F-16 Fighting Falcon byl na svou dobu velmi vyspělým simulátorem a ukázal ten správný směr vývoje leteckých simulací. Oproti konkurenci byl více orientovaný na zábavu a přístupnost jak pro začátečníky, tak pro zkušené letce. Hned zkraje zaujme detailně zpracovaným briefingem před každou misí. Nechybí spousta map, fotografických snímků, satelitních obrázků a také revoluční možnost "preview letu" kdy si můžete volně v 3D prostoru proletět trasu letu. Jak název napovídá, hráč usedne do kokpitu stíhače F-16 s širokou nabídkou zbraňového arzenálu. Hra nabízí tři třiceti úrovňové kampaně ve třech rozdílných vojenských prostorech - Kypr, Korea a Izrael. S výcvikovým módem v počtu 20 misí titul celkově nabízí 110 kvalitních úrovní.
Hra ohromovala především grafickou stránkou - 3D modely pozemních vozidel, tanků a domů dosahovaly kvality obdobných modelů z tankových simulátorů a jejich interakce s okolím přidávala simulaci na věrohodnosti. Není proto divu, že titul byl ve své době velmi náročný na hardware.
Falcon nabízí také dva typy multiplayeru - kooperativní, kdy s wingmanem procházíte společně všechny mise z kampaně, a klasické módy jako Deathmatch a letecká verze Capture of the Flag, pro hru až 16 hráčů.
Ještě k tomu 3D enginu hry který využívají všechny letecké simulátory od DI.
Objekty jsou dost schématicky znázorněné, více méně bez textur a nutno dodat, že ve své době byly tyhle DI simulátory hratelné i na 486DX, což moc pro DID EF2000 neplatilo (tam bylo Pentium 90 tak rozumné mininum). Takže optimalizace DI simulátorů byla excelentní ale na úkor grafiky.
Už vím co mě povrch země a neotexturované objekty na zemi tak připomínají. Ano tušíte správně je to DID TFX z roku 1993.
Ovšem F-16 FF od DI má lepší terén než HIND i Apache a vůbec celkově nejlepší zpracování z Front Line Fighters collection, takže ten je na tom přeci jen lépe než TFX. :)
Objekty jsou dost schématicky znázorněné, více méně bez textur a nutno dodat, že ve své době byly tyhle DI simulátory hratelné i na 486DX, což moc pro DID EF2000 neplatilo (tam bylo Pentium 90 tak rozumné mininum). Takže optimalizace DI simulátorů byla excelentní ale na úkor grafiky.
Už vím co mě povrch země a neotexturované objekty na zemi tak připomínají. Ano tušíte správně je to DID TFX z roku 1993.
Ovšem F-16 FF od DI má lepší terén než HIND i Apache a vůbec celkově nejlepší zpracování z Front Line Fighters collection, takže ten je na tom přeci jen lépe než TFX. :)
Pro: atmosféra, pocit z hry, realismus
Proti: obtížnost