Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@M.a.t.t. (10.12.2021 17:32): RGL mám nainstalovanej, Bethesdu jsem kdysi zkoušel kvůli F76. A Bethesda už ho víceméně přestala používat a přešla zpět. EGS je u mě horší. Vždycky když ho zapnu, vyskočí mi chybová hláška. Ani EGS support to nevyřešil. Má hnusnou knihovnu a interface celkově a funkce prakticky nula. Ale to je vedlejší. Vůbec by mi jeho existence nevadila, nebýt omezování dostupnosti her jinde skrz uplácení.

@Hitsuran (10.12.2021 17:22): tak to bylo od začátku jasné že je to jen takovej roztomilej kec, s realitou to nikdy nemělo nic společnýho.
@Paul (10.12.2021 17:16): Hlavně je to na egs, všichni obránci epicu tvrdily, že to bude výhra vzhledem k tomu ,že si shitpic bere jen 15 procent, že hry budou levnější...a ono prd, pro některý lidi tam sou ty hry ještě dražší než na steamu.
@Charllize (10.12.2021 16:44): protože je to digi verze na nejhorším PC launcheru a aktivně by to přispělo k tomu, aby zvedli ceny všichni ostatní. Neřeknu kdyby to byla nějaká retail sběratelka.

Když si to nikdo nekoupí, tak cenu sníží a příště už takový kraviny třeba zkoušet nebudou. Připomíná mi to když se MS snažil zavést placení za multiplayer na PC, všichni se jim na to svorně vysrali, tak jim nezbylo než od toho upustit a ještě že tak.
Tak sem se těšil, že to bude na PC a ono to bude jen na trashpicu . No tak pokud někdo chcete můžu za vás pozdravit Jacka Sparrowa .
Ať už je překlad jakýkoliv, už bych se měl k této vynikající hře vrátit a dohrát ji!!! :/
no, já můžu říct - že tam je občas trochu jiný překlad - který rozpozná i ne-japonsky mluvící. např. místo - "ano" - sir (jako ano pane); "my" - Tifa a já; jak mu říká můj rytíři - tak myslím, že v originálu mu říká děkuji - pojaponštěnou angličtinou. atd. ... nebo v tom finálním souboji myslím, že tam je v anglickém překladu pojď Cloude namísto co se děje Cloude / Copak Cloude / Co se ti stalo - Co je s tebou Cloude; nejvíce do očí bijící bylo asi tohle: odkaz  (konničiwa - Dobrý den / Ahoj - konniči = tento den); Momentálně se učím japonsky podle této učebnice: Japonština odkaz 
- než jsem s tím vůbec začal tak jsem si z wiki vitiskl tu jejich abecedu a během týdne se ji jakžtakž naučil; - v prosinci začínám s 3. kapitolou v té učebnici (jedna kapitola - na jeden měsíc)
@Hitsuran (29.11.2021 14:09): Většinou o tom ze je něco špatne přeložené hraci nemají ani tušení.
Preci jen lidi co hrajou jap originály zas tak moc není aby to vyšlo nějak masove na světlo. A zřejmě z tohohle důvodu neocekavam ze by se něco změnilo. Problém tak za mne zůstávají vyloženě fuserske překlady kde i bez jap originálu poznáš ze to je blbě. Viz třeba Mary Skelter Finale kde plno věci snad překládali v google překladači.
Samozrejme nechci tvrdit ze to je takhle správne ale pokud to nijak zásadně nemění vyznění hry žádný zásadní problém s tím nemam.
A co se tyce FF7R je dobre si přečíst celou diskuzi na tom GF :)
Vubec se mi nezdá tvrzení ze eng překlad změnil Cloudovu osobnost. Ze je jen naštvaný teen. Osobně mi přišlo ze ten strach a respekt ze Sepiho je znát dost a nejen u Clouda. Cloud v něm navic i pořad trochu vidí autoritu. Můžeš se o tom přesvědčit i sám když se poprvé Sephi objeví na scéně měl jsi husi kůži až na zadku :) Nebylo to tak ze bys is řekl jako správný teen, je hele to je ten šašek dáme mu po hube.
Navic ten člověk co to psal dále není schopen uvést konkrétní příklad a jako údajný profi překladatel nabádá k použití google překladače k potvrzení toho co říká. Spis to bude troll :D
Je možné ze to někdo vnímá jinak, já jsem navic ovlivněn i originálem a muže být ze v tom vidím něco jinak. Ale celkový kontext a vyznění hry vůči překladu jako problém nevidím.
https://gamefaqs.gamespot.com/boards/168 ... -vii-remake/78680570
Zajímavej koment kritizující překlad, osobně bych tomu věřil, protože i ostatní jap. hry od sqeenixu maj špatnej překlad kdy se měnej významy vět který dost často znehodnocujou příběh ono vlastně ani hry od jiných jap. vývojářů nejsou toho ušetřený u takový yakuzy sem si říkal několikrát "proč?" možná amerikanizace a definitivně politická motivace viz  house in fata morgana a Neo world ends with you.
Asi nejlíp naučit se perfektně japonsky .
Cez vikend som sa pustila do mojej prvej Final Fantasy hry. Dost zavazilo, ze mam tuto hru v ps+.
Zatial mam odohrane len prve ci tri kapitolky a paci sa mi to. Nemozem hru porovnavat s povodnou verziou, kedze som ju nehrala, takze neviem ak velmi sa hra zmenila-nezmenila.
To co som mala zatial moznost hrat, ma bavilo :)
@Ringo (05.05.2021 23:03): Souhlas - to zapojení hráčovy fantazie u původních dílů dávalo význam jménu Final “Fantasy”.

