Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (X360, PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (X360, PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (X360, PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (X360, PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (X360, PS3)
IO Interactive •  Mi'pu'mi Games (X360, PS3)
PC
01.10.2002
PC
01.10.2002
PC
01.10.2002
PC
01.10.2002
PC
01.10.2002
PC
01.10.2002
PC
01.10.2002
PC
01.10.2002
PS2Xbox
02.10.2002
NGC
17.06.2003
PC
01.10.2002
PS2Xbox
02.10.2002
NGC
17.06.2003
PS3X360
29.01.2013
PC
01.10.2002
PS2Xbox
02.10.2002
NGC
17.06.2003
PS3X360
29.01.2013
PC
01.10.2002
PS2Xbox
02.10.2002
NGC
17.06.2003
PS3X360
29.01.2013
XOne
09.05.2019
PC
01.10.2002
PS2Xbox
02.10.2002
NGC
17.06.2003
PS3X360
29.01.2013
XOne
09.05.2019
XboxX/S
kompatibilní
PC
01.10.2002
PS2Xbox
02.10.2002
NGC
17.06.2003
PS3X360
29.01.2013
XOne
09.05.2019
XboxX/S
kompatibilní
PC
01.10.2002
PS2Xbox
02.10.2002
NGC
17.06.2003
PS3X360
29.01.2013
XOne
09.05.2019
XboxX/S
kompatibilní
PC
01.10.2002
PS2Xbox
02.10.2002
NGC
17.06.2003
PS3X360
29.01.2013
XOneXboxX/S
kompatibilní
Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin Hitman 2: Silent Assassin
Žánr
akce > stealth akce *
logická > nezařazeno
simulátor > nezařazeno
akce > stealth akce *
logická > nezařazeno
simulátor > nezařazeno
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne ne

Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou a o mnoho lepší hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání prvního dílu, to opravdu přišlo. Hra, která i kritikům vytřela zrak. Dodnes se Hitman 2: Silent Assassin označuje za ukázkový příklad odladění všech bugů a vylepšení všeho, co šlo. Vývojáři opravdu odvedli perfektní práci. Hra se zbavila všech záporných vlastností jedničky, k tomu měla naprosto nádhernou grafiku (znovu počítejte s tím, že je rok 2002), hudba Jespera Kyda byla nominována na nejlepší původní soundtrack a plno dalších. A aby toho nebylo málo, Eidos se rozhodl vsadit na Hitmana a masově ho propagoval. Můžeme proto dnes na internetu najít reklamu, co běžela v televizích, obrázky billboardů apod.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou a o mnoho lepší hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání prvního dílu, to opravdu přišlo. Dodnes se Hitman 2: Silent Assassin označuje za ukázkový příklad odladění všech bugů a vylepšení téměř všeho, co šlo. Hra se zbavila všech záporných vlastností jedničky, k tomu měla naprosto nádhernou grafiku (počítejte s tím, že je rok 2002), hudba Jespera Kyda byla nominována na nejlepší původní soundtrack a plno dalších. A aby toho nebylo málo, Eidos se rozhodl vsadit na Hitmana a masově ho propagoval. Můžeme proto dnes na internetu najít reklamu, co běžela v televizích, obrázky billboardů apod.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty, které máme všichni tak rádi. Mimo to, je velice nenáročný na HW. Jediné, co hře kazí trošku atmosféru, jsou zvuky zbraní, které zní velice nepřirozeně. Je to ovšem malý drobek, proti jinak perfektní hře.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou a o mnoho lepší hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání prvního dílu, to opravdu přišlo. Dodnes se Hitman 2: Silent Assassin označuje za ukázkový příklad odladění všech bugů a vylepšení téměř všeho, co šlo. Hra se zbavila všech záporných vlastností jedničky, k tomu měla naprosto nádhernou grafiku (počítejte s tím, že je rok 2002), hudba Jespera Kyda byla nominována na nejlepší původní soundtrack a plno dalších. A aby toho nebylo málo, Eidos se rozhodl vsadit na Hitmana a masově ho propagoval. Můžeme proto dnes na internetu najít reklamu, co běžela v televizích, obrázky billboardů apod.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty, které máme všichni tak rádi. Mimo to, je velice nenáročný na HW. Jediné, co hře kazí trošku atmosféru, jsou zvuky zbraní, které zní velice nepřirozeně. Je to ovšem malý drobek, proti jinak perfektní hře.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání Hitman: Codename 47, to přišlo.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty. Silent Assassin byl ve své době poměrne náročný na HW.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání Hitman: Codename 47, to přišlo.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty. Silent Assassin byl ve své době poměrne náročný na HW.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou a o mnoho lepší hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání prvního dílu, to opravdu přišlo. Dodnes se Hitman 2: Silent Assassin označuje za ukázkový příklad odladění všech bugů a vylepšení téměř všeho, co šlo. Hra se zbavila všech záporných vlastností jedničky, k tomu měla naprosto nádhernou grafiku (počítejte s tím, že je rok 2002), hudba Jespera Kyda byla nominována na nejlepší původní soundtrack a plno dalších. A aby toho nebylo málo, Eidos se rozhodl vsadit na Hitmana a masově ho propagoval. Můžeme proto dnes na internetu najít reklamu, co běžela v televizích, obrázky billboardů apod.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty, které máme všichni tak rádi. Mimo to, je velice nenáročný na HW. Jediné, co hře kazí trošku atmosféru, jsou zvuky zbraní, které zní velice nepřirozeně. Je to ovšem malý drobek, proti jinak perfektní hře.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání Hitman: Codename 47, to přišlo.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty. Silent Assassin byl ve své době poměrně náročný na HW.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání Hitman: Codename 47, to přišlo.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty. Silent Assassin byl ve své době poměrně náročný na HW.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání Hitman: Codename 47, to přišlo.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty. Silent Assassin byl ve své době poměrně náročný na HW.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání Hitman: Codename 47, to přišlo.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty. Silent Assassin byl ve své době poměrně náročný na HW.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání Hitman: Codename 47, to přišlo.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty. Silent Assassin byl ve své době poměrně náročný na HW.
Nečekaný úspěch prvního dílu donutil IO Interactive a také Eidos udělat novou hru s plešatým vrahem. A v roce 2002, dva roky po vydání Hitman: Codename 47, to přišlo.

