Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (06.12.2014 22:38): No od té doby, co jsem začal tahat tu OP dvouhlavňovou brokovnici (v těch speciálních zbraních), tak je každý zvíře brnkačka, serou mě, když mě převapí ve chvíli, kdy chci hrát potichu (při dobývání outpostu klasicky)..
@Walome (06.12.2014 21:30): Hraju to teda na střední obtížnost btw.. Nicméně díkybohu za to, protože už tak mě furt vysírají všechny ty zvířata, když se snažím střílet enemáky (anebo naopak, lovil jsem nosorožce a zezadu odnikud se objevil týpek s molotovama..)..
@Bursoft (06.12.2014 21:25): A tak ona ta akce tady není vůbec těžká - prostě pokud se snažíš, tak nemaj šanci, pokud tam lítáš jak blázen, šanci maj, ale... :) nebo prostě holt máme vysokej skill ;)
@Walome (06.12.2014 20:58): Já tam šel sám.. hlavně to nebylo vůbec těžký (jako ostatně všechna akce), stačí prorazit vrata slonem, snažit se zašlápnout heavy gunnery a pak zakempit do baráku a rozmyslet si, co dál, páč enemáci jsou až moc tupí na to, aby vběhli za tebou.. jen je třeba mít HOOODNĚ nábojů do granátometu, páč musíš sestřelit asi tak 4 vrtulníky :D
@Bursoft (06.12.2014 19:53): Hele a do těch pevností se vydáš sám, nebo Tě k tomu hra ponoukne? Mně tady začíná vadit, že tu není jasná hlavní linka - pokud nevolíš mezi kazišukem a čubkou, tak se jen tak plácáš, dokud nesplníš NĚCO, co ti otevře další postup... tak se asi vydám na pevnost.
@Walome (06.12.2014 19:29): Klasika, místo kampaně dělám všechny různý krávoviny, který dělat nepotřebuju (momentálně mám 9 skill bodů, který nevím, kam s nima), zrovna jsem solo osvobodil pevnost. Škoda, že to nejde udělat nějak potichu, člověk musí rozrazit vrata se slonem a pak začne hroznej zmatek :D Ty mise v himalájích jsou super, jen je škoda, že se tam nedá dostat nějak po svých..
@Walome (06.12.2014 16:35): Hlavne pláca nezmysly. Mal som oslobodenú väčšinu veží a on hovoril, že ich mám všetky, favorizoval som Amitu a on kecal o Sabalovi. Rovnaká propaganda ako u Pagana, prispôsobuje si fakty, tak ako mu to vyhovuje :D
@ještěr (06.12.2014 16:04): To je von. Nejenom že je to otravný, ale hlavně to nedává smysl, protože očividně ten chlap vysílá live, protože když k němu přijdeš, tak něco plká do rádia... ach jo.
Teda ta holka má kravský nápady, ale stejně dělám mise pro ní... ženský.

Jinak hudba vypnuta, ale ještě by chtělo vypnout toho vola, co opakuje furt dokola si 5 smyček.
@Marty34 (04.12.2014 11:22): Áno, vedľajšie misie bohužiaľ za veľa nestáli. Pričom halucinogénne misie som ešte v trojke akceptoval, ale v štvorke mi už prišli "mimo mísu". Jedinou výnimkou je Shangri-La a aj to nie preto, že by šlo o neviem ako nápaditú záležitosť, ale aspoň je to jemné vybočenie z konceptu.
no kdyz to porovnam s koncem trojky tak to je nesrovnatelne. Ten me emocionalne rozsekal. Toto se mnou vubec nic neudelalo. Celkove mi prisly mise malo zajimave a bylo jich k veci malo. Mise s blazny (cernoch, zhulenci, husk) pro me nezajimave.
@ještěr (04.12.2014 11:14): Ja som ho na konci ani nezabil, nevidel som v tom zmysel. Od začiatku do konca so mnou jednal na rovinu. V závere ešte odvolal všetkých ľudí, aby si so mnou mohol pokecať pri jedle, ukázal mi miesto, kde mám uložiť urnu a defakto mi predal krajinu. Ako povedal agent Willis, v podstate nepredstavuje žiadnu hrozbu pre okolie, takže som ho nechal v pokoji dožiť. To nič nemení na tom, že sviňa je to taktiež, ale prečo by som to mal brať osobne, keď on sám mi vlastne nijak neublížil. ;)
Taky si myslim, že jsou to hustý konce pro takovou hyperbolizovanou, ramboidní hru.

