Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tommywise (13.03.2018 11:53): oni se v ramci tech buildu pridavaj ruzne ficury ... treba rozdil mezi mym oblibenym 4870 a poslednim 8xxx je zcela zasadni

a zdaleka ne vsechno se da zmenit .. ten .ini editor umoznuje editaci jen nekolika fajlu ... je tam spousta dalsich veci, ktere, kdyz chces menit, musis delat rucne v editoru (treba cth_constants.ini)
@ntz (13.03.2018 10:13): já mám win 7 takže noproblem. A stejně ty rozdíly mezi těma. Buildy má,resp.SCI jsou v tom že asi každá má jine defaultni nastaveni,které se stejně dá nastavit nebo změnit v tom INI editoru,není tak?
@ntz (13.03.2018 10:13): já mám win 7 takže noproblem. A stejně ty rozdíly mezi těma. Buildy má,resp.SCI jsou v tom že asi každá má jine defaultni nastaveni,které se stejně dá nastavit nebo změnit v tom INI editoru,není tak?
@Tommywise (12.03.2018 14:42): pokud stahnes napr. sci revision 8157, tak k tomu musis stahnout ja2.exe 8157 .. je to uplne jednoduchy ...

pokud pro to ne-existuje exe, tak pouzij to posledni ....

rozdily mezi sci jsou ... akorat je podle me nikdo moc nedokumentuje ... ja je fakt nevim ... pokud checs posledni verzi, tak si stahni SCI+exe 8534 z March 4 2018 ...

Tu historii, kdy a kde se pridavaly jednotlive featury fakt nevim ..
Jak zjistím to aby se to SCI shodovalo se stejnou verzi toho buildu? A jaké šou rozdíly všech těch položek? Resp. Je jich tam hodně tak nevím které z toho mám satahnout...jsou mezi nimi nějaké markantní rozdíly? Já sem myslel že veškeré nastavení je možné jen v tom INI editoru,tohle šou pro mě nové informace
tahle diskuse zere backslash, takze ty cesty se slashem vypadaj takhle

d:/ja2/Jagged Alliance 2 - 4870/
d:/ja2/Jagged Alliance 2 - 4870aimnas/
d:/ja2/Jagged Alliance 2 - 8350/
@Tommywise (12.03.2018 12:27): udelej to tak, ze si nainstaluj normale jagged aliance 2, nainstaluj oficialni patch 1.12 .. potom celou tu slozku uloz (treba tim, ze si z ni vytvoris neco jako Ja2-clean.zip) abys to nemusel instalovat znovu kdyz budes zkouset ruzne verze a proste to te slozky rozbal pozadovanej archiv s buildem a s .exe fajlem ... nic vic, pokud budes chtit zkusit jinou verzi, tak ji proste rozbal a nebo prejmenuj, takze ja mam napriklad:

d:ja2Jagged Alliance 2 - 4870
d:ja2Jagged Alliance 2 - 4870aimnas
d:ja2Jagged Alliance 2 - 8350

atd .. v tom mem archivu s tim backupem je cista hra, eg je tam v tom zipu proste slozka "Jagged Alliance 2" a ten zip kdyz potrebuju tak rozbalim do slozky d:ja2, rozbalim tam pozadovanou verzi a potom tu slozku v d:ja2 prejmenuju, abych poznal, co to je ...

samozrejme, kdyz si nainstalujes ja2, tak pote, co si tu slozku zabalis, tak muzes klidne hru odinstalovat, protoze ty nepotrebujes tu hru nainstalovanou, tobe staci proste ta slozka, kterou si muzes libovalne presouvat a nebo prejmenovavat ...

ostatne savegames a user data nejsou v c:Userstvy-jmeno ale primo v te slozce, takze je potreba aby ta hra nebezela z c:Program Files, ale odnekud, kam muzes v novejsich window normalne zapisovat ...

