Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Som si dnes zahrala asi prve 4 tutorialove scenare. Priznavam sa, hrala som to uplne ako spomalena. Pokial som si predstavila ako mam všetko do seba pekne zapojit,tak ma aj rozbolela hlava. :) Asi to chce cas a prax. V kazdom pripade mi to pride ako riadne premakana hra a paci sa mi aj ako vyzerá.
Tak už mám i těch 20 Mega obvodů. Stačilo postavit pár linek a přes noc hotovo :D ... jen teda produkce 18K obvodů za minutu vyžaduje i fakt velkou továrnu na bedny.
Tak jsem dokončil první pokus o speedrun achievement :) Vybaven několikanásobným shlédnutím světového rokerdu a zápisky kolik a jakém pořadí stavit jsem zvládnul hned několik achievementů..... resp. skoro všechny. Zbývá jen mega farma na obvody a odpálení rakety do 6 hodin. A to myslím, že jsem neměl uplně optimální mapu.

Taky přemýšlím, jestli nezvednout hře hodnocení na 100% :D
@mazar1234 (20.10.2020 22:54): myslím, že to nebylo s exploitem, jediné co bylo, tak si vypnul agresivitu u nepřátel a tak nemusel řešit obranu. Nicméně ve hře je achievement dohraj hru za 8 hodin a prý to s trochou plánování a zkušeností není problém
@mazar1234 (20.10.2020 22:35): Neváhaj! Komplexní to je jak sviňa, ale an rozdíl třeba od Dwarf Fortress je to uživatelsky příjemné. A škáluje to intuitivně. Co v daný okamžik potřebuješ tak pochopíš, a dokud Ti to stačí tak nemusíš přidávat další vrstvu.

Navíc je Demo.. vyzkoušej a udělej si názor sám. A taky podpoříš tuzemské vývojáře.
Jinak, kdyby měl někdo zájem, tak bych klidně vyzkoušel multiplayer a zkusil splnit ten achiev "Vyhraj za 8 hodin", ve víc lidech to bude snažší.
Tak v rámci hry "po dohrání" jsem začal používat osobní roboport... Hodně příjemná věcička. Díky stavení přes Shift už neřeším otravnou hlášku "Mimo dosah" :D
@Kunick (11.10.2020 17:25): Celkem už koukám 200, v tomto pokusu 73. Já akorát rozjel svoji vysněnou automatizovanou výrobu všeho, opatřenou milionem robotů :D Ale samozřejmě to strašně žere železo, tak teď navrhuju nějakej dobrej design zdi, kterej budu stavět kolem nových vzdálených dolů. Jako zastávek mám tak 20, solární pole kam oko dohlédne, nově už jadernou elektrárnu a solidní PAIN TRAIN, který jede občas na výlet do vzdálenějších oblastí rozsévat bolest a utrpení. Kupodivu je pořád co vymýšlet :D
@Steve (11.10.2020 16:24): A kolik máš nahráno hodin? Pokud to je teda už 5. pokus. Pavouka ještě vubec nemám :D Zatím jsem se obehnal megazdí, s 2, řadami laserovych věží, solární farmou na umělém ostrově - to jsem nevěděl, že na solar neutočí, a 4 zastávkami vlaku. A teda chybí mi vyzkoumat posledních cca 10 věcí (mezi nima právě ten pavouk).
@Kunick (11.10.2020 14:51): Já to samozřejmě totálně překombinoval a k raketě se ještě nedostal :D Zato si chystám solidní pavoučí armádu hehe. Jinak rozehrávat znovu asi nedoporučuju, ten začátek, hlavně když všechno poháníš uhlím, je podle mě spíš trochu opruz, jak už to znáš. Ale když už, tak si nageneruj nějaký specifický svět, nebo zkus nějaké módy. Je jich tuna a některé ti to mohou dost oživit
Tak jsem konečně odpálil raketu! Jako ještě to chce nechat chvíli uležet, ale komentář se už pomalu rýsuje. A upřímně... nevím jestli pokračovat nebo začít hrát znova a vše líp naplánovat.
@Kunick (23.08.2020 00:20): no já jsem uhelnej magnát a to je asi ten problém :D Teď svůj asi pátej play through se snažím nějak víc naplánovat. Vyhrotil jsem rychle dostatek modrých science packů abych měl vyzkoumaný základní věci a teď to rozmontuju a postavím pořádně
Na blackouty to chce oddělený sítě a napájení z akumulátorů. V realizaci hodně pomůže kombinace SHIFT+LMB na stožár, která z něj sundá vedení a vy si to můžete sdrátovat podle svýho uvážení pomocí měděnýho drátu.