Změny v konceptu nenastaly. Pořád se procházíte po volných mapách a hledáte způsob, jak zabít cíl, přičemž způsobů je vždy několik. Hra má konečně pohodlné ovládání, přibyla možnost savování během mise (podle obtížnosti). Jste motivováni dohrát hru vždy co nejčistěji, protože za nejlepší hodnocení Silent Assassin dostáváte zbraně, ke kterým byste se normálně nedostali. Glacier engine prošel mnoha úpravami. Přibyly dynamické stíny, odlesky a podobné efekty. Silent Assassin byl ve své době poměrně náročný na HW.
Hitman 2: Silent Assassin je pokračováním předchozí hry Hitman: Codename 47 a druhým dílem dnes již ikonické série stealth akcí s bezejmenným nájemným vrahem, označovaným pouze jako Agent 47, v hlavní roli. Vydavatelem hry byla společnost Eidos Interactive a o soundtrack se postaral hudební skladatel Jesper Kyd.

Hra volně navazuje na konec předchozího titulu. Agent 47 již skončil s povoláním nájemného zabijáka a pracuje jako zahradník pro kněze Emilia Vittoria na italské Sicílii. Ten je však unesen a únosci za jeho propuštění požadují vysoké výkupné. Agent 47 proto kontaktuje svého bývalého zaměstnavatele ICA, mezinárodní agenturu pro zprostředkování nájemných vražd a nabídne svoje služby za informace o únosci. Ani po jeho okamžitém vypátrání a zabití ale Vittoria nenajde a musí tak hledat dál a zároveň plnit úkoly pro ICA v Rusku, Asii i na Blízkém východě.

Na začátku vybraných misí, nejčastěji prvních v určité lokaci, si hráč nejprve projde briefingem, kterým jej provází hlas prostřednice agentury Diany, obsahující informace o cíli, místě, zabezpečení a poté vybere vybavení. Mezi vybavení patří mnoho druhů střelných zbraní od kulometů až pro postavu Agenta 47 typických dvou pistolí ráže .45, takzvaných Silverballerů. Některé je ovšem třeba do sbírky nejprve přidat jejich získáním v akci. Nechybí ani žánrově typické tiché zbraně jako škrtící struna, chloroform ale například i japonský meč katana. Další zbraně je pak během mise možno nalézt na předem smluveném místě, typicky například objemné odstřelovací pušky. K ruce jsou ovšem i další užitečné věci jako dalekohled, paklíč na otevírání zámků, tlumiče výstřelů apod. Při přechodu mezi misemi ve stejném prostředí je pak nutné si vystačit se zbylou výbavou z předešlé akce.

