Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

God of War: Ascension

75
15 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 3rd person akce *
akce > bojová
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
12.03.2013 PS3
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://godofwar.playstation.com/
God of War: Ascension je již sedmou hrou ze série God of War a prequel ke všem předchozím dílům. Stejně jako předchozí díly je to žánrově tzv. "hack n slash" hra.

Hra je zasazená do starověkého Řecka, a hlavním motivem hry je pomsta. Hlavním hrdinou je Kratos, bývalý Áreův služebník, kterého Áres obalamutil a donutil Krata zabít svou ženu a dceru. Kvůli této tragédii Kratos zradí Área a zruší svou přísahu k bohu, načež je uvězněn a mučen třemi fúriemi. S pomocí strážce přísah Horka se pokouší utéct a pomstít se všem, kteří mu ublížili a zrušit své pouto s Áreem.

Soubojový systém je podobný jako u předešlých dílů (komba, quick-time eventy). Hráč má na výběr ze čtyř magických elementů, které jeho zbraň využívá, kde každý element nabízí různé bojové styly a schopnosti. Jsou zde přítomny také hádanky a prvky žánru plošinovek. Též je to jediná hra ze série, která nabízí kooperační režim a kompetitivní multiplayer.


Poslední diskuzní příspěvek

Dohráno. Ten konec nebyl zase tak špatný a už mě i bavil. Předpokládám, že trojka se táhne celá v tomhle duchu. Já u ní strávil asi 5 hodin,…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PS3 80
Když jsem si hru nedávno koupil, tak jsem od ní nečekal mnoho, nečekal jsem nic lepšího než předešlé dílo, ale ani nic horšího, spíše jsem sázel na návrat do nostalgie. To, co jsem dostal mě poněkud překvapilo, hra mě nejenom vtáhla, tudíž jsem ji dohrál během pár dní, ale také měla to, co God of War vždycky nabízelo.

Příběh byl na druhou stranu docela mediocre, ale nenudil. Jako prequel to ale dle mého názoru obstálo. Sice jsem čekal boss fight s Áreem na konci, ale bohužel se nekonal. Na konci byl také docela zajímavý plot twist.

Co se týče gameplaye, tak toho není moc, co říci, je to stejné jako v ostatních God of War, s menšími změnami, které zas tolik znatelné nejsou. Obohacení o různé elementy zbraní, místo nových zbraní je sice trochu zklamáním, protože bych radši uvítal zajímavé zbraně, než elementy, kterým nechybí nápad, jen to pro mě osobně není tak přitahující.

V čem tento God of War exceluje je grafické zpracování, je to nejhezčí God of War ze všech a oddálené záběry na velké bosse, či rozsáhle oblasti prostě stojí za to. Co se týče těch bossů, tak jsou zábavní a docela lehcí, i na nejtěžší obtížnost jsem s nimi neměl problém. Největší zklamání byl však finální boss, který byl prakticky celý z quick-time eventů.

Hádanek tam bylo požehnaně, někdy jsem se trošku ztrácel a musel jsem požádat o pomoc youtube, nemyslím si, že bych na to byl moc hloupý, tudíž řeknu, že tam někdy pokulhává level design.

Multiplayer jsem bohužel nebo naštestí nehrál ani nezkoušel tudíž ho nemohu hodnotit, ale nedokážu si ho představit ve hře jako je tato.

Pro: bojový systém, +-příběh, grafika, bossům nechybí nápad

Proti: někdy level design, finální bossfight, absence jiných zbraní

+8+8 / 0