Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Třeba mnohé zapomněl a aby napsal manuál, tak tu svou hru musí znovu dohrát. Jen ho nebaví.
Grimoire žije! Manuál sice pořád není, ale už fakt každou chvíli bude, společně s patchem V2. A když si ho dost lidí dá do wishlistu, Cleve dokonce sníží cenu!
@Charllize (26.04.2018 14:43): No, budeš muset předat svůj Steam účet potomkům, s tímto přístupem si to už asi nezahraješ :)). Aneb než to Cleveland opraví, může být další čtvrt století za námi!
Ja to mam koupene. Ale cekal jsem az to nejak vic da dokupy. Co jsem si tenkrat procital elemiruv pruchod hrou tak tam plno veci nefungovalo. Bohuzel mam taky peknou radku dungeonu z japonska a tak, takze nevim kdy se k tomuhle dostanu.
@Tarhiel (26.04.2018 13:12): Zatím ani já, ale po to letech vyjde konečně pravý dungeon, tak bych čekal, že zaujme více jak první Wiz nebo MaM, které se tu hrají :).

Yes, while the game could've been a decent blobber, there's a lot of unfinished work on the game when it comes to the core mechanics of the game, some functions just didnt work at the time like crafting, the food system was a mess. I encountered a lot of bugs with key items where I needed to reload much older saves and ran into game crashing bugs as well. Also balance is all over the place, some skills are much too weak, some are much too strong, your player characters are much weaker than any npc you can recruit, monsters at the starting areas will just destroy you as you're trying to learn the game and since there's no manual, you need to guess what does what, it's a real mess. Oh and the game is extremely bloated, feels like it should've been cut in half. The game might have been tighter if it actually did. The game needs a few years of extra work unfortunately.
@Drolin (26.04.2018 13:09): No neviem, či nesklamal skôr tvorca hry, a preto to nechce nikto hrať.
Dlhé (čo môže byť dobré aj zlé, tu zrejme to druhé), drahé a stále zabugované.
Ja by som to tiež nehral.
@mazar1234 (12.01.2018 00:36): ma to tezky. Rozumis, nekdy pred deseti lety implementoval do hry nejakou super featuru a ted si vzpomen jak fungovala po takovy dobe a davej to do manualu. Mozna udelat manual mu da vic prace nez udelat celou hru. :)
@Charllize (12.01.2018 00:19): On se tím beztak baví víc než ti, co se ho snaží trollit, takže jsou nakonec všichni spokojení :) Teda, kromě lidí, co by si to fakt chtěli zahrát a bez manuálu jim to nejde.
@Ronik (12.01.2018 00:17): Jo, ja sem to sem asi pred tydnem chtel napsat ze z manualu do grimoire se stava opet terc nekonecne zabavy mnoha lidi kteri nedaji Cleveovi pokoj, ale tak..muze si za to sam..zejo:)
@mazar1234 (23.08.2017 22:05): ja to hral taky, a docela me to prave bavilo, aspon ten rozvoj postavy byl super. A libilo se mi ze to je postaveny na tom jak hluboko se dostanu aniz bych chcipnul. Ale pak jsme to nechal byt protoze to bylo casove neskutecne narocny..mozna v duchodu. Myslim ze ted to je Demise Ascension, pak je i nejaka Revelation. Ono se to nejak kradlo a vydavalo jinde a tak podobne, uz to moc nesleduju.
http://www.dtr-dojo.com/
@Charllize (23.08.2017 21:52): Myslíš "Demise Rise of the Ku'tan"
To som onehdá skúšal hrať, ale prišlo mi to už moc kokotina, a to som sa na to tešil, vytlačil som si na papier manuál a infá a tak.... a po niekoľkých hodinách som to definitívne zavrhol.
@Charllize (23.08.2017 21:18): No jako hezký, i když to samo o sobě ještě neříká vše. Netuším, jak jsou velké ty dílčí lokace.

Působivější byla mapa amigáckého Fate, kterou v Excelu vytvořil crpgaddict. V životě jsem nic podobného neviděl :)
@Bodkin (21.08.2017 18:01): Ja to sledujem len pre tie jeho vstupy. Takto reagoval v jednom zo starších megavlákien na týpka, ktorý ho obvinil že postavil Grimoire na zdrojákoch Stones of Arnhem ukradnutých od Sir-Tech:
http://www.rpgcodex.net/forums/index.php ... age-174#post-5262017
Did I ever tell you about this colossal fat guy neckbeard who sat on a stool at Wendy's all day and was an expert on everything until some homeys poured an entire bucket of chili down his ass crack from behind and it totally vanished into his pants like a gigantic blue diaper?
:D
@DJ (18.08.2017 11:20): Mno, dnes uverejnil felipepepe svoju recenziu, v ktorej ten odhad veľkosti oproti W7 redukuje: It's hard to convey just how large this world is. It's easily more than twice the size of Wizardry VII, possibly thrice.
A na druhej stránke diskusného vlákna odkazuje Roguey, miestny detektív, na felipeho príspevok z roku 2012, v ktorom sa felipe priznáva, že W6-8 nikdy nehral. :-{})
Ono správně vybalancovat takhle dlouhé RPGčko je extrémně náročné. Těch proměnných je tam strašně vela. Snad se mu to podaří. Ale ten jeho přístup je dementní no, měl by své fanoušky poslouchat.
Cleve opat raz nesklamal a prejavil sa jak debil neschopny prijat kritiku...
Na zaklade recenzie zabanoval Felipe Pepeho na steam Grimoire fore ;-)
https://twitter.com/felipepepe/status/898757224746565633

Bodaj by sa s celym Grimoire zadrhol. Dufam ze to v najblizsich 20 rokoch odladi, zatial je to fakt iba hnusne predrazena Alfa verzia hry...

@mazar1234 (18.08.2017 22:21): Felipe Pepe je z Brazilie, posledne roky pracuje na knihe o RPG hrach - CRPG Book Project.
@Charllize (18.08.2017 22:30): Jop, ale bolo to tesné! Viata, ktorý to prešiel ako prvý, zostal zaseklý po súbji s minibosom pretože sa nedali otvoriť dvere na veži. Cleve kmital jak blázeň a do pár hodín to bolo fixlé. :-{})
@Charllize (18.08.2017 22:30): To jo, vlastne to je práve vec, na ktorú som čakal a ktorú som podcenil a bol som si istý, že to minimálne nasledujúcich 5 rokov reálne dohrať nepôjde.

Ale na svoju obranu uvediem, že vzhľadom na nepriame dôkazy to bola skoro istota :-D

Ako jasné, skeptický cynik nič iné nemohol vymyslieť, ale úprimne kto z Vás si to naozaj kúpil?
@Garion (18.08.2017 22:18): Tak respawn/encounter sa tam prej dá nastaviť v menu, akože 0/médium/každých 5 sekúnd.... otázka je jasná,
v akom nastavení a v akej verzii hry to ten žabožrút (podľa mena, negúglil som ho) vlastne dohral?

To je fakt benchmark ako hovado.

napr. ja som Wizardry 7 dohral za cca 60 hodín (parta importovaná zo "šestky") s expert gamer skillom a nakreslenými mapami vytvorenými počas stredoškolkých štúdii.