Už jenom taková ta emoce - zabil jsem 3.000 červených a 800 zvířat - jenže co se změní - protože proč?

V čem je vlastně Pagan Min horší, krom toho, že má tu smůlu, že on zrovna vládne - vždyť je z těch tří nejcharismatičtější, nejnoblesnější a snad i nejvzdělanější

Proč od něj na začátku hry vlastně utíkat
K tým koncom.

Komunita je asi zhýčkaná a chcela by klasický klišé koniec, ako dobrí rebeli zvíťazia nad zlým diktátorom. Trochu sa im divím, pretože odkedy sériu prebral Ubisoft, ani jeden koniec sa nedá označiť za úplne klasický. Mne sa práve páčilo, že Amita a Sabal sú v podstate taktiež svine, aj keď sa to tak spočiatku nemusí javiť:) Práve preto hodnotím záver za viac než vydarený, pretože prinúti hráča zamýšľať sa nad tým, za čo vlastne bojoval.
@Garret (04.12.2014 06:43): Nebo si na cestování vždy snížit obtížnost na minimum :D ale to je opruz... podle mě je cestování neúnosný hlavně na nejtěžší obtížnost, to nemáš šanci ujet kulometu, takže jakmile slyšíš auto, je třeba vyskočit a pokosit nepřátele dokud máš na straně moment překvapení.

Pro mě osobně byla nejhorší nějaká mise, kde musíš bránit loď, nemáš se kam schovat a všichni po tobě pálí, tam jsem si tu obtížnost skutečně snížil.
Komunita se shoduje ze ty konce nejsou ani jeden uspokojovy. Jako nejlepsi reseni se proto jevi nasledujici:
1. pagana sestrelit v helikoptere jak odleta (loot okolo ctvrt mega)
2. zastrelit Amitu nebo Shabala behem kampane
3. po end credits navstivit bud Temple (Shabal) nebo vesnici (Amita) a po animaci ji nebo ho zastrelit :) (postavy vam oznami setkani ve vysilacce, ale sipku na mape mit nebudete)

Pro hrace uspokojivy pocit, ze ani jeden diktator nezustal na zivu a Kyrat bude svobodny.
Ten "Extreme Injector v3" fakt funguje, moje tojjadro to zvláda fajn, čiže ďalšia hra ktorej umelo zdvihli nároky, aby páčkovače boli cool?
@M.a.t.t. (02.12.2014 11:48): Já jsem poslední dva-tři roky dost poslouchal TotalBiscuita, docela mi sedí názory (většinou, MOBA/Hearthstone mě nezajímá) a tenhle rok obzvláště tenhle trend kritizuje, tak jsem rád že jsem v něm našel někoho kdo moje myšlenky dokáže hezky vyjádřit a okecat (kopírování gameplaye her, FOV, dobrý nastavení obecně, rebind kláves atd.).
Jsme natvrdlej - season pass odemyká dvě nové kampaně + každý den novou misi + tisíc MP hovadin?

edit: aha, day one mission bude asi mise k první dni prodeje, co?

Co mi vadí je, že jsem si koupil limitku a stejně nemám vše :D ale 30 E mi přijde za pár misí dost.

Vidím tohle - mám ten season pass nebo ne? Pole není interaktivní, že by mě to třeba přesměrovalo na koupi.
@mazar1234 (02.12.2014 15:40): Jasné, toho som si samozrejme vedomý, ale to nijak nepopiera môj výrok. Ubisoft sa v dvojke v podstate pokúsil sériu prerobiť pre svoje účely, ale nevyšlo im to 100% aj napriek množstve noviniek. Preto na trojke poriadne zapracovali a výsledok sa dostavil. Tým pádom je asi aj logické, že sa nechceli vzdať osvedčeného konceptu...
@M.a.t.t. (02.12.2014 15:23): "ako svojho času druhý s výraznými zmenami v sérii", no zrovna toto je podla mna absolutne neporovnatelne, rozdiel FC1/FC2 a FC2/FC3 z dovodu, ze Far Cry 2 bolo len pouzitie vlastnenej znacky nalepene na uplne inu hru, ale z dovodu marketingu bolo vyhodne nazvat to FC. Skutocny FC2 je samozrejme Crysis, ktory sa tak vola prave z dovodu (nevlastnenia povodnym FC timom) vlastnickych prav.