V remaku, kde jsem hodiny procházel sice detailně propracovaný, ale “prázdný” koridory plný vysmátých hipsterů (co dělají ve slumech?) už mi moc prostoru na zapojení fantazie nezbylo :/

Čestná výjimka začátek kapitoly 8 (kostel). To bylo moc pěkný připomenutí tý starý dobrý legendy.
@RXQ79rudax (05.08.2021 02:55): No bláznivý ekoterorista bude asi jen Barret :) A i ten po odstreleni sektoru pochopí ze je debil, akorát si to moc neumí nahlas přiznat. Cloud je žoldák kterymu to je spis jedno, Tifa si tím úplně jistá není a Aeris se k tomu priplete aniž by měla nějaké ekoteroristicke myšlenky. Ono to s tou ekologii je jen vstup do zápletky a vzasade o to pak už tolik nejde.
Tifa a její hrudník je diskuzní námět už 25 let, si pust nějaký video s cutscenama z původní hry, až na tu devadesatkovou kvalitu budeš určitě spokojen. To vis doba postoupila a příliš agresivní pohyby ňader některým lidem způsobují záchvaty priposranosti :)
Tifa cosplay ; jo gameplay je fajn (moje 1. hraní: 70+ hodin, moje druhé hraní - úplně od začátku (100+ hodin) - nemám rád ty new game+ kde začínáte s nalevelovanou postavou a se vším získaným vybavením);  ale já je prostě považuji za bláznivé eko-teroristy (kteří zabíjejí chudáky příslušníky veřejné bezpečnosti, kteří jen plní rozkazy (netuše co má vlastně Shinra za lubem) a jen se snaží udržovat pořádek) a k panu Shinrovy mi nesedí to - že se snaží stavět super města - aby se lidi měli dobře a přitom neváhá klidně úmyslně zničit část svého města, přitom pozajíbjet spoustu obyvatel - tím jistě svou pověst a důvěryhodnost nevylepší, aby přiměl lidi se do těch měst patřících společnosti Shinra stěhovat.
--------
jo a ještě mi tam vadí ta cenzura: jak jsem četl, tak ten taneční klub s tanečnicemi k pronajmutí byl v původní hře prostě nevěstinec; ale hlavně - Tifě a všem ostatním ženským postavám se prakticky nejde podívat pod sukni (vlastně jde ale to, co by tam mělo být vidět tam prostě není - chybí tam kus jejich těl - je tam jen černota, černý stín), Tifě se při pohybu (běhu atd.) snad vůbec netřesou prsa (viz třeba hra BloodRayne 1 a 2) - ty poskakují jen těm tanečnicím z toho klubu během těch filmečků)
Amen bratři :)