Jednotlivá nasazení se odehrávají jak uvnitř budov, kupříkladu ambasád či mrakodrapů, tak v otevřených prostranstvích parků nebo ulicích měst. Ve většině případů je pak hlavním úkolem fyzická likvidace jisté osoby, ale i zajištění předmětů, včetně třeba citlivých dokumentů. Prostory či osoby jsou ve většině případů hlídány bodyguardy, armádou a podobně, a pro vstup do některých lokací je potřeba zajistit si převlek, vstupní kartu nebo jiné povolení. Cílem je též splnit všechny dané úkoly s co možná nejtišším postupem a nevyvolávat poplach či podezření, což může vést až k útoku na hlavního hrdinu nebo zpřísněné bezpečnostní opatření a ztížení dalšího postupu. Velmi důležitou schopností je proto také plížení, při kterém se lze protivníkům neslyšně přiblížit za záda, a možnost ukrývat těla obětí. Cest ke splnění úkolů je v drtivé většině více a zahrnují i otravu cíle či likvidaci na dálku odpálenou výbušninou. Způsob průchodu úrovněmi, kterých je přes dvě desítky, má také vliv na celkové hodnocení a případné odměny.

Titul je možno hrát na několik obtížností, které upravují jak výdrž nepřátel, tak ukazatele na mapě či počet ukládacích pozic. Kromě klasického pohledu z třetí osoby je možno přepnout i do 1st person. Za získání nejlepšího hodnocení se odemykají i bonusy ve formě různě zdvojených, vylepšených nebo zdobených zbraní. Silent Assassin byl postupně portován na novější generace konzolí a po dvou letech jej následoval titul Hitman: Contracts.
Hitman 2: Silent Assassin je pokračováním předchozí hry Hitman: Codename 47 a druhým dílem dnes již ikonické série stealth akcí s bezejmenným nájemným vrahem, označovaným pouze jako Agent 47, v hlavní roli. Vydavatelem hry byla společnost Eidos Interactive a o soundtrack se postaral hudební skladatel Jesper Kyd.

Hra volně navazuje na konec předchozího titulu. Agent 47 již skončil s povoláním nájemného zabijáka a pracuje jako zahradník pro kněze Emilia Vittoria na italské Sicílii. Ten je však unesen a únosci za jeho propuštění požadují vysoké výkupné. Agent 47 proto kontaktuje svého bývalého zaměstnavatele ICA, mezinárodní agenturu pro zprostředkování nájemných vražd a nabídne svoje služby za informace o únosci. Ani po jeho okamžitém vypátrání a zabití ale Vittoria nenajde a musí tak hledat dál a zároveň plnit úkoly pro ICA v Rusku, Asii i na Blízkém východě.

Na začátku vybraných misí, nejčastěji prvních v určité lokaci, si hráč nejprve projde briefingem, kterým jej provází hlas prostřednice agentury Diany, obsahující informace o cíli, místě, zabezpečení a poté vybere vybavení. Mezi vybavení patří mnoho druhů střelných zbraní od kulometů až pro postavu Agenta 47 typických dvou pistolí ráže .45, takzvaných Silverballerů. Některé je ovšem třeba do sbírky nejprve přidat jejich získáním v akci. Nechybí ani žánrově typické tiché zbraně jako škrtící struna, chloroform ale například i japonský meč katana. Další zbraně je pak během mise možno nalézt na předem smluveném místě, typicky například objemné odstřelovací pušky. K ruce jsou ovšem i další užitečné věci jako dalekohled, paklíč na otevírání zámků, tlumiče výstřelů apod. Při přechodu mezi misemi ve stejném prostředí je pak nutné si vystačit se zbylou výbavou z předešlé akce.

Jednotlivá nasazení se odehrávají jak uvnitř budov, kupříkladu ambasád či mrakodrapů, tak v otevřených prostranstvích parků nebo ulicích měst. Ve většině případů je pak hlavním úkolem fyzická likvidace jisté osoby, ale i zajištění předmětů, včetně třeba citlivých dokumentů. Prostory či osoby jsou ve většině případů hlídány bodyguardy, armádou a podobně, a pro vstup do některých lokací je potřeba zajistit si převlek, vstupní kartu nebo jiné povolení. Cílem je též splnit všechny dané úkoly s co možná nejtišším postupem a nevyvolávat poplach či podezření, což může vést až k útoku na hlavního hrdinu nebo zpřísněné bezpečnostní opatření a ztížení dalšího postupu. Velmi důležitou schopností je proto také plížení, při kterém se lze protivníkům neslyšně přiblížit za záda, a možnost ukrývat těla obětí. Cest ke splnění úkolů je v drtivé většině více a zahrnují i otravu cíle či likvidaci na dálku odpálenou výbušninou. Způsob průchodu úrovněmi, kterých je přes dvě desítky, má také vliv na celkové hodnocení a případné odměny.

