Souboje mi přijdou jako návrat k původnímu God of War. Snad každý nepřítel je schopný blokovat útok a přerušit rozjeté kombíčko. Nějakou dobu trvá, než Kratos vůbec nějaké kombo udělá a to v kombinaci s agresivními nepřáteli nedává moc času rozjet nějaké pěkné kombo. Vůbec tomu nepomáhá nestabilní framerate. Nevím jestli je to moje selektivní paměť, ale nepamatuji si, že by něčím takovým trpěla dvojka nebo PSPčkový díly, natož trojka.
Jinak jak psal John, únava materiálu je strašně znát. Plus mi hrozně chybí ten sobecký a bezohledný Kratos, co klidně mrští králem Midasem do lávy, aby si vytvořil cestu dál. Jasný, je to prequel, ale po fakt fenomenální trojce to působí fakt strašně "zabržděně".
Toto ošklivé káčátko GoW série jsem odkládal dlouho a kdybych ho nikdy nezapnul, evidentně bych o nic nepřišel...
Jinak jak psal John, únava materiálu je strašně znát. Plus mi hrozně chybí ten sobecký a bezohledný Kratos, co klidně mrští králem Midasem do lávy, aby si vytvořil cestu dál. Jasný, je to prequel, ale po fakt fenomenální trojce to působí fakt strašně "zabržděně".
Toto ošklivé káčátko GoW série jsem odkládal dlouho a kdybych ho nikdy nezapnul, evidentně bych o nic nepřišel...