Co se týče spitterů a pokročilejch potvor obecně, plamenometný věže jsou k nezaplacení :-)
Tak jsem se trochu sekl s modrými lahvičkami, ale nakonec jsem se na to vykašlal - pořádně řízl do už vytvořeného systému a najednou jde všechno líp :) Tahle hra je lepší a lepší s každým nově odemknutým prvkem.
Tak a je to v háji :D
jak jsem tušil, tak jsem do toho totalně spadnul a hraju to megalomansky :D jen jsem se dostal na hranici toho co si pamatuju, z nějaké té pravěké verze když jsem to koupil a z počátku rychly postup se zadrhává :D Asi si budu muset dát pauzu, protože kvuli tomu stojí práce
Tak já jsem happy. Sice nemám čas hrát, ale snad aspon po chvilkách do toho proniku :D ..letos už to do výzvy nacpu :D

...tak koukám na to a 10. na HC by to mohlo dát :)
Vypadá ta hra dost mile, ale po delším hraním a více a více věcí se z toho stal takovej chaos, že mě to přestalo bavit.

Na tenhle typ her nejsem.
Strašná věc, tohle. Škrabe to (do krve!) takový to svědění co zůstává po všech Settlerech, Anno, Caesarech, OpenTTD etc. Ultimátní hra zaměřená na stavbu a optimalizaci výrobních řetězců. Mám už hodně přes 100 hodin a závislost se rozhodně nesnižuje - z desktopu na mě smutně hledí netknutý věci, který jsem si koupil při releasu (DOOM, W3 ext, Overwatch), protože já prostě musim vyřešit ten problém se zásobováním bateriema a pak výpadky elektřiny při zapnutí laserovejch věží a pak............
Spolubydlící si to koupil na Steamu, tak si to zahraju a uvidím, jaké to je, zatím je hodně neodbytný, ať si to koupím taky :)
Ahoj, nad touto hrou jsem několik dní uvažoval. vyzkoušl jsem demo, které ale moc nenadchlo , ten pravý impuls přišel až po shlédnutí několika gameplays . Momentálně mám zakoupeno a hra je skvělá, hraju kampaň a napadá mne paralela s anno 2070. Peněz zatím nelituji. Factorio můžu doporučit.
tak dostatečně to reflektují i návštěvy tady na DH - cca 230 za poslední týden. Je to prostě sandbox pro lidi s technickým myšlením
Ja to hraju nakych 20h zatim a nez tu kampan, kde sem nevedel co a jak delat, tak radsi volnou hru...A tam uz neni napoveda zadna, jen postav raketu a ulet pryc myslim:) Je to silne navykova hra a hosani na tom porad pracujou...20E za to stalo. To budou snad i stovky hodin moji snecim tempem, ale pak se v tom vsem vyznat to je masakr
Vsak ted to hraje kazdej:D
@Charllize (09.03.2016 13:07): Je to rozhodně kvalitka, navíc potěší že od českých vývojářů. Jediné, co mi vadí, je trochu horší UI a ty cíle mise by také mohly být specifičtější. Jakože mi občas není úplně jasné, co že mám přesně udělat, abych misi vyhrál.