Titul je možno hrát na několik obtížností, které upravují jak výdrž nepřátel, tak ukazatele na mapě či počet ukládacích pozic. Kromě klasického pohledu z třetí osoby je možno přepnout i do 1st person. Za získání nejlepšího hodnocení se odemykají i bonusy ve formě různě zdvojených, vylepšených nebo zdobených zbraní. Silent Assassin byl postupně portován na novější generace konzolí a po dvou letech jej následoval titul Hitman: Contracts.
Hitman 2: Silent Assassin je pokračováním předchozí hry Hitman: Codename 47 a druhým dílem dnes již ikonické série stealth akcí s bezejmenným nájemným vrahem, označovaným pouze jako Agent 47, v hlavní roli. Vydavatelem hry byla společnost Eidos Interactive a o soundtrack se postaral hudební skladatel Jesper Kyd.

Hra volně navazuje na konec předchozího titulu. Agent 47 již skončil s povoláním nájemného zabijáka a pracuje jako zahradník pro kněze Emilia Vittoria na italské Sicílii. Ten je však unesen a únosci za jeho propuštění požadují vysoké výkupné. Agent 47 proto kontaktuje svého bývalého zaměstnavatele ICA, mezinárodní agenturu pro zprostředkování nájemných vražd a nabídne svoje služby za informace o únosci. Ani po jeho okamžitém vypátrání a zabití ale Vittoria nenajde a musí tak hledat dál a zároveň plnit úkoly pro ICA v Rusku, Asii i na Blízkém východě.

Na začátku vybraných misí, nejčastěji prvních v určité lokaci, si hráč nejprve projde briefingem, kterým jej provází hlas prostřednice agentury Diany, obsahující informace o cíli, místě, zabezpečení a poté vybere vybavení. Mezi vybavení patří mnoho druhů střelných zbraní od kulometů až pro postavu Agenta 47 typických dvou pistolí ráže .45, takzvaných Silverballerů. Některé je ovšem třeba do sbírky nejprve přidat jejich získáním v akci. Nechybí ani žánrově typické tiché zbraně jako škrtící struna, chloroform ale například i japonský meč katana. Další zbraně je pak během mise možno nalézt na předem smluveném místě, typicky například objemné odstřelovací pušky. K ruce jsou ovšem i další užitečné věci jako dalekohled, paklíč na otevírání zámků, tlumiče výstřelů apod. Při přechodu mezi misemi ve stejném prostředí je pak nutné si vystačit se zbylou výbavou z předešlé akce.

Jednotlivá nasazení se odehrávají jak uvnitř budov, kupříkladu ambasád či mrakodrapů, tak v otevřených prostranstvích parků nebo ulicích měst. Ve většině případů je pak hlavním úkolem fyzická likvidace jisté osoby, ale i zajištění předmětů, včetně třeba citlivých dokumentů. Prostory či osoby jsou ve většině případů hlídány bodyguardy, armádou a podobně, a pro vstup do některých lokací je potřeba zajistit si převlek, vstupní kartu nebo jiné povolení. Cílem je též splnit všechny dané úkoly s co možná nejtišším postupem a nevyvolávat poplach či podezření, což může vést až k útoku na hlavního hrdinu nebo zpřísněné bezpečnostní opatření a ztížení dalšího postupu. Velmi důležitou schopností je proto také plížení, při kterém se lze protivníkům neslyšně přiblížit za záda, a možnost ukrývat těla obětí. Cest ke splnění úkolů je v drtivé většině více a zahrnují i otravu cíle či likvidaci na dálku odpálenou výbušninou. Způsob průchodu úrovněmi, kterých je přes dvě desítky, má také vliv na celkové hodnocení a případné odměny.

Titul je možno hrát na několik obtížností, které upravují jak výdrž nepřátel, tak ukazatele na mapě či počet ukládacích pozic. Kromě klasického pohledu z třetí osoby je možno přepnout i do 1st person. Za získání nejlepšího hodnocení se odemykají i bonusy ve formě různě zdvojených, vylepšených nebo zdobených zbraní. Silent Assassin byl postupně portován na novější generace konzolí a po dvou letech jej následoval titul Hitman: Contracts.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (https://ioi.dk/hitman-2-silent-assassin)
Oficiální stránky hry (https://ioi.dk/hitman-2-silent-assassin)