Po portech Final Fantasy III (2014), Final Fantasy IV (2014) a Final Fantasy V (2015) se na osobní počítače oficiálně dostává i šestý díl slavné série. Šestý díl vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hlavní změnou oproti originální verzi je u této nové, z roku 2015, to, že byly předělány sprity hlavních postav a soubojový systém byl mírně zrychlen pro potřeby modernějšího pojetí. V jiných aspektech titul zůstává věrný svému originálu. Nechybí tak ceněný soundtrack Nobuo Uematsua a dlouhý a spletitý příběh, který je pro jednotlivé díly série Final Fantasy typický. Na osobní počítače se mimo jiné, z hlavní série, dostalo i Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII a Final Fantasy XIII (společně s rozšiřujícími Final Fantasy XIII-2 a Lightning Returns: Final Fantasy XIII.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Po portech Final Fantasy III (2014), Final Fantasy IV (2014) a Final Fantasy V (2015) se na osobní počítače oficiálně dostává i šestý díl slavné série. Šestý díl vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hlavní změnou oproti originální verzi je u této nové, z roku 2015, to, že byly předělány sprity hlavních postav a soubojový systém byl mírně zrychlen pro potřeby modernějšího pojetí. V jiných aspektech titul zůstává věrný svému originálu. Nechybí tak ceněný soundtrack Nobua Uematsy a dlouhý a spletitý příběh, který je pro jednotlivé díly série Final Fantasy typický. Na osobní počítače se mimo jiné, z hlavní série, dostalo i Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII a Final Fantasy XIII (společně s rozšiřujícími Final Fantasy XIII-2 a Lightning Returns: Final Fantasy XIII.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Po portech Final Fantasy III (2014), Final Fantasy IV (2014) a Final Fantasy V (2015) se na osobní počítače oficiálně dostává i šestý díl slavné série. Šestý díl vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hlavní změnou oproti originální verzi je u této nové, z roku 2015, to, že byly předělány sprity hlavních postav a soubojový systém byl mírně zrychlen pro potřeby modernějšího pojetí. V jiných aspektech titul zůstává věrný svému originálu. Nechybí tak ceněný soundtrack Nobua Uematsy a dlouhý a spletitý příběh, který je pro jednotlivé díly série Final Fantasy typický. Na osobní počítače se mimo jiné, z hlavní série, dostalo i Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII a Final Fantasy XIII (společně s rozšiřujícími Final Fantasy XIII-2 a Lightning Returns: Final Fantasy XIII.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Po portech Final Fantasy III (2014), Final Fantasy IV (2014) a Final Fantasy V (2015) se na osobní počítače oficiálně dostává i šestý díl slavné série. Šestý díl vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hlavní změnou oproti originální verzi je u této nové, z roku 2015, to, že byly předělány sprity hlavních postav a soubojový systém byl mírně zrychlen pro potřeby modernějšího pojetí. V jiných aspektech titul zůstává věrný svému originálu. Nechybí tak ceněný soundtrack Nobua Uematsy a dlouhý a spletitý příběh, který je pro jednotlivé díly série Final Fantasy typický. Na osobní počítače se mimo jiné, z hlavní série, dostalo i Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII a Final Fantasy XIII (společně s rozšiřujícími Final Fantasy XIII-2 a Lightning Returns: Final Fantasy XIII.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Po portech Final Fantasy III (2014), Final Fantasy IV (2014) a Final Fantasy V (2015) se na osobní počítače oficiálně dostává i šestý díl slavné série. Šestý díl vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hlavní změnou oproti originální verzi je u této nové, z roku 2015, to, že byly předělány sprity hlavních postav a soubojový systém byl mírně zrychlen pro potřeby modernějšího pojetí. V jiných aspektech titul zůstává věrný svému originálu. Nechybí tak ceněný soundtrack Nobua Uematsy a dlouhý a spletitý příběh, který je pro jednotlivé díly série Final Fantasy typický. Na osobní počítače se mimo jiné, z hlavní série, dostalo i Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII a Final Fantasy XIII (společně s rozšiřujícími Final Fantasy XIII-2 a Lightning Returns: Final Fantasy XIII.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Po portech Final Fantasy III (2014), Final Fantasy IV (2014) a Final Fantasy V (2015) se na osobní počítače oficiálně dostává i šestý díl slavné série. Šestý díl vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hlavní změnou oproti originální verzi je u této nové, z roku 2015, to, že byly předělány sprity hlavních postav a soubojový systém byl mírně zrychlen pro potřeby modernějšího pojetí. V jiných aspektech titul zůstává věrný svému originálu. Nechybí tak ceněný soundtrack Nobua Uematsy a dlouhý a spletitý příběh, který je pro jednotlivé díly série Final Fantasy typický. Na osobní počítače se mimo jiné, z hlavní série, dostalo i Final Fantasy VII, Final Fantasy VIII a Final Fantasy XIII (společně s rozšiřujícími Final Fantasy XIII-2 a Lightning Returns: Final Fantasy XIII.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Šestý díl série Final Fantasy vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hra zůstávala při portování na různé platformy takřka nezměněna, až do jejího vydání pro mobilní platformy. Došlo k zásadní změně vizuální stránky a zrychlení soubojů. Právě tato verze byla později vydána i na PC.
Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Šestý díl série Final Fantasy vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hra zůstávala při portování na různé platformy takřka nezměněna, až do jejího vydání pro mobilní platformy. Došlo k zásadní změně vizuální stránky a zrychlení soubojů. Právě tato verze byla později vydána i na PC.
Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Šestý díl série Final Fantasy vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hra zůstávala při portování na různé platformy takřka nezměněna, až do jejího vydání pro mobilní platformy. Došlo k zásadní změně vizuální stránky a zrychlení soubojů. Právě tato verze byla později vydána i na PC.
Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Šestý díl série Final Fantasy vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hra zůstávala při portování na různé platformy takřka nezměněna, až do jejího vydání pro mobilní platformy. Došlo k zásadní změně vizuální stránky a zrychlení soubojů. Právě tato verze byla později vydána i na PC.
Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.
Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.
Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.