Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak tohle je aids, naprosto nehratelný na Switchi. Nejde o button mapping ale o to, že pohyby páčkou sou moc citlivý a tak se nedá absolutně mířit, sem si téměř jistej že na N64 se dalo mířit bez problémů.
Jedu to na tu slavnou 007 obtížnost a zatím se u těch úkolů spíš trápím. Ne že by to bylo nějak těžké. Uživatelské rozhraní N64 tomu ale moc nepřeje a neustálé lezení do inventáře kazí tempo.
No jsem zklamán, že to není pravý port ale jen rom běžící na emulátoru, hlavně když se na internet dostal lepší remaster na Xbox 360, ale je to lepší než nic, aspoň tady máme nový způsob jak to oficiálně hrát, ale to ovládání na Switch opravdu mohlo být lepší a musel jsem ho nastavovat.
@Neelixx (20.11.2017 14:53): jj, Perfect Dark je i podle mého o dost lepší než GoldenEye 007.

Přitom bych řekl, že ty aspekty, ve kterých je lepší, nejsou otázka toho, že vyšel později (protože nejde primárně o technický stav, ale designérská rozhodnutí typu zrušení respawnu, zajímavější lokace atd.).
Perfect Dark vyšel o 3 roky později a je imho o dost lepší než GoldenEye. Rozhodně nejlepší fps na N64. (Někdo ho přidejte, prosím)
Taky mě to moc nezaujalo. Leveldesign nic moc, spawnování nepřátel, celkově to nemělo moc co nabídnout. Odehrál jsem pár misí a nechal toho.
@Charllize (07.11.2017 21:21): jj, Doom 64 jde dnes hrát na PC pomocí modu Doom 64 Absolution (+ datadisk Outcast) a je skutečně naprosto skvělý. Přijde mi, že už je to něco mezi původním PC Doom a Quake.

Ta story stran N64 je drsná (pěkný balík vyhozených peněz v době, kdy měly větší hodnotu než teď). A ovladač je skutečně pekelný (jedna z výhod emulátoru tak spočívá v připojení normálního ovladače :-) ), podobně mizerný měl snad jen Jaguar (možná ještě horší).

ja a N64. nekdy kolem roku 2002 jsme si koupil N64 v bazaru asi za 2500 korun. Potom jsem si koupil maria 64 kterej byl super a Majora Mask (stala neuveritelnych 3499 korun, vic nez ta konzole) a absolutne me nebavila. Melo to debilni ovladac, ta konzole byla docela oskliva. Goldeneye jsem mel pujcene a nebavilo me taky. nakonec na N64 zacal sedat prach a ve finale jsme ho prodal..hmm. patrim k lidem co nad Nintendem nechapave krouti hlavou a nebyt Xenobladu kroutil bych jeste vic:)

PS: malem bych zapomel, jeste Doom 64, ten byl uzasnej, snad lepsi nez original:)
@pajmič (07.11.2017 20:27): Ale tak na N64 je i v rámci FPS pár opravdu slušných věcí (Duke Nukem Zero Hour - lze hrát jako FPS, Perfect Dark nebo Turok 3), o ostatních žánrech nemluvě (mám na mysli zejména dva díly Zeldy).

Co se týče ostatních Nintendo konzolí, na SNES je nemálo naprosto skvělých pecek (krom profláknuté série FF třeba Lufia II, IMHO nejlepší JRPG Chrono Trigger, IMHO nejlepší 2D metroidvania Super Metroid a pak slavné věci, co jsem zatím nehrál, typu série Seiken Densetsu nebo Demon's Crest). Za gamecube bych jmenoval geniální Eternal Darkness: Sanity's Requiem a za Wii nejlepší metroidvaniu ever, Metroid Prime 3.

Neřekl bych, že jsou na Nintendo konzolích obecně hry nějak přehodnocovány, řekl bych, že jsou z důvodu malého rozhledu recenzentů (neznalost ostatních platforem, zejména té, kde je skutečně možné vybírat z doslova stovek titulů a kde je standarní ovládání právě takové, aby se s ním FPS hrály opravdu dobře) často přehodnocovány konzolové FPS obecně bez ohledu na konzoli původu.
@Drolin (07.11.2017 19:45): V mém profilu píši proč. Na to, jaká je to legenda, má pekelné ovládání, leveldesign (zejména zhovadile udělaný spawn a respawn nepřátel) a jeden z nejhůře nadesignovaných bossfightů, co jsem viděl za hodně dlouhou dobu. Mechanicky podobný Perfect Dark je výrazně lepší hra, byť ani tam nešlo o žádný nezapomenutelný a bezkonkurenční zážitek.

Nemám principielně nic proti čistě konzolovým FPS, některé považuji za vynikající (Condemned 2, Killzone 3, The Darkness, PS2 verzi RtCW, Disruptor a z žánrových mixů Shadow Tower 2, Deus Ex The Conspiracy a bezchybnou Metroid Prime 3), ale drtivá většina je zkrátka z pohledu člověka, který prošel stovky FPS na PC (a tím má dost přehled a může srovnávat), těžce nadhodnocená. Spousta zapálených konzolistů si v prvé řadě není schopna připustit, že gamepad je pro hraní FPS jednoduše nevhodný a degraduje celý herní zážitek (kvalitní FPS musí být takovému ovládání přizpůsobena herním stylem, což je příklad třeba vynikajícího Condemned 2 nebo The Darkness).