No, pokud to takhle půjde dál, tak pak přikoupím i INTERmission.
Zatím to vypadá na hodně vysoké hodnocení, fakt mě to baví. Tifa je nejhezčí videoherní postava všech dob, takhle jsem byl naposledy zakoukaný do princezny v prvním Princi z Persie, když mi bylo 5 :)
@Charllize (05.05.2021 23:17): No musel bych k tomu právě takto přistupovat, že to je nový díl. Rozhodně nikdy nemůže být náhradou toho původního, ale jako hru si jej dost možná někdy, pokud vyjde na PC, zahraji. To je samo sebou, že vše s názvem FF fanoušek FF série tak jako tak zkonzumuje. I když ty poslední díla stejně už tak nějak nestíhám. Dohráno mám FF 1 (PSP), 2 (PSP), 3 (NES i NDS), 4 (SNES, NDS, PSP), 5 (SNES), 6 (SNES), 7 (PC), 8 (PS1), 9 (PS1), 10 (PS2), 12 (PS2). Horko těžko se dokopávám k už asi 4 roky rozehrané FF 10-2 (PS2). Z lehka jsem před rokem rozehrál FF15 (PC STEAM), ale po té, co jsem se vynadíval na pěkné scenérie, už mě to pak nějak přestalo bavit hrát (prozatím). Prostě už moc kotoulovka na mě. A stále mi ladem leží všechny tři díly FF13, které mám připraveny, že si zahraji na XBOXu360.
@Ringo (05.05.2021 23:03): Ja ti rozumim. A chapu to. Original ma urcite svoje a to co popisujes tam funguje skvele.

Ja osobne remake beru jako samostatne dilo a reimaginaci puvodni hry. Moc to nesrovnavam a beru to tak jak to je. A bylo fajn videt dej puvodni hry v novem provedeni. Pro ucelenost serie a samotne ff7 bych stejne nedokazal se remaku vyhnout. Proste se to zahrat muselo a nijak mi to moji oblibenou serii a hru nepokazilo.
Hmm...uz aby to dodelali, volove :)
@Charllize (05.05.2021 22:59): No tak asi jde fakt o preference. Mně se líbily právě náznaky, hodně věcí sdělených pár slovy v bublinách, pár cutscen a jinak plné soustředění na hru a fantasie fičela na plné obrátky. Já kolem toho nepotřebuji více, co se týče videí a pod. Už vůbec nepotřebuji až přílišnou obličejovou charakteristiku postav, vyhovovaly mi jednoduché xichtíky jen s očima. Mně tu hru nedělají prostě ty videa a efekty, které už mi nedají průchod pro tu fantasii, protože v tom obraze je všechno, to se pak začínám z lehka nudit. Navíc je pro mě klíčový soubojový systém, který, jak byl v původní FF7, považuji za nejzábavnější ze všech soubojových systémů, jaké jsem v hrách zažil. Jak někdo začne vrtat u FF7 do tohoto, je to konečná.
@Ringo (05.05.2021 22:52): Jak se to vezme. V remaku nechybi nic a naopak plno veci ktere v puvodni hre byli zvladnute jednou kratkou scenou jsou tady vic rozvedene do detailu. Coz je za mne plus. Ale musim rict ze bych uvital soubojak trochu vice po staru a hlavne aby hra byla cela.
Tak jsem více začal.