Nieco ako je Drakensang online, kde bol len pouzity nazov vlastnenej znacky na uplne nesuvisiacu hru.
@Maximus (02.12.2014 12:16): Nakoľko som napísal, že Ubisoft uznávam, tak mi to zjavne až tak nevadí. Stačí si pozrieť moje hodnotenia hier od nich a prídeš na to, že ma vlastne bavia :) Reagoval som len na kritiku štúdií ako Bioware, ktoré pritom s novými dielmi sérií prinášajú ďaleko viac noviniek a to dokážem oceniť. Ale mnohí ich z princípu hatujú.

Práve tie herné mechaniky u Ubisoftu sa často len variaujú a obmieňajú. To však nie je nutne zle, človek aspoň vie, čo môže čakať. Far Cry 4 si užívam, ale ani zďaleka ma nebaví plniť všetky vedľajšie misie, pretože je to to isté čo tu už bolo. Akurát nesúhlasím s tým, že Far Cry 3 je vylepšená dvojka. Tretí diel prišiel rovnako ako svojho času druhý s výraznými zmenami v sérii. Štvorka na to rezignovala a podľa rovnakej šablóny je vystavaný nielen príbeh, ale aj postavy a podobne. Nepochybne to však stále funguje. Ale mohli napríklad prísť s novým spôsobom upgradovania a nie cez sporné sťahovanie koží zvierat, mohli vylepšiť aj save systém a pod.
@M.a.t.t. (02.12.2014 11:48): Hmm, AC seria meni prostredia, pridava stale nejake mensie nove veci - AC2 bola lepsie a skusenejsie spravena jednotka (ktora bola vlastne len ako take demo hernych mechanizmov) pridala toho dost noveho. Potom dalsie casti boli viacmenej dost podobne, vlastne sa jednalo o nieco ako velke DLC hry, menili prostredia a pridavali nejake tie mensie napady - vlastna armada, moznost manazovat ich a posielat ich na misie atd., potom prislo AC3 ktore znovu zmenilo prostredie a pridalo dost vyznamny prvok - namornictvo. Dalej Black Flag zmenil znovu prostredie a ukazal zivot piratov, namorne bitky priviedol k dokonalosti, pridal zasa par veci - zvierata atd.
Dalej prislo Unity, ktore zasa zmenilo prostredie a zameralo sa vo velkej miere na coop hru 4 hračov.
Aj ked po stranke gameplaya su tie hry vyrazne podobne (maju podobne, ak nie tie iste herne mechaniky) tak stale sa pridavaju nejake tie nove veci. Ludia tu seriu maju radi, kupuju ju, tak k nejakej velkej zmene stylu hrania nema preco dojst. Je to proste AC seria a ludia vedia co od toho cakat. To aj dostavaju. Mna ta seria napriklad po skvelom AC2 zacala nudit a prestala ma bavit, ale je mnoho ludi, ktorych bavili vsetky casti a ten opakovany styl hrania od tej serie vyzaduju (podobne ako chce niekto stale take iste COD, len iny pribeh, kulisy, technicke vymozenosti atd.). Black Flag ale priniesol velke ozivenie a mna ta hra bavila (stale ju este mam rozohratu).

Teraz k serii Far Cry. Far Cry 2 bol znovu nieco ako demo hernych mechanik a az vo Far Cry 3 to naplno rozviedli dalej (ale su ludia co maju radsej prve AC ako ostatne, druhe FC radsej ako ostatne atd.) Far cry 3 je vlastne bohatsia FC2. Slavilo to velkych uspech, Ubisoft sa trafil do vkusu mnoha hracov - bavili ma vsemozne situacie pri potulkach dzunglou, bavil ma hlavny zaporak, bavili ma zvierata - bavila ma jednoducho ta bohatost herneho sveta (naozaj Skyrim so zbranami). Vsetci teda jasali, tak priniesol Ubisoft to iste ale zmenil prostredie, zmenil zvierata, gameplay (ktori si ludia chvalili) ponechal a este zvacsil mapu.

Pytam sa Ta - Preco by to malo byt zle? Vela hracov spokojnych s FC3 chcelo prave zazit taky isty herny zazitok kludne aj v tom istom prostredi (to vsak tvorcovia zmenili). Nevidim v tom nic zle. Jednoducho sa im to osvedcilo, FC4 sa predava, ludia su spokojni znovu (este sa neprejedli) a do buducna sa uvidi co bude Ubisoft vymyslat.
Naco ale menit nejako vyznamne nieco, co ludi bavi? Je predsa jasne, ze sa pouziju veci, co sa osvedcili aj dalej, kym sa to bude predavat a ludi to bude bavit.

Nevsimol si si copy and paste sam, sak to vidia vsetci. Ale tych co ten gameplay bavi teraz, chcu taky gameplay aj nabuduce. A tych ludi je vela :)