevastovanou Zemi. Při rychlosti postupu útočníků nemohou obránci od spojenců z United Colonial Nations očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné – ubránit kolonii do příletu v rámci Interplanetary Strategic Alliance Zemí vyslané flotily. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině a fádní šeď industriálních čtvrtí zase dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) či Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti spojující v sobě pod futuristickou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech 20. a 21. století představuje hlavní devizu prvního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Před každou misí si vyberete postavu, přičemž vcelku předvídatelný arzenál charakterizuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť nepřátelé mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do vypnutí serverů PS2 verze roku 2014 šla tato klání oficiálně hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v primárně handheldové odnoži Killzone: Liberation (2006) a spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
In times of war, do not crave honour, do not pray for order, amity or surrender, ask only that you outlive the day.
Bleskový přílet Helghastů roku 2357 započal i přes celkově napjatou geopolitickou situaci překvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, jejich pro pokojný život krajně nevhodné domovské planetě. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za „Herrenvolk“, narazili na odhodlaný odpor obyvatel Vekty připomínající ještě nezdevastovanou Zemi. Při rychlosti postupu útočníků nemohou obránci od spojenců z United Colonial Nations očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné – ubránit kolonii do příletu v rámci Interplanetary Strategic Alliance Zemí vyslané flotily. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině a fádní šeď industriálních čtvrtí zase dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) či Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti spojující v sobě pod futuristickou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech 20. a 21. století představuje hlavní devizu prvního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Před každou misí si vyberete postavu, přičemž vcelku předvídatelný arzenál charakterizuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť nepřátelé mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do vypnutí serverů PS2 verze roku 2014 šla tato klání oficiálně hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v primárně handheldové odnoži Killzone: Liberation (2006) a spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.
Bleskový přílet Helghastů roku 2357 započal i přes celkově napjatou geopolitickou situaci překvapivou invazi na planetární kolonii Vekta v souhvězdí Alfa Centauri. Potomci rebelů vypuzených před více jak dvěma staletími z Vekty jsou zpět ve zbrani, připraveni k „nápravě křivdy“ a nastolení autokracie jako na Helghanu, jejich pro pokojný život krajně nevhodné domovské planetě. Po předcích pozemšťané, geneticky už téměř mimozemšťané pokládající se za „Herrenvolk“, narazili na odhodlaný odpor obyvatel Vekty připomínající ještě nezdevastovanou Zemi. Při rychlosti postupu útočníků nemohou obránci od spojenců z United Colonial Nations očekávat včasnou pomoc.
Surovost války 24. století prožijete z pohledu čtveřice stmelené postupně chaosem bitvy o Vektu. Všestranný velící Jan Templar, horkokrevný grunt Rico Velasquez, protřelý rozvědčík Gregor Hakha a krásná neznámá s krycím jménem Luger se pokusí o zdánlivě nemožné – ubránit kolonii do příletu v rámci Interplanetary Strategic Alliance Zemí vyslané flotily. Hněď hlíny zákopů v nevlídné krajině a fádní šeď industriálních čtvrtí zase dá možná vzpomenout na Iron Storm (2002) či Bet on Soldier (2005). Právě atmosféra bezútěšnosti spojující v sobě pod futuristickou rouškou to nejhorší ze zážitků pěchoty v konfliktech 20. a 21. století představuje hlavní devizu prvního dílu série Killzone.
Příběh prodchnutý zradou a náhlými zvraty se odvíjí během jedenácti misí v městských i mimoměstských oblastech těžce zkoušené planety. Před každou misí si vyberete postavu, přičemž vcelku předvídatelný arzenál charakterizuje skutečnost, že ISA i Helghast disponují vlastními variantami zbraní téže kategorie, byť nepřátelé mají zřetelnou převahu v obrněné technice. Lokální split-screen pro dva sice nezahrnuje kampaňový co-op, nicméně přináší společnou offline hru s boty na osmi mapách v módech Deathmatch, Team Deathmatch, Assault, Defend and Destroy, Supply Drop nebo Domination. Až do vypnutí serverů PS2 verze roku 2014 šla tato klání oficiálně hrát i po síti v 16 lidech.
2. extrasolární válka pokračuje v primárně handheldové odnoži Killzone: Liberation (2006) a spolu s Killzone 2 (2009) mapuje protiúder sil ISA.