chapes ?
@ntz (11.03.2018 22:49): ten aimnas mod mám v plánu až dohraju arulco revisited,ale nechápu ty první dva odkazy.to jako stačí nanaroubovat na to co mám nainstalované s tím mým vzorem?nemusím jako znova celé ja2 instalovat?jako jamnevim ale sem spokojený s tim! Jak to mám,nevím jesi viděla ten buildy nebo ten arulco revisited mod.
@Tommywise (11.03.2018 16:42): cau .. zde jsou slibene linky

## gamedir, eg fajly co rozbalis tam kde mas nainstalovano
https://onedrive.live.com/?id=13A6926EAC52083%21583&cid=013A6926EAC52083

## builds, aka .exe file .. stahni stejnou verzi samozrejme
https://onedrive.live.com/?id=13A6926EAC52083%21202&cid=013A6926EAC52083

## aimnas jsou predelane mapy, supr vec .. naprosto nove, obrovske a bozi mapy
https://github.com/aimnas/core

## + nejaka omacka kolem, kdybys tomu nerozumel
http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index. ... o=311288&#msg_311288
@ntz (11.03.2018 11:34): hele sice je ja2 srdcovka ale sem celkem lama co se SW a HW týče,takže sem rád že sem rozjel ten AR mod,dal tam patche takže se v tom moc nevyznám. A nevedel sem že se tam dá nastavit ještě něco navíc mimo ten INI editor Já si teď na tabletu a PC mám v servisu tak až pak napíšu až budu zkoušet to co píšeš.
@Tommywise (11.03.2018 10:48): pockej pockej ...

to neni vubec pravda ... ty patchujes originalni verzi 1.12 na verzi 1.13, coz je jmeno modifikace a ne release .. samozrejme muzes pouzit i starsi release (verze) modu 1.13

http://ja2v113.pbworks.com/w/page/4218334/Downloads

ja pouzivam asi nejvic dnes jiz outdated 4870, protoze ho mam masivne upravej (ini fajly, xml fajly)

rozdil mezi 4870 a soucasnejma verzema (ktera je ostatne 9xxx dneska - musis stahovat posledni buildy odnekuz gitu, jsem na spatnym kompu, dam ti link pozdejc, verze 7xxx jsou uz davno historie) je obrovskej. Ja ty posledni verze nepouzivam castecne kvuli tomu, ze tam je uz hodne tech novejch subsytemu vc jidla, uplne prepracovaneho systemu poskozeni zbrani, prevleku, uplne novej inventar ...

verze 7xxx jsou podle me spatne .. napriklad NCTH (new chance-to-hit system) je v nich fakt broken ..

kdyz pomoci irc vlezes do irc.quakenet.com do kanalu #bearpit, tak se zeptej a dostanes linky na repozitar, odkud jdou stahnout posledni buildy modu 1.13
@Tommywise (10.03.2018 16:44): jakou hrajes prosimte verzi (rikaj tomu build) ?

ja hraju asi nejvic v podstate hodne starej build 4870, protoze ho mam celkem hodne upravenej, mam tam rebalancovane zbrane, upravene NCTH, mozna desitky hodin tuneni ..
Tak sem zjistil ze v INI editoru si kazdy muze temer vse(obtiznost,AI,vybaveni,zmen,zbrani,milice,...) vytunit tak aby to kazdemu sedelo,ja to konecne ted predelal tak ze sem spokojeny.Sice neumim uplne anglicky ale to co sem prelozil sem nastavil. Nevim jesi se da vse tak detailne nastavit jenv modu 1.13 tak jako v AR modu...napr. ten mod meni i nastaveni co se tyce interruptu(preruseni),protoze to zasadne ovlivnuje obtiznost hry,ja to vratil zpet na defaultni Vanilla nastaveni(ze preruseni je zpravidla na dohled nepritele) ...jinak bych to nemel sanci dohrat.
Co meni zasadne atmosferu a uzitek z prestrelek je moznost kryci automaticke palby,coz nepratele pouzivaji i kdyz me nevidi a tak pali ze vsech stran davkama) a teprve s tim weapon sound patchem je to opravdu zazitek a jak tady zaznelo ze mod 1.13 je teprv ta prava JA2 tak mod Arulco Revisited(nebo jine mody ktere sem este nezkousel)+AI patch+seapon sound pach je teprv ta prava JA2.
Jeste by to chtelo trochu zmenit grafickou stranku (nemyslim prechod do 3d) ale aspon tak jako je to v commandos 2 :)
tak sem asi dohral :D v drassenu me presila donutila se s celym tymem (13 zoldaku) schovat do mistnosti s jednim vchodem a tak si branim vchod interrupty asi 2 hodiny a rikam si proc se mi ten PC tak seka ....ze nez zkonci kolo soupere tak to trva jak kdyby to bylo zavirovane. Nakonec bych u toho stvrdl celou noc,protoze sem se nastesti podival ze je v sektoru 159 nepratel. Tunil sem si totiz INI editor :( a ted nevim jak to vratit