První dojmy výborné, všechny náznaky nasvědčují tomu, že jako komplet to může být i lepší než původní dílo (aneb stejní tvůrci, a rozsah bez omezení místa - CD/PSX). Snad se to nějak nepokazí, a další části vyjdou v podobě v jakých jsou zamýšlené :). A Bulířova 10/10 je také záruka kvality.
@marwel (27.04.2021 22:06)Však taky ten konec vůbec v původní hře není, a je to pro mnoho fandů hry velký problém. Ale já pořad věřím ze v dalších částech to dostane větší smysl. Oni museli udělat nějaké finále, jelikoz to je jakoby samostatná hra. Možná kdyby ne bylo by to lepší. V původní hře to konci po bitvě s tím jedoucim tankem na dálnici a pak se pokračuje na mapu světa. Sephirot tam vzasade vůbec není a ukáže se poprvé až o dost později. Pokud jsi originál hrál tak sorry za poucovani :)
Nakonec mi to nedalo, vratil se k tomu a tech poslednich 40 minut pretrpel. Kazdopadne ta posledni cca tretina hry je vazne dost slaba. To si to pekne uvedomite jak moc kdyz sledujete zaverecne titulky, kde vam ukazou snad vsechny cutsceny ze hry.
@Charllize (27.04.2021 09:36): No nejen to, ze to jde v podstate jen v ramci techto pasazi, hlavne ale neni prilis kde lokacemi. Spousta nepratelskych skupinek je primo navazanych na vedlejsi ukoly a pozdeji jsou lokace bud uplne prazdne, nebo je tam jen par slabych nepratel na kterych toho moc nenagrindujes. Hra proste neni na grind stavena, coz je samo pro naprostou vetsinu hracu plus, ja bych si ale obcas jen tak zagrindil a neresil zas dalsi "misi". :) Je ale rozhodne dobre, ze to neni naopak, ze by treba byl grind potreba pro dohrani, to zas osobne povazuji za spatny herni design.
@SilentWolf (26.04.2021 21:49): Soubojak je ok, byt casto dost neprehledny. Z pribehoveho hlediska mi tam vadilo prehnane batmanovani, zadnej zaporak nesmi zemrit. Po vzoru Batmana tam tak vznikne par facepalm situaci. Corneo je divna postava. Je to takovej komickej slizoun na pohled, ale ve skutecnosti je to dost parchant. Coz je celkove vlastne jeste horsi nez kdyby to byl vylozeny smejd jak vzhledem, tak chovanim.

@Ringo (26.04.2021 22:27): Ja hral z trinactky pouze Lightning Returns. Ten se od prvnich dvou co jsem slysel vyrazne odlisuje prave kvuli soubojovemu systemu. Prisel mi docela zajimavy. Pribehove je to take silene over the top, dokonce to ma byt snad nejvic pritazene za vlasy v serii. :D Hratelnostne to bylo pro me takovy ideal repetitivnosti. Proste kdyz je to akorat repetitivni, kdy mezi nejakymi zasadnimi dejovymi zvraty si vychutnavate dobre znamou ale stale zabavnou hratelnost, tak je to fajn. Ve FF7 neni ani zadny grind, kterym bych si mohl vyplnit cas kdyz by se mi nechtelo plnit hlavni linku apod. :P Lightning Returns je take jedina hra ve ktere jsem splnil 100 procent achievementu. A stravil tam peknych kulatych 200 hodin.

@Charllize (26.04.2021 22:36): V LR z nepratel padaji "skilly". A ty pak lze vylepsovat na vyssi level nebo tak nejak, presne si to nepamatuji. Kvuli tomu jsem tam grindil. :P Casovy limit neni takovy problem. Ze zacatku je to trochu otrava, pozdeji uz tolik ne.
@Ringo (26.04.2021 22:27): Třeba pomůže ze Andrej hrál FF13 nekolikrat, a zřejmě proto ze je blba to nebylo :)
Lihgtning Returns má časový limit, i když se dá po různu prodlužovat, stejne je to taková nepříjemná festura a mě i vadilo ze za souboje nejsou expy/body nic.



@marwel (26.04.2021 21:26): Tak myslím si to, co nadelas :) Třeba ne !



@Red (26.04.2021 22:26): Pro tebe je většina her nudnych a kritizujes je, takže to s kvalitou původní FF7 nemá moc co dělat :)
@marwel (26.04.2021 21:26): FF13 jsem ještě nehrál. Nevím, jak pokračování Lighting Returns, ale FF13 je fandy Final Fantasy série dost odsuzován jako ten nejhorší ze série (já tam mám zatím teda desítku, protože 13 jsem jen na chvíli zkoušel, ale ještě pořádně nehrál).
@marwel (26.04.2021 20:06): já taky nevím, zda to chci vůbec dohrávat. Příběh chytl, ale byly tam teď k uzoufání nudné kapitoly (a ještě natahované hloupými puzzly) a následná zápletka s Donem Corneem mě prostě nebaví. Přijde mi úplně mimo. A korunu tomu nasadil ten boss domek. Vím co mám dělat, je to jasné od první sekundy, co ten souboj začne. Ale prostě se mi nechce, protože souboják dobrý není. Což je škoda, protože mě zajímá, co za podivnosti se to Cloudovi dějí a postavy jsem si docela oblíbil, i když to jsou samí edgelordi nebo podivíni.

Spíš se tedy asi budu těšit na FFXVI. Tam tomu hraje do karet, že by na tom měl dělat asi týpek co byl u Dragons Dogma.