resp. tabulka ukazovala pocet 159 v sektrouale kdyz sem pouzil cheat na odhaleni vsech osob,tak sem napocital nejvic asi 50,ale kdyz sem je zabil tak hned prisla dalsi skupina a pak dalsi
Teda priznam se ze hned druhy sektor v Omerte (ten kde sidli Miguel v podzemi) se me nedari vubec ubranit. JE to uplne jine, nevim ted jestli ta zmena vice ovlivnena tim Arulco Revisited modem nebo AI packem,asi oboji protoze nepratele se chovaji uplen jinak nez bez AI packu,vyuzivaji vsechny prekazky a hlavne celou mapu (uz nechodi jako tupci ve velke skupine) a ten AR mod zas uúplne meni charakteristiku a interkaci zbrani s postavou,takze mam treba MRK 90, nasazene vsechny mozne optiky,laser scopy,...) a nejsem schopny se trefovat na malou vzdalenost do hrudniku se zamirenim na jednu strelu (je sice pravda ze tento mod upravuje prave i pocet priblizeni u dane zbrane) ale i tak je to fakt peklo. Ja si jeste pohral v INI editoru s nastavenim poctu vojaku na sektror ktere sem dal na max (64) takze pokud se v pulce hry dostanu nekam kde budu branit sekttor a nepritel si z okolnich svola posily tak aby mel tech 64 vojaku v sektoru tak uz to asi bude nehratelne :D

Na druhou stranu,nepratele temer pokazde pouzivaji kryci palbu v rezimu auto takze takto kropi Vas az ste kde chcete,coz sice vypada opravdu jakobych byl na bojisti,ale oni si ti blbeci takto vystrileli vsechny naboje takze pak nepritel bud sel na me s pestmi nebo pouzil bazuku :D
@mazar1234 (10.02.2018 17:10):

Tak spis jde o jinou taktiku ktera sice zvysi obtiznost u toho AI modu ale vnimam že nepratele naprosto zbytečně nepoběží na otevřenou plochu, takže vylákat je nyní chce již trochu taktického uvažování a plánování. Mnohem častěji se také schovávají tak, abyste je neviděli. Byt tebou tak dam AI mod a radsi uberu obtiznost
@mazar1234 (08.02.2018 21:55): Tak na Vanillu, kterou musis mit nainstalovanou nekde jinde nez je defaultni C/Program Files/JA2, sem napred nainstaloval 1.13 release 7609 bez kteryho nic nepojede,musi tam byt 7609 release.

Pak stahnes Arulco Revisited, normalne nainstalujes do slozky kde mas JA2, v INI Editoru vyberes nastaveni pro vfs_config.AR.ini (je to hned ten prvni radek.. SELECT MOD).

Pak sem stahl ten weapons sounds improved mod, kde ty data co sou ve slozce Sound/Weapons rozbalis resp. nahradis jimi ty co sou v se slozce data 1.13/Sounds/Weapons.

Pak sem stahl ten AI mod ktery rozbalis do slozky s JA2 a pustim hru normalne pres ja2_7609en+AI_r659.exe


Ted me napadlo protoze jsou v tom Arulco Revisited modu puvodni Vanilla mapy, je nahradit temi z Wildfire, ale tohle mi uz nejde.... napr. kdyz sem nahradil C13.dat v mapach z AR tim C13.dat z map z Wildfire coz je sektro v Drassenu tak po spusteni hry je tam porad ten puvodni C13 sektro z Vanilly. Ale nevadi tech modu je plno a priste si zahraju nejaky kde sou predelane mapy jako treba v UC
@Tommywise (06.02.2018 20:03): Barry je super co se tyce pomeru cena/vykon, to je bez debat, ale me nikdy nezaujal a charisma zoldaku je pro me v tyto hre klicovy. Samozrejme jsem vzdy daval prednost zoldakum z jednicky, kterou jsem dohral nejdriv a tam Barry nebyl, takze bohuzel. S radou novych zoldaku ze dvojky jsem nikdy nehral.
@Tommywise (08.02.2018 21:44): Hezky ty, tak vidíš nakoniec núdza v tebe prebudila skill a máš to , niekedy je lepšie "nasrať sa" aneb čo si neurobíš to nemáš.

Ale ako hovorím "Dark Souls na nintendo volante v praxi" :-D

BTW mohol by si tú kompletnú inštaláciu zbekapovať a poskytnúť núbom čo to rozchodiť nedokážu.
Tak konecne se me podarilo nainstalovat na 1.13 mod Arulco Revisited + Weapons sound improved+AI pack a musim rict ze je to masakr. Asi jako kdyz z Dooma prejdete na Project Brutality. Ted uz nemuzu opravdu hodnotit jinak nez 100% . Zmenena AI je opravdu znat (vojaci uz tupe nenabihaji skupinove ke me a drzi se zpet a jen posilaji do prni linie jednotlivce,ja pekne obsadil domek a je to opravdu daleko realnejsi) a hlavne ty prestrelky ted maji stavu diky novym zvukum zbrani

Hned prvni sektor v Omerte a jako bych hral posledni sektor v Medune :D
no je pekny ze si nasel ten Weapon sounds improvement pack, ale kam ho mam rozbalit?

Kdyz sem to dal do slozky JA2/Data/Sounds/Weapons tak se nic neprepsalo ale jen se to tam pridalo uz k puvodnim zvukum a kdyz pak pustim hru tak tam sou porad ty trapny zvuky zbrani z 1.13

a kdyz jdu do slozky 1.13/Data tak tam zadnou slozku Sounds nemam ....
@Tommywise (07.02.2018 17:35): Skôr ide o to, že prevádzkovatelia webu môžu mať problémy a príde mi neférové ich takýmto veciam vystavovať.
Skrátka radšej to nerob, nič tým nestratíš tak načo vyrábať nejaké zbytočné problémy do budúcnosti.

Tým nemyslím link na MOD, ale nejaký priamy download licencovanej hry, ktorá sa reálne predáva na shopoch čo JA2 je. A vlastne ani tzv. Abandonware, ktorý de jure neexistuje.
Proste nie oficiálne viditeľne verejne na stránke, lebo priblblé copyrightové organizácie nespia...
to je moje achilova pata, je x modu,patchu atd. ale ja mam vzdy problem to nainstalovat tak aby to jelo,sem proste lama a tak vzdy si rikam kez bych to taky mel a jelo me to tak jak tomu na videu :(

si pamatuju jakou cestu sem musel projit nez sem rozjel Urban Chaos,to bylo peklo
jen si pamatuju ze tusim v 1.13 sem si kdysi nastavil v tom editoru nebo jak se to jmenuje max pocet vojaku na sektor a to uz bylo extremni,vetsinou sem koncil zakempeny s celou skupinou v jednom dome, nebo jedne mistnosti a jen sem vyuzival interruptu,takze to bylo tak ze jeden za druhym vstupoval do dveri a ja jen s zoldakama rozdelenych do 2 skupin z kazde strany dveri daval burst-fire headshoty. Ale mam pocit ze tohle jde nastavit jen u te 1.13 verze.Ale jak sem psal,strasne mi vadi ty zvuky zbrani :(
@Walome (07.02.2018 09:33): Tak nerikam ze sem nemel problemy nebo ta, taky bych to bez save/load porad dokola nedal,napr. sem to nikdy nezkousel na omezeny cas. Jde mi o to ze at to hraju po 100 tak 100x porad ta sama pisnicka dokola a to z tech 2 duvodu ktere sem napsal nize
Ale to je klasika,po krátké době hraní jsou z žoldáků headshot skilleri a pak přesto že hraju insane obtížnost tak je to jen o tom že mi jeden za druhým jen nabíhají na mušku a v této fázi je to už nuda a nutí mě to ukončit.takze víceméně si hru užívám jen do té fáze než mají žoldáci snipery nebo automatické útočné pusky s výbavou a marksmanship přes 90
Co mě poslední dobou začalo vadit je pořád dokola opakující se AI u nepřátel což činí hru stereotypní...je nějakej mod kde je upravena i umělá. Inteligence? Protoze stejný pocit sem mel jak u 1.13 tak v Urban chaos kde sem to právě kvůli tomu ani nedohral
@90210 (14.12.2017 21:33): jenže Barry je za málo peněz hodně muziky ty nejdůležitější vlastnosti má top snad kromě marksmanship,ale protoze má vysoké wisdom tak se může rychle ve Strileni zlepsit
Zjistil sem obrovské minus u verze 1.13 a to šou zvuky zbraní které jsou naprosto nereálné všechny zní podobné a hlavně zní jako by to byly airsoft nebo nějaké hračky V tomhle je naopak daleko lépe udělaný datadisk Wildfire kde mám pocit ž přestřelek jako bych tam byl přímo naživo. Je nějaký mod kde jsou zvuky zbraní podobné jako u Wildfire,resp. Alespoň lépe udělané než v 1.13?
@90210 (14.12.2017 20:22): Trevor saje! Vždy som radšej nabral hneď na začiatku Barryho, je to výborný elektrotechnik, zámočník, aj expert na výbušniny v jednom. Ku koncu hry mal mechaniku na 100% a dvojtýždňový kontrakt stál oproti Trevorovi snáď desatinu.
@ad142 (09.12.2017 17:57): Spis bych si nechal ji a vyrazil Lynxe, kterej byl docela drahej, i kdyz na takovyho Travora fakt nemel, ten byl drahej i na 2. levelu a na 4. byl nejdrazsi zoldak ze vsech a pritom to byl takovej aussie vopruz. Never more. Buzz nebo Fox jsem si bral vzdycky jako zenskou v hlavnim tymu protoze byly nejhezci, dobry a navic jsem je znal z jednicky, respektive Jagged Alliance: Deadly Games, coz je pro me velky plus.

Jinak jsem to nikdy nehral tak, ze bych si najmul partu uz na zacatku. Zacinal jsem sam, obtiznost nejvyssi, skilly medical,mechanical a explosives na 35, strenght, dexterity, agility okolo 80, wisdom na max, leadership okolo 40 a predevsim marskmanship cca 45. Po vystrileni Omerty to bylo 50, po dobyti Drassenu 70, prvni SAM Site 80 a Alma, kam jsem chodil jako do druhyho mesta, uz okolo 90. To byla nejzabavnejsi cast hry. Na Almu jsem uz nabral prvni dva zoldaky, hned jak to slo vetsinou Biffa a Flo, aby konkurence AIM prosperovala, nic nestali a dobre trenujou, do hlavni party jsem nejdriv nabiral dobry zoldaky, kteri ale moc nestali, typicky Grunty, Wolf, Ice, Fidel, Buzz, Flo a Blood, pripadne jeste Buns a Cougar, pokud byl k dispozici, pozdeji pak vyssi sarze typu Sidney. Magika, Scullyho a dalsi nejdrazsi jsem moc nebral, hra byla jednoducha